Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2008 12:50 - ТВ Ясновидци .
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5742 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2008 13:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ясновидец - Ясно Виждам !
Не гледам, а виждам. 
Между двете разликата е огромна, едното си е само безцелно наблюдение, а другото е ясно осъзнаване на случващото се.
При това ЯСНО !
Кога нещо е ясно ?
Когато няма и най-малко съмнение в достоверността на получаваната картина и издържа на 100 % при всяка една проверка !

Е, тогава можем ли да говорим за ясновидци ?
Естествено , че не.
Дори и 1% грешка да има, това ни дава право на основателни съмнения в правотата на "видяното" от тях в останалите случаи.

А и защо трябва да доверяваме съдбата и избора си в ръцете на други хора, при положение , че отговорността за действията ни е изцяло наша ?!
Все едно да не довиждаме с едното око и да си наемем слепец да ни води ! :)

Но, нали цирка трябва да върви...
Не мога да разбера едно.
То човек само като им види физиономите, може да почувства, че нещо у тези хора не е в ред !
Липсва онова излъчване, което ти говори - този човек е свестен.
Напротив.
Чат-пат, превъртайки каналите с дистанционното попадам на отвратителни същества, в още по-отвратителни безформени тела с лъжовни лица, натрапващи се с "ясновидството" си.
Вътрешното ми отвращение е толкова силно, че по инстинкт сменям канала. С погнуса и усещането, че нещо мазно и лепкаво е влязло от екрана в стаята.
Духа затворен в тялото, променя съда си и прехвърля основните си белези на видимо ниво.
Толкова ли е трудно да се забележи, толкова ли много хора са притъпили дотам вътрешния си усет, че да им се връзват на зле прикритата алчност и печелбарство ?

Тръпки ме побиват, като си мисля колко много човешки съдби и животи са опропастени, от подобни същества, които ми е трудно да ги причисля към Човечеството.

Всеки има право на избор, моя съм го направил отдавна.
Бъдещето ме интересува единствено дотам, докъдето мога да разбера , коя е следващата ми задача в живота.
Приемам живота, такъв какъвто е и запазвам правото си на гледна позиция, дори и да не се хареса.
Не желая да бъда харесван, а просто разбран ! :)


Тагове:   ясновидци,


Гласувай:
0



1. slavuncho - И днес си гневен!
28.05.2008 13:20
Искаш да вземеш на хората залъка от устата :)))
Винаги ще има мошеници, вкл. ясновидци, ако има балъци, които да им вярват!
А тъй като човешката глупост край няма винаги ще има хора, които да чакат някой да им предскаже какво да направят; някой да им обещае вечен живот или 1000 девици в рая; някой ляв/десен/център да им обещае, че ще ги оправи...
Нищо ново под Слънцето!
цитирай
2. kostadin - Винаги е било по- лесно някой друг да ...
28.05.2008 13:28
Винаги е било по- лесно някой друг да ти реши проблемите- много сме мързеливи.Голямя работа ,ако ни излъжат.Даже и в лъжата може да се крие изхода!
цитирай
3. анонимен - О, колко си права! Напълно съм съ...
28.05.2008 13:53
О, колко си права! Напълно съм съгласна. Ясновидците, които съм виждала по телевизията, са най-долните и гнусни хора, които съм виждала! Спекулират с човешките трагедии...
цитирай
4. boris66 - boris66-valsodar
28.05.2008 14:10
Можем да говорим за ясновидци , има и хора с такива възможности.
цитирай
5. valsodar - Някои мошенници мога да ги оправдая
28.05.2008 14:10
Мога да оправдая тези които ни лъжат в цените, в сметките, и т.н. - все в материалните неща , които са възстановими.
Човек, ако не мине през лъжата, как ще разпознава истината ?
Да , някои неща са неизбежни.

Но не мога да оправдая и разбера, тези които крадат от здравето ни - психическо или физическо, е без значение в случая.
Ято лешояди , черпещи се щедро от неволите ни, съществуващи въз основа на нещастието на другите.
Мазно, нагло и безцеремонно ти се усмихват като гладни крокодили от екрана и те подканват да пристъпиш в капана за наивници !

Добре, тия хора нямат етика !
Нямат морал.
Нямат съвест.

И това мога да разбера. Не мога да го оправдая, но мога да го разбера.

Но къде е тогава етиката и морала на сеирджиите отстрани, допускащи това да съществува и да тлъстее на гърба на лековерните ?

Да, всеки си плаща за грешките си.
Прост и лековерен си ?
Грешка !
Плащаш си.

И това мога да го разбера.

Много неща мога да разбера, но това не ги прави приемливи за мен.
Отвращават ме.

Не мога да ги сваля от екран, но мога да изразя отношението си към тях.
Правя го.
Ако в един момент мога повече и него ще направя.
Стъпка по стъпка.
цитирай
6. eien - Просто се дистанцирайте от тази клоака!
28.05.2008 15:19
В блога прочетох нещо великолепно на Николай Фенерски за ясновидката Ванга - моля Ви прочетете го! Там всичко е казано - точно, аргументирано и без да има нужда от коментари!
цитирай
7. nightsentinel - :)
28.05.2008 16:30
Напълно подкрепям позицията ти, относно ясновидството. А и кому е нужно да знае какво ще стане с него? Няма да е интересно. :)
Поздрави за блога.
цитирай
8. demoniceye - Ясновидци, дрън, дрън...
28.05.2008 17:48
Комерсиална шарлатания, какво друго.
цитирай
9. tvmreja - Че съществуват хора,
28.05.2008 18:47
чиито сетива са по-чувствителни за вселената от нашите, е безспорно. Ванга, Слава Севрюкова, Бруно Грьонинг, Амма... И колко още...
Че съществува интуиция, едва ли някой ще отрече.
А и стопроцентови сигурност не дават дори лекарите при поставяне на диагноза!
Но че хора с нисък морал правят пари на гърба на чуждото нещастие и наивност, знаем всички.
И тук вече става дума за това, че има нужда от строго законово регулиране на всякакви "екстрасензорни" дейности.
цитирай
10. helios - Опитах се да гледам това предаване, но уви!
28.05.2008 21:10
Отблъсна ме абсолютният фалш, претенциозно строгия глас на водещия, напъните на режисьора да ни покаже колко истинско е това, което се случва там..., а всъщност "ясновидците" бяха едни посредствени актьори.
Пошло и тъжно.
Поздрави за постинга!
цитирай
11. анонимен - Helios е прав
29.05.2008 00:17
И аз не можах да я гледам тази измишльотина...
цитирай
12. didim - а дали
29.05.2008 06:59
имаше някой който да им повярва?
цитирай
13. valsodar - Като са толкоз велики, да уцелят джакпота !
29.05.2008 09:09
Едно елементарно изпитание - да познаят числата за джакпота, а сумата да си отиде .. да речем за сираци.

Да, да ама не. То това не може !
Щото веднага лъсва шарлатанията.
А инак да седят, да те баламосват и да ти говорят глупости,- имате сърдечни болки... някъде около черния дроб - еша им няма.
Що пък не ? За тях цялата анатомия на човека се изчерпва с глава, сърце, черен дроб, а за по-напредналите ... има и бъбреци.

Ще е весело, ако и у нас се приеме почина на ингилизите, по линия на защита на потребителя, при некоректна прогноза - съдебни дела за неустойки ! :)
цитирай
14. анонимен - от любопитство
29.05.2008 09:57
посетих една "ясновидка",млада, делово облечена жена с добре доддържан офис..
гледайки я във очите се питах: я да те видя сега как ще се справиш???
дори и с налучкването не успя,вбеси се от НЕ-тата ми.. и накрая за да си отмъсти стигна до прозрението:" вие сте медиум.да.и трябва да помагате на хората."как?ей така с лъжа ...
а отвън фоаето беше пълно с наивници -дошли да си купят надежда.....
цитирай
15. kostadin - Всичко е много просто -ако случите ...
29.05.2008 10:23
Всичко е много просто -ако случите на ясновидец ,цялото Ви недоверие се срива моментално!-Напук на всички нафукани изказвания.
цитирай
16. valsodar - ketbaloo , на ясновидство не може да се разчита
29.05.2008 12:06
Не може в смисъл, че нито един от тези претендиращи за ясновидции не е бил непогрешим в прогнозите си, дори и Нострадамус.

За известните се помнят успехите им и се премълчават гафовете им.
Да припомням ли как Пако Рабан бе шашардисал цял Париж, че станцията Мир ще падне отгоре му ?!
Подобни примери колкото щеш.
Човек е несъвършенно същество и като такова са допустими грешки в действията му.
Непогрешим по презумпция е единствено БОГ, въпреки , че често се усъмняваме и в това :)
цитирай
17. valsodar - Е, тогава как може да им вярваш безусловно
29.05.2008 12:20
Е, тогава как може да им вярваш безусловно и залог на тази вяра да бъде животът ти ?

Не знам дали си чувала но рак може да се развие и по сугестивен път. Представи си сега че един средно статистически наивник, вярваш в непогрешимостта на ясновидците в един момент научи от поредния шарлатанин, че има рак ?

И човека в наивността и вярата си, стартира програмата за самоунищожение на организма си ( защото рака е именно това ) и хоп - покойник !
Вечна памет за него и Вечна Слава за ясновидеца "познал" резултата !

Е, много мерси !

цитирай
18. valsodar - И защо тогава да си търсим белята ?
29.05.2008 12:32
Да , всичко може да те убие.
Най-смъртоносната болест е Живота - от него винаги се умира !
Въпросът ми е, след като знаем че нещо е рисково и ненадежно с какъв акъл рекламираме употребата му ?

Не искам да изброявам случаите на хора , умрели си с помощта на врачки и баячки, разчитащи на духове и амулети, наместо да потърсят медицинска помощ. Гробищата са пълни с такива наивници.

Проблемът не е в това, че те са се затрили - просто още едни носители на наградата Дарвин :)
Проблемът е в това , че реалния виновник за смъртта им остава ненаказан, и още повече - вдигаме го на пиедестал, обявявайки го за светец непогрешим !

ПП Медицината е една изключителна наука, една от най-старите, но не винаги тези които я прилагат са призвани в нея !
Всяко стадо си има и мърша, а покрай грешките на медицинската мърша, покойници тоже много.
Защо ?
Защото на пръсти се броят лекарите платили си за грешките !
Ако в един момент започнат сериозни съдебни дела, съда не се държи като ощипана кокона, ами взем да си свърши задълженията и некадърниците започнат да си плащат за гафовете, подобни случаи рязко ще намалеят.
Виж как са наплашени лекарите в щатите - за една настинка с инвалидна количка те извеждат извън входа на болницата, защото , ако не дай-си Боже се подхлъзнеш и си счупиш крак на излизане, това ще им коства милиони в съда :)
цитирай
19. valsodar - Постът ми е срещу лековерието
29.05.2008 12:44
Постът ми е срещу лековерието с което предоставяме избора си на друг !
В случая са "ясновидци".
За такива претендират и немалко политици в предизборните си речи, щедро гарантирайки ни промени .
А бе, както сме тръгнали, кога най-сетне ще има осъден политик за изречени лъжи в предизборната си кампания ?
По линия на нелоялната реклама - рекламират ни се несъществуващи качества на несъществуващ продукт ! :)

ПП, Ясновидци, знахари, врачки, баячки и прочие шушумиги и чудотворци ( сбирщината е пълна и хора там всякакви ) са обикновенно на последната линия на надеждата.

И точно защото са там, отговорността за действията им е най-голяма !
За момента лежат на тази си страна , че е трудно проверима дейността им и се чувстват безнаказани за грешките си.
Това е поправимо.
цитирай
20. анонимен - valsodar
30.05.2008 10:29
Ако написаното е вярно,то за какво е данданията ?
- Непогрешим по презумпция е единствено БОГ, въпреки , че често се усъмняваме и в това :)

А синът му какво е казал? / Да хвърли.... камък безгрешния! /
цитирай
21. valsodar - Казана дума - хвърлен камък !
30.05.2008 10:47
Щом дискусията ще върви като за първолаци с цитати - ми да си върви !
Стоя зад думите си - камъка е хвърлен !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392713
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив