Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2008 20:12 - Гръмотряс !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1162 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 05.06.2008 20:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Навънка гърми, трещи и присветква и една мисъл ми се стрялка в главата.
Що за бъдеще чака България ?
Човек трябва да е много изтрещял, за да си задава такива въпроси, когато има далеч по важни неща като съдбата на футболната ни лига и предстоящите избори, но нали не гледам редовно Бареков сутрин, може и на това да се дължи изтрещяването ми.

Опитвам се чрез екстраполация на наличната информация да си дам отговор и на този въпрос.
( Екстраполирам - ще го кажа още веднъж, голям кеф, направо ти бълбука и се прискимбичва в устата дума от тоя род ! )
 За картите таро няма място на масата до лаптопа, кристалната сфера стана на нощна лампа така че, мога да ползвам единствено личния си асистент, котарака Мишо за връзка с отвъдното.
 Защо отвъдното ?
 Е-е, пак елементарни въпроси задавате !
 Че как иначе, ми то ние българите сме си в Отвъдното доста отдавна .
 Извън законите на свободния пазар сме.
 Как иначе да си обясним монополните сдружения на търговците на горива, храни, олио, и т.н. и т.н.
 Даже сме си и извън законите като цялост - за една кокошка няма прошка, ама ако банка си окрал си оправдан по презумпция за невменяемост, че се е разчуло.
 Извън демокрацията сме - защо си мислите, че никой не иска да се гласува мажоритарно в тази държава.
 Даже сме извън ЕС, защото как ще сме вътре, като в последните месеци само му ядем теслата, а за в бъдеще и опело ни готвят.
 Ако имаше десета дупка на кавала в световната политика, тя щеше да носи името на нашата страна.
 Дотам сме я докарали с талантите които сме си избрали за управници :)
 Ние просто сме един пример за това как не трябва да се правят нещата и поне в това отношение можем да сме горди :)

 Просто , както в една песничка една моя любимка  - Avril Ramona Lavigne, където всичко ни е толкова объркано , че просто няма накъде повече .

Та какво бъдеще ни чака се питате още ?
Е как какво, такова каквото си го искаме и си го направим.
Ние , а не Те !
Да не ви пука, каквото има да се обърква ще се обърка и без нашата помощ, така че за нас си остават добрите неща в бъдещето.
И не чакайте само на бъдещето.
Живейте си живота !
Тук и сега.
Напук на инфлацията, напук на политиците и черните прогнози.
Просто си го живейте !
Това е важното.
А не някаква си хипотетична розова мечта :)





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Спасявай се поединично народе!
05.06.2008 20:21
Друго няма какво да ти кажа.
Що не ми се зарежда клипа?
цитирай
2. valsodar - Щот :)
05.06.2008 20:24
http://www.youtube.com/watch?v=1LHKaBSsifQ

мисля че сега трябва да върви ?
Да не ти казвам на коя редакция съм ?

То и клипа в тон с положението, ама нейсе :)
цитирай
3. krotalka - -
05.06.2008 20:42
Сега си го заредих по другия начин.
За твойто положение не знам, ама аз съм се спасила!
цитирай
4. valsodar - И мене ме спасяват . Ежедневно !
05.06.2008 21:07
Бат Бойко ме спасява от тройната коалиция, ЕС ме спасява от родните политици, а ЕС никой вече не може да го спаси :)
Малко объркана работа, оставил съм ги засега да се разберат, кой кого по-напред ще спасява и си гледам дребничките радости в живота :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393863
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив