Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2010 20:02 - Пангасиус!
Автор: valsodar Категория: Хоби   
Прочетен: 7281 Коментари: 10 Гласове:
18

Последна промяна: 15.03.2010 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПАНГАСИУС!

Ей, най-сетне да я кажа правилно тая дума бре?
Панга, панга... все аха да се сетя как й бе името на тая шантава риба и то вземе, че ми избега в тъча на спомените.
 Иде си миналата седмица моето Чудо и ми се хвали - Взех Пангасиус!
- Ми хубаво, взела си, да вземеш и да я сготвиш ли? - лекинко отстрани, с надежда подхождам си аз.
- Ще я сготвя, ама ти влез там през твоя лаптоп в интернет и виж някоя рецепта - империята отвръща на удара.
 Хубаво де, то надеждата крепяла човека, влизам си аз в нета, а то рецепти бол, една от друга все по-шантави?! Чета ги аз бавно, на глас, картинки примамливи даже показвам, така де - да илюстрирам нагледно надеждата си, поне веднъж в месеца друг да сготви вместо мен.
 Това не ставало, за онова де сега де ще търсим чак такива екзотични съставки - броя на рецептите се минимизира постепенно до две - три.
 Добре, разбрахме се значи - ще е със сметана, горчица, копър и лимон.
И даже историята на Пангаса прочетох, а бе виетнамски ми ти работи! Сладководна, дълбоководна - дрън, дрън - ярини. Дажи и като аквариумни рибки ги продавали, лъжейки ни че било акула!

В събота, бегом след работа за продукти до пазарчето на Младост и почвам  аз да си чакам пангасиуса за вечеря.
Чакам си аз, а цял ден нищичко не съм ял, а Страдивариуса си свири ли свири, на бебешки колики си ме докара направо от глад! Чакам си, а Пангасиус - йок!
 Ама и аз съм инат де, не готвя!
Нищичко не пипвам. Така де, да се види, че мъж има в къщата!
Стискам аз зъби, а гладът си ме яде от вътре. То, по едно време се съвсем не трае и за едни сандвичи на тоста почти пълна капитулация да обява.
 Викам си аз в неделя - тя тая работа с пангасиуса явно няма да я бъде през този милениум, ами чакай аз да си направя нещо набърже - вратни пържолки с картофки на фурна, ястие по силите на всеки.
 Хапвам си аз пържолките, като вчера вечерта забърсвам окончателно дъното на тавата, така де да се види - няма нищо за ядене в къщи, а някой е обещал пангасиус да ми сготви.
 Звънкам аз днеска по телефона - така и така, няма вече какво да се яде, само пангасиуса остана да се сготви, да вземеш да се върнеш малко по-рано от работа, че да ми го сготвиш ли?
 До тук с мечтите детски!
- Ти си чете рецептите, ти навярно ги помниш, я по-добре и ти си го сготви.

Че на, то... огледал се Илия и пак в тия.
Сметана, копър, мека дижонска горчица, копър, риган, босилек и ба ли мааму какво още сложих, пече си се там, мирише, ухае та се не трае.

Пангасиус значи!

Добре де, научих му името, ама що пак по този начин бре?



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikino - Отново готин пост!
15.03.2010 17:39
Между другото смело се съгласявам, че 99% от пресата, която бълват бутките е пълна помия, с изключение на научно популярните списания от типа на National Geographic. Всичко останало е баластра жълтини или политически сказания за съвременния живот.
цитирай
2. dorichela - Mikino,
15.03.2010 17:43
за жалост никой не ме беше светнал по тоя въпрос, та... :):):):)
цитирай
3. gothic - А благиня ли е? Щото още не съм се о...
15.03.2010 22:44
А благиня ли е? Щото още не съм се осмелил я да купувам.
цитирай
4. dorichela - Хахахаха, как моите коментари са се ...
15.03.2010 23:10
Хахахаха, как моите коментари са се озовали под тоя пост?!?! :):):)
П.П. Валсодаре... кофти работа.. ама и сам война е... сам :) Да каежш после вкусно ли си го приготвил поне! :)
цитирай
5. valsodar - Е, няма такава вкуснотия
16.03.2010 00:23
Със сметана и горчица - трепач е на вкус!
Голяма благинка си е!
цитирай
6. ledzeppelin - ...
16.03.2010 10:22
:))
Аз всичките риби така ги готвя,че имат еднакъв вкус. Как успявам - не знам!

Та по тоя случай - браво на тебе!
И наздраве!
цитирай
7. gratcia - Много е вкусна рибката. И панирана е ...
16.03.2010 10:54
Много е вкусна рибката. И панирана е гот.
Поздрави :))
цитирай
8. zezo - Като върл почитател на морската ...
16.03.2010 21:13
Като върл почитател на морската кухня мога да кажа, че и аз минах по същият път, докато науча името на тоя рибок. В крайна сметка със семейното тяло установихме, че най-добре е да си я панираме и да я украсим както ни хареса след това.
След това обаче преядохме със паниран пенгасиус, а аз по принцип мразя панирани риби. За това за разнообразие купих ципура с изричното изискване да не се пържи, панира или готви на фурна с домати.
И тогава ей тая цялата работа, която си я описал се случи едно към едно :)
В крайна сметка набарахме една рецепта и рибката стана страхотна, само дето още не мога да и запомня името :)))
цитирай
9. kosara2008 - :)))- !
17.03.2010 19:37
може и паниран пангасиус :)
цитирай
10. irka66 - Тази тема с пангасиуса ми е вкусна, та реших да похапна и аз!
17.03.2010 20:40
Приготвям го често! Тъй като е доста мазна риба става удачно на фурна, нарязана на едри филета, без да добавяме мазнина, с парчета лимон, моркови и черен пипер!
Поздрави :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393296
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив