Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2008 17:15 - Пак се убеждавам в едно !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1014 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2008 17:16


Нещата си стават, не когато ги искаш, а когато им дойде времето.
От няколко месеца ми е спряло да ми пука, дали следващия месец ще съм на работа и каква ще ми е заплатата, получвам днес фиша и пак някаква премия като миналия месец от 50% ??!
Лошо няма, но не искам да свиквам на нея. Нека да си остане изненада !
Парите и повечето неща в този живот са нещо преходно, днес ги има утре ги няма.
Възстановими са, съдбата винаги се стреми да внесе баланс в живота ти, и ако известно време си бил лишаван от нещо, после ти се дава с лихвите, стига да не се окажеш прекомерно голямо мрънкало и да я откажеш с воплите си. Съдбата.
Вчера си доставих поредната порция радост, намерих си интересна книжка за четене.
И интересното бе, че автора просто е изложил в роман, неща които са ме навеждали към размисъл почти едно към едно спрямо сюжетната му линия.
Само дето той, първи е набрал куража да го напише.
Приятен е за четене, пише добре и си мисля , че е справедливо тази идея, която сме доловили и двамата той пръв да я опише :) Така спечелват всички.

Няма нищо случайно.
Идеите се носят в ефира около нас и според чувствителността си и настройката към съответната вълна просто ги приемаме под формата на мисли.
От това доколко сме ерудирани и подготвени в областта, зависи до каква степен ще ги сведем в този им чист вид в който са достигнали до нас и доколко ще ги изопачим в неумението си да ги материализираме на белия лист.

Според мен, добрата поезия е именно в това - да я долавяш в чист вид , да пропускаш непроменени ритъма и думите  през себе си, да позволяваш без да се съпротивляваш на финните форми докосващи съзнанието ти да застинат в танц красив на листа бял. 
*( мога и по-дълги изречения , но това ви стига ! :) )

Обикновенно, по-склонни към поезия са хора преживяли лична драма.
Защо ли ?
Може би защото болката е тоя инструмент, който спомага за разчупването на дебелокорието ни и пренастройва сетивата ни, в един по-фин диапазон на доловимост ...
Не ви склонявам към мазохизъм, да не вземете сега да си спретнете някой сакатлък само и само да влезете в топлистата на най-четените.
Недейте !
Ще вземе да се окаже, че в текста ми има я печатна, я граматическа грешка, с които обикновенно си изобилства и после язък за светлото ви бъдеще :)
 Не ми слагайте и тази карма, стига ми и тая на котарака вкъщи.
 Хайде да не ви мъча повече с мислите си, а ?
 Става нали ?! :))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - Да,
04.06.2008 17:24
точно така е...Да оставим нещата...Да вървим по пътя си...И всичко, което трябва да се случи, ще се случи...Да правим нещата с неправене!... Важното е сетивата ни да са отворени, чисти...И да сме преизпълнени с позитивни мисли...
Ето, една истинска фея-орисница се съгласи с теб!:)))
цитирай
2. анонимен - Аз мисля ,
04.06.2008 21:39
че /без да имам претенции/ не съм преживяла нещо кой знае какво драматично в живота си.
По ми е лесно да се изразявам стихотворно, пък и отнема по - малко време.
Чудя се , и се възхищавам на търпението на блогърите , които пишат дълги разкази, истории или статии...

ПП Можеше да споделиш автора и романа :))
цитирай
3. bobibobi - Прилича
04.06.2008 22:02
на това да оставиш техниката да тече през теб....Когато даваме всичко от себе си нещата трябва да стават без усилие-естествено.
цитирай
4. valsodar - Сладурани
04.06.2008 23:29
Голяма радост е за мен,
след тежък ден
отново да ви зърна.
И носи се следа от вас
на розов аромат.
На зреещи жита
в летни нощи,
и надали аз трудно ще заспя.
Ще ви сънувам пак
и ще прегръщам
един отминал вече блян.
В детството си
свое се завръщам,
откриващ
позабравена мечта. :)

ПП утре ще е ден за проза
след тренировка съм сега,
навярно някой удар тежък
размътил ще е моята глава :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391970
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив