Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2008 11:15 - Текст или снимки ?!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1652 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 05.06.2008 12:42


 Понякога много се изкушавам текста да се придружи със снимка.
 Става по-нагледно и по смилаемо.
 Но от друга страна се питам, добре, а как се раждат спомените ?
 Не е ли точно от начина, по който си описваме нещата за себе си ?
 Ако ние не можем да си ги опишем така събитията в живота, сякаш току що ни се случват пред очите, ясно , образно и въздействащо, сякаш отново минаваме през тях... ако не можем , как тогава ще ги запомним ?!

 Що за спомен е това ? - Беше ми добре !
 От кое се почуствах добре ?
 От близостта ти топла , от докосването до кожата ти прохладно гладка , от аромата ти на нежност , от кое точно ?
 Какъв цвят бяха очите ти  искрящи , как си бе наклонила главата на една страна докато ме гледаше насмешливо, отмятаща непокорни кичури  ?
 Какво ми каза, и аз защо се засмях в отговор на думите ми ?

 Да, беше ми добре - но това изречение не може да обхване и обгърне бурята от чувства, впечатления, възторг и опиянение от досега ми с теб.
 И от това - "Беше ми добре" , сега само ми е само тъжно.
 Защото в ръцете си държа  парченца счупени от огледало.
 Онова огледало на взаимност, в което се оглеждахме с теб и се смеехме заедно , лудешки кикот, истеричен смях, лудост споделена.

  И сега се уча.
  Уча се да гледам на всеки един миг от живота си като на последен.
  Да го попивам в себе си и да се разтварям в него , - мисли, звуци, ... аромат, нюанси настроения..
  И неусетно мига става завършен и цялостен, а с него и аз самият.

  Вече не търся спомените.
  До лявото ми рамо кротко си дреме смърта в очакване, а зад дясното непокорно наднича живота.
  А по средата е врата към вечността.

 Застинал съм в колебание с ръка на дръжката.
 Окрехнал съм я леко, а в пролуката зад нея , са всичките мои забравени мечти и надежди :)


P.S. Смее ли човек да ви откаже нещо ?! :)))
Добавено в 12.32
image
 


Тагове:   текст,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Дай сега една картинка,
05.06.2008 11:23
да видя как си го представяш това :)))
поздрав !
цитирай
2. valsodar - Ще трябва да я нарисувам
05.06.2008 11:30
А не съм рисувал почти от ... много години, което говори зле за свободното ми време.
Жалко, но явно пак повтарям една и съща грешка от предните си животи. Нищо, свикнал съм й вече. :)

Чудя се... не е ли време пак да почна да си рисувам за удоволствие ?
И каква ли комбинация би се получила , защото снимките са застинала даденост, а инак се получава комплексно усещане като емоции...??!

Само не ме карай да пея в акомпанимент, че травмите ще са трайни и непоправими ! :D
цитирай
3. krotalka - Кафето е подействало!
05.06.2008 11:37
Вече си буден!
Понякога спомените ни натъжават, друг път ни развеселяват. Всичко зависи от това, какво търсиш в тях!
цитирай
4. анонимен - Ми затова съм написала КАРТИНКА !!
05.06.2008 11:47
Подкрепям данидан :)))
цитирай
5. valsodar - Не ти препоръчвам стария :)))
05.06.2008 11:47
Преди време си бях направил един.
Не знам в какво настроение се бях уцелил, но след него всички полтергайсти се скатаха за месец - подейства им стресиращо.
С друг, се оказа че човека не можел да заспи - с какъв акъл си го е закачила над леглото не знам - постоянно се будела с усещането, че я гледам .

Нали знаеш за онова усещане, че някой те гледа ?
Избягвам автопорети, има и по-интересни неща за рисуване :)
цитирай
6. valsodar - Не, :)))
05.06.2008 12:01
Смее ли човек да ви откаже нещо :)
Ще видя в обедната почивка дали ще се получи нещо, ако стане го пускам през скенера :)
цитирай
7. valsodar - Винаги може по-добре :)
05.06.2008 12:45
Честно казано, това е първото хващане на химикалката за тези цели от... 8 години.
Поотвикнала ми е ръката, но усещането да си припомниш как се прави е невероятно.
Имам лошия навик да си рисувам в малък формат, нещо като минатюри, при това с химикалка, защото винаги под ръка съм имал само късче от лист.
Горе-долу е както поезията , или става или не става. В случая е... поносимо за такъв период на прекъсване :)
цитирай
8. valsodar - Със сканирането и форматирането зора се оказа по-голям
05.06.2008 12:57
Както с повечето неща.
Оказва се по-лесно да го направиш, отколкото да го обясниш.
Драснах го за две-три минутки, а сетне половин час се чудих в какъв формат да го сканирам, че да се качи :)
цитирай
9. valsodar - Медитирам над въпроса :)))
05.06.2008 13:06
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7427407
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив