Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2008 16:35 - Да се смееш или да плачеш ?!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1507 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 11.06.2008 16:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Определено предпочитам първото.
За какво става въпрос ли ?
Айде, тоя път няма да ви мъча да се влачите чак до финала и там да ви кажа :)  - става въпрос за всевъзможните брошури и диплянки, които ни пробутват по пощенски кутии и закачат по входните врати.

Нямам нищо против спрямо тези , които ги разнасят, все пак това е един честен начин да си изкараш хляба но...

Прибирам се преди време и в пощенската кутия един бял плик.
От тия, в които обикновенно ти идва сметката за водата или тока.
Взимам го от чисто любопитство, обикновенно не разчитам на пощата за тези цели, ипея си е чудесен за целта. (https://www.epay.bg/)
Качвам се в къщи и го хвърлям в кухнята, след което просто си забравям за него.
На другия ден ми идва снахата на гости, възторжена, ентусиазирана от някакъв семинар.
Лаф, моабет, блага ракийка и свежа салатка - красота, какво да иска повече човек ?!
И докато разчиствам място, плика изпадна от нейде си и право в скута й.
Виждам аз, че го гледа с недоумение и питам - ти не си ли получаваш така известията за водата ?
- Получвам ги, ама на плика не пише "съгласно закона за защита на личните данни" ?!

Оп-па-а-а ??!
А ся де, що ли ще е това в плика.
Въртя го, подател няма !
Няма бре !
Тук на конспирация взе да ми понамирисва.
А сега де, НСБОП ли ми е писал, от ДАНС нов запис ли ми пращат - размечтах се на глас.
Отворих го предпазливо, щото съм чувал и за писма бомби , а от вътре какво си мислите че изпадна ?!?

А познайте де ?!
Ще познаете, ама друг път !
Илюстрована лъскава брошура на погребална агенция !

Е това направо ме утрепа - ол инклузив от люлката до гроба.
На снахата леко и помръкна настроението, а аз се развеселих.
Тя диплянката направо красота - всичко си има , и текст , и лъскави картинки даже.
А от цените ти се иска , направо да си останеш безсмъртен :)
Ми то какво ли не предлагат хората ? 
И погребални букети, и пити на слънца , ковчези от дъб, от чам, от орех и махагон, урнички, катафалка обикновенна и  тип лимузина - Чер мерцедес ме изпраща в живота и неотклонно пред вази върви-и-и !
Гледам и се смея !
Щото какво друго да прави човек ?
Да ги псува ли ?
Не помага, множат се все повече и повече.

Само едно се питам.
А ако ги бе отворил човек със слабо сърце, тез диплянки прекрасни, що ли щеше да се случи ?



Гласувай:
0



1. dusha - :)
11.06.2008 16:47
хахах, Ужас!
цитирай
2. valsodar - Даже си я пазих известно време
11.06.2008 16:48
и когато ми ставаше тъжно и самотно си я отварях за развеселяване - ето кой ме чака, айде да не бързаме чак толкоз много, а ? :)))
цитирай
3. tsvetkakoketka - хубаво е че го приемаш от смешната страна-
11.06.2008 16:51
така и трябва - и аз щях да се спукам от смях ама явно не изглевдам надеждна инвестиция и не ми пращат- все още;)))))))
цитирай
4. krotalka - Ако го беше отворил човек
11.06.2008 16:53
със слабо сърце, щеше набързо да им стане клиент!
цитирай
5. valsodar - Те може и на това да са разчитали ?
11.06.2008 17:05
Контингента във входа е леко бабешки и може покрай тях да съм им влязъл в таргет групата :))
Е, ще почакат още около 70 години :)
цитирай
6. foxy1 - Aха,така си е :))
11.06.2008 17:13
Начиньт им на реклама направо си провокира прилив на нови...хм,клиенти..
цитирай
7. valsodar - Искрено се надявам
11.06.2008 17:14
Искрено се надявам, да не започнат да рекламират по подобен начин нечий военно-оръжеен комплекс, че като почнат едни ми ти фойерверки из входа - по експлозиите ще се разбира кой си е отворил плика и кой не ! :)))
цитирай
8. drblondy - Радвай се,
11.06.2008 18:03
че не си намерил тамян и бонбони "Кръц-кръц" пред вратата, `щото на мен ми се е случвало :)
цитирай
9. valsodar - Знаех си , че пак са ме минали ! :)
11.06.2008 22:26
За теб бонбонки и благовонни смоли, а за мене какво - хартишки някакви ?!!
Барем да бяха неоцветени, че да си ги оцветявам от 3 до 5 години !

Майтап-майтап, ама ето ти и един действителен случай.
Моя позната се бе разболяла от туберколоза и съмненията в началото бяха за рак.
И знаеш ли какво направи бащата на детето й, който от раждането му почти не се бе вяствал ?
Отиде при нея в болницата с поп !
Да, с поп !
Да я утешал и да я подготви за отвъдното и да се разберели за попечителските права в/у детето от което се бе отрекъл !!!

Слава богу, размина й се с по-лекото, но поне го видя окончателно, що за човек е !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7406353
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив