Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2008 12:53 - Войник на съдбата :)
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 794 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 07.06.2008 12:55


 Дълго време воювахме с моята съдба..

Аз очаквах едно, тя си вършеше друго.
Аз й се ядосвах, а тя тихичко ми се надсмиваше.
Ругаех я грубо и жестоко , а тя си стоеше леко встрани,  
с ръце скръстени на гърдите
и  чакаше гнева ми да отмине.
Като към малко дете.
Умолявах я, а тя  отминаваше безмълвна и горда.
Изкушавах я.
Тя просто ми обръщаше гръб и почваше да си ровичка
 спокойно в чантата й с изненади.

Останах без сили, без надежда.
Сам със себе си. Изтощен.
Празен, уморен, безмълвен.

И тогава я видях.
Поседнала до мен, 
положила глава на моето рамо, 
усмихваща се щастливо.

Мълчим си заедно и тишината ни сближава.
Виждам в очите й любовта към мен.
Тя усеща трепета и нетърпението ми.
Разрошва палаво с пръсти косите ми.
Усмихва се и ме побутва закачливо с рамо.

Изправям се, отново прероден.
Забравил всякакви съмнения и укори към нея.
Благодарен , че я има.
Обнадежден, че е до мен.

И тръгваме отново заедно.
Двамата с нея.
Натам, накъдето тя ще ме поведе.

Не бързаме.
Поспираме по пътя, за да замълчим.
И тишината ни сближава.



Тагове:   войник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Честито!
07.06.2008 13:01
Постигнали сте това към което много хора се стремят!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393761
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив