Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2008 19:07 - Забравих чушките - пристрастен съм !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 800 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 02.06.2008 19:11


 Опасно нещо е блогърстването, човек забравя какво прави в момента и се отнася следейки отделните теми.
 Прибирам се, гледам че няма нищо за ядене и решавам да свърша нещо полезно, преди да запрашя на тренировки.
 Казано-сторено, вадя един наръч чушки и ги редя на скарата.
 Рапортувам по телефона колко съм примерен и си премълчаван за светещия екран на масата.
 Чета, пиша-бриша и по едно време се присещам за чушките.
 Бягам на терасата в очакване да видя виещи се мазни  пушеци и пожарна кола пред блока, пък то от зор да прегледам темите съм забравил да я включа скарата.
 Май ще трябва да си направя няколко реминдерчета да ми излизат на екран, докато съм в нета, че то така никаква работа няма да свърша :)
 Сега се чудя, а бе аз какво още имах да върша ?
 Имам някакъв спомен , че се прибрах с много добри намерения, а пък то...

 Замириса !
 До скоро :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drblondy - хе-хе
03.06.2008 01:18
отивам до комшийката за пет минути...моля те, намали котлона след половин час :)))
цитирай
2. valsodar - Освен да си напомняме взаимно :)
03.06.2008 09:40
Свърши ли майсторската одисея ?
Ако си задобряла, мога да ти намеря клиенти - не подценявай новопридобитите си умения ! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7428590
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив