Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2008 15:23 - За писането в блога през работно време !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 893 Коментари: 4 Гласове:
0



Е трудно е, вярвайте ми !
От една страна си е голям кеф, човек да има с какво да се разсейва от офис глупостите, от друга...

Звъни телефона.
Съгласно етикета за представяне започвам, но наместо името на фирмата ми, прозвучава
"Блог бе ге, добър ден"
Човека насреща онемява и изхълцва.
Запазвам самообладание и започвам да имитирам кашлица на астматик пред смъртен одър.
Кхъ, кхъ - името е изречено правилно, телефонните смущения са изимитирани правилно, а човека насреща остава с леки съмнения в собствената си психическа стабилност и склонността си към слухови халюцинации.

Таман си тръгва разговора и решавам да хвърля едно око на новите теми.
Е, тук вече става страшно.

Оплаква ми се човека как нещата му не вървят, а аз му реагирам мигновенно - Мд-а-а "Шибанията е пълна!! " Леко се пострясква от речника ми, но все пак нали разговора си тече, аз си кимам съчувствено и даже се усмихвам.
 Не на него, а на поредните коментари.
 Казват, че ако се усмихваш докато говориш по телефона , събеседника го усещал и ставал по-благоразположен към тебе.
Искренно се надявам да е така , вече съм на път да се разсмея.
Лека - полека, разговора ни става съвсем дружески , установяваме взаимно че с С бензина нищо ново ,
времето е приятно - навън си вали както при мен така  и при него  Топъл дъжд, летен дъжд... 
Оказа се, че и той е учил за тоци и вдява какво значи  Закон на Ом или "жива свирка* " 
Разговора става все по приятен и все по-откровен.
Изплакваме си мъката , че Българите са с най-ниско заплащане в ес и как Томов екзекутира чорбата .
В един момент започнаха да ме обземат леки съмнения, кото се разсеяха с финалния въпрос - Много ми бе приятно да поговорим, как бе вашия ник ?

Хм, кой беше с"я от вас мискини с мискини ?
Да си признае бърже ! :)))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Човече ти в блога ли живееш?????
05.06.2008 15:58
Така си ги навързал заглавията, възхити ме!!!!
Евала!
цитирай
2. valsodar - Нали сме си едно голямо село :)))
05.06.2008 16:03
Учудващо малко работа имам тия дни ( да не чуе дявола ). Обикновенно си е доста напечено.
Но съм забелязал едно - ако успявам да сменям каналите, работя по-интензивно и по-добре.
А днес цял ден... си зяпам.
Оказа се, че да не работиш е далеч по-тежко отколкото да работиш !??

Увредил съм се нещо ? :)
цитирай
3. krotalka - Не те виждам,
05.06.2008 17:58
какво ще правиш като се пенсионираш???

Ще си запълваш времето с блога(казвам го от опит)
цитирай
4. valsodar - Това си го знам :)
05.06.2008 17:59
Като се пенсионирам ще я карам като Хю Хефнър :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7406855
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив