Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2008 16:00 - Нямам от какво да се оплача !? Ужас !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 887 Коментари: 2 Гласове:
0



А така е модерно, да се оплачеш от нещо напоследък, че направо ме е срам.
От какво да се оплача ?
Я да видим от какво се оплакват хората ??!

Хм, от кмета ?
Че к"во му е на кмета - кметува си и ни гледа сеира.
Кой ни е крив, че сме си го избрали ?
Като сме си го избрали, ще си го търпим - наш си е.

Хм, от инфлацията ?
Че едно време като си бях милионер в лева, живота си бе същия.
Не е опасна инфлацията, опасни са тия които печелят от нея :)

Хм, от инфраструктурата на пътищата ?
Че то такава няма, нека първо да я направят, че сетне да има от какво да се оплаквам.

Хм, от мръсотията по улиците ?
Че мръсни са си.
Какво толкоз ?
То на километри кошче няма, една хартийка или фас няма къде да изхвърлиш, няма да си ги носиш в джоба у вас я ?! 
Мръсни са си.
Приемливо мръсни, все още можем да прескачаме купчините мръсотия без да се налага ползването на кокили.

Хм,от политици ?
Че какво има за оплакване , така поне знаем кои са лудите в тая страна, едните ги избират, а другите гласуват за тях - просто лудите са в две групи, като всяка си мисли, че е прекарала другата.

Бре-е-е, още малко и ми иде да ревна ?!
 Че то няма да има съвсем от какво да се оплача бре ??!

Хм, от жените ?
Че то от жена и от природа човек не бива да се оплаква, че винаги може и по-лошо !

Да бе, дайте някаква идея, от какво да се оплача ?
Я вий , как си имате поводи за оплаквания , а аз ся на една страна ли да седя ?
Дайте някаква идея за оплаквачка ! 

:)))



Тагове:   ужас,   Какво,   оплача,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drblondy - Има!
04.06.2008 16:14
Оплачи се,че не съм ти гласувала за блога днес!
:Р :Р
цитирай
2. valsodar - To това за оплакване ли е ?
04.06.2008 16:19
А и нали те глася за литературен агент ?
То, ако ми харесваш всяка една писаница, жална им майка на читателите !

Съдя по това, че някои от топлистите ми действат диуретично , айде ако може да не съм сред тях ! ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7430907
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив