Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2013 13:38 - Взеха лиценза на ЧЕЗ, ами сега?
Автор: valsodar Категория: Бизнес   
Прочетен: 2678 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 19.02.2013 14:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 До тук добре!
Да, нормалният въпрос е  - Защо едва сега.? ,- на което си следва още по-нормалният отговор е - Защото, едва сега им припари под дупцето на управниците, които трябваше да контролират какви ги вършат разпределителните фирми.

 Както и да е.
 Да речем, че се радвам на новината, въпреки че няма никаква гаранция за това дали следващите ми сметки за ток ще са по-ниски и дали всичко не е поредна доза прах в очите.

 Та, въпросът ми е следният - След като отнеха лиценза на ЧЕЗ, аз на кой ще си плащам тока?
 И дали да плащам следващата фактура, която чакам да ми прати ЧЕЗ?

 ПП И още един резонен въпрос - След като ЧЕЗ е с отнет от днес лиценз, ще има ли законово право от утре да ми доставя ток?
 :)



Гласувай:
9



1. rustam - да контролират разпределителните фирми?
19.02.2013 16:44
по-скоро да получават от тях редовно "тяхното си" под формата на месечни вноски в швейцарски сметки.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7410515
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив