Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2008 19:22 - Усмихни се :)
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2075 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 03.06.2008 20:24


Усмихни се !
Не спирай, дори и да падаш !
Я виж, по коленете издрани
какви дивни рисунки 
със линии странни чертае съдбата ?
Усмихни се, 
теб някой отдавна те чака 
да се завърнеш от здрача.
Усмихни се,
и пътя отново напред се извива
към нови надежди той ще те  води. 
Усмихни се,
сълзичките малки и твои
в усмивката лека
на розички нежни си стават :)
Усмихваш се ?!
Браво !
Усмивката твоя
по Пътя  ме води
тя светлинката е тиха,
която ме кара
със сълзи от щастие
аз да заплача :) 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. laurencia - ...
03.06.2008 19:31
опитвам се... :)
поздрави за чудесния стих!
цитирай
2. galina1 - Поздрави !!!
03.06.2008 19:56
Обожавам поезията. Тя ме кара да се взема в ръце, да релаксирам по най-добрия начин. Ще си го копирам. Надявам се нямаш нищо против. }}}
цитирай
3. valsodar - Ни най-малко.
03.06.2008 20:00
Поезията е във всеки от нас.
Тя ни се дава с първата ни глътка Живот.
И винаги си е търсила някаква малка пукнатинка в нас, за да излезе навън.
И според това, дали ще я пуснем на воля, тя ни радва и успокоява изтерзаните ни души :)

Така че, стиховете идват и си отиват.
От нас зависи, доколко ще ги уловим :)
Не са мои, не знам и на кого са :)
Те идват, а аз само се опитвам да им дам път навън.
Понякога успявам навреме :)
цитирай
4. anastasiia - Усмихвам се...:)
03.06.2008 20:18
...Ухае на рози...
...Светло е...
...Тиха светлинка по пътя на твоите стихове...Даряват и светят!...
...Още се усмихвам...:)
цитирай
5. valsodar - :)
03.06.2008 20:20
И твоята усмивка
топи леда във мен.
Едно докосване
разпуква Пролет :)
цитирай
6. galina1 - Хубавото не може да стои под ключ }}}
03.06.2008 20:22
Да де. Точно навреме пусна това стихотворение, да го прочета. Между другото усмивката е важно нещо, но говоря за онази -истинската, която човек наистина не може да обърка с другата. Макар и понякога наистина да грешим. Нека обаче тя бъде стимул, без излишни натоварвания. Стимулът е важен. }}}
цитирай
7. valsodar - Имаше повод, имаше нужда
03.06.2008 20:28
И този повод , просто открехна една вратичка.
Сега , дори да пожелая няма да е същия.
Просто ще е нещо друго и различно.
И както всеки един миг ни променя неусетно
така и ние променяме мига :)
цитирай
8. galina1 - Винаги съм се питала:
03.06.2008 21:37
Кое е по-малко мигът или момента и каква е все пак разликата между двете. Бях чела че е момента, но някак си не мога да го определя точно. Хората все пак живеят с миговете от живота си, не с моментите. Така е установено.
цитирай
9. valsodar - Един момент е 3,14 минути
03.06.2008 21:41
Поне така официално се води.
Докато мига е доста относителен, може да е наносекунда, а може и вечност - зависи от наблюдателя и от естеството на усещанията му.
Когато са приятни, вечността е миг.
Когато са неприятни, мига е вечност :)
цитирай
10. galina1 - В такъв случай,
03.06.2008 22:27
... е по-правилно да се каже "Живей за момента", но се казва "Живей за мига". Имаш и математически познания. Мен в математиката хич ме няма. Докато намеря хикса, трябва да направя един куп изчисления и то сложни. Винаги минавам по по-трудния начин, докато има по-прости. Цъ, математиката е суха наука, но не знам защо дробите са ми особено приятни за решаване. Не всички обаче. }}}}}
цитирай
11. laurencia - ...
03.06.2008 23:00
Усмихнах се,
защото
нежна е нощта.
Усмихнах се,
защото
ти така ми каза,
и подаде ми ръка.
Усмихнах се,
не в онзи миг,
едва сега.
И ако после
скришом
си поплача,
сълзите ми
ще са от щастие :)
цитирай
12. avangardi - Исмихнах се мили,
04.06.2008 06:07
прекрасно стихотворение!!!
Поздравления и букет от рози за теб!
цитирай
13. valsodar - Благодаря за розите, натопих си ги във вазичка. :)
04.06.2008 11:26
И сега ми се усмихват.
С вашите усмивки :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7406593
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив