Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2008 22:14 - Kaufland Ви пожелава...
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6975 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2008 22:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако хубавите неща стават бавно, то най-добрите от тях ще се случат в Kaufland !

Днес, като си тръгвах от работа си викам, а бе я стига съм се оплаквал от ЕС, то него има кой да го оплаче ! Ще гледаме ведро и позитивно на нещата, все пак идат избори и трябва да съм съответно настроен леко приповдигнато и оптимистично, ако искам да гласувам !
 Инак с тоя ми песимизъм, ша вземе да хване уруки и съюза и де що народ е влязло в него.
 Та решено е, вече съм напълно позитивен и оптимистично гледащ към края на деня и началото на вечерта. 
 Обзет от силен оптимизъм, реших да мина да си взема Чудото, от района на "Захарна фабрика", където както обикновенно тя си бе останала последна от всички, да се радва на несвършващата й работа :) , също така позитивно настроена, че само тя трябва да седи в извънработно време.
 Докато се чувахме по време на задръстванията около "Сточна гара" , моята Дулсинея на изстрадалото ми сърце, най-невинно ми предложи да посетим новооткрития филиал на Кауфланд в района, амен - амен на самото кръстовище.
 Захождам и една радост, една Европейска гордост започва да пълни сърцето ми - Е-е-е мааму и германци, ега"ти и готиния паркинг дето направили направо и Метро и Била да се споминат от яд.
 Влизам вътре с един ми ти възторг и радост на сърцето и се смесвам с не по-малко ентусиазирана тълпа решила да си понапазарува в края на деня.
 Секция "зеленчуци" - Я-а ??! Дини Чернобилки ??! Взех една оловно тежка, а пък някак си малка.
Е, случва се при изкривяване на времево-пространствената линия телата да променят масата си - заключих научно , вследствие на новопридобитите си познания от изчетените нови блогове.
Айде, ся и малко мръвка за скарата, хвърли и нещо сладичко за душата - кошничката придоби леко човешки вид.

Обаче !

МАНИФЕСТАЦИЯ !

Ай с"я, кви пет лева, к"ви манифестации в Кауфланд ?
Ами ей такива - пред мен една огромна тълпа народ, докъдето ти стига погледа , всички ми обърнали гръб и гледат отнесено някъде пред себе си !
Може би, те вече виждат Светлото Бъдеще ? - обнадеждих се аз и се зазяпах в същата посока.
Гръб до гръб, количка до количка и тук таме над главите, на нечии рамене, подпряно детенце, амен-амен да се разплаче. 
 Гробовна тишина.
Бре-е-е, какво ли се е случило ? - веднага почнах да се питам.
Да не би някой да прави обир и да си иска сумата в монети по 1 ст. че се е събрала такава тълпа да го чака ?!
Никой нищо не ти казва, само една лека и приятна музичка като за шизофреници се носи от уредбите спорадично прекъсвана от менторски глас, който те увещава , че Кюлотите на баба ти са отчайващо поевтинели и само днес може да ги закупиш на примоция !
 Да бе промоция, само дето пътьом минавайки покрай някои щандове, започнах да уважавам махленските кожодери - оказа се , че продавали на цени далеч по-ниски от "скандално ниските цени на Кауфланд " !
 Чувам, нервно потропване с крак и ... какво за майка ми ??!
Та докъде бях стигнал ?
А да - манифестацията !

И една охрана е тръгнала да се разхожда измежду манифестиращите - да не би някой своеволно да напусне строя, дезертирайки от желанието да бъде убеден, че единствено пазаруването в Кауфланд е изгодно.

Явно нещо се е случило !
Дори и на идиот като мене, след петминутен престой на място взе да ми присветва !
 Очаквам да съобщят по уредбите какъв е проблема, а там пълно радиомълчание.
Лека-полека , стъпка по стъпка в рамките на нищожните 40 минути придобих пряка видимост към касите.
 А там касиерки - Нет !
Каси таман 20 - то не магазин, а направо за КПП си е смятано, да минава народа да минава и пътьом да хвърля по някой лев с кеф.

Аз обаче - тъп и упорит.
Отказвам да чуя ответните пожелания, които все по-начесто и все по на висок глас се чуват в отговор на разнасяното по уредбата познато до втръсване  - ... Кауфланд ви пожелава приятно пазаруване !
 Гледам с разбиране на всички като мен, застинали на място в очакване на среща с Вечността.

 Седя си, кибича си и разбирам какъв е пазарния дял на Кауфланд и защо аджеба са  37% от българите с разширени вени 
 Ето къде ги хващали горките, висейки в очакване на касиерки по касите.
 А то, не че няма работливи хора в Кауфланд - има, има , ама типично по нашенски когато се създаде опашка наместо да се отвори нова каса , се отваря само място за опашката !

 Но все пак, си ми бе приятно, докато репетирах за разширени вени в продължение на 95 минутно висене. Приятно не заради изненадата, която ми бяха подготвили немско-българските недоразумения в мениджмънта и търговията, а заради вас. 
 Кибичих си кротко и се развеселявах, четейки ви постингите през телефона. 
 Ей, тоя нет - ша се свикнем на всичко покрай него бре !

ПП . А , лев не получих. Нито аз , нито останалите 200 човека чакащи с мен !

  При нас клиентът е цар!   image

В Kaufland клиентът е най-важен – гарантираме Ви! 
Гаранция за бързина на обслужване

Ако сте чакали повече от 5 минути на каса и не всички каси са отворени, в знак на извинение Вие получавате 1 лев


Ако при следващото си посещение в Kaufland, установите че всичко е в синьо - не се безпокойте !
 Синия цвят действа успокояващо на лудите решили да пазаруват при нас !




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Едно време имаше едни такива книги,
17.06.2008 22:21
наричаха се - книга за похвали и оплаквания. Няма ли ги сега?
Ако бях аз, щях да зарежа всичко и да си тръгна!
Добре си издържал, поздравления!
цитирай
2. valsodar - Е как да се оплаче човек !
17.06.2008 22:42
И какво да им напиша ?
Оплакване ?
Аз не се оплаквам.
Благодарение на светкавичното ми обслужване в Кауфланд, вече имам развитите добродетели за прием в дзен-будистки манастир.

Единствено тук и сега, всички вие имате уникалната възможност да се развиете не само в областта на ханша, но и Духовно !
цитирай
3. osaka - Kaufland
17.06.2008 23:11
e най-тъпото място за покупки специално на зеленчуци. там съм изпадала в потрес от разни скапани чушки и смърдящи подобия на кво ли не, където паникьосани граждани от третата възраст ровят като кокошки, та а дано попаднат на нещо с нормален цвят и мирис. отвратително е. не стъпвам и заради големия приток на хора от близките селища.
Kaufland, ти си едно голямо дойче шайзе!
Мразя кауфландише шопинг дрогинг гадниг булшитинг!

Стискам ти ръка за този постинг! Щото разбрах, че краката нещо... ;
цитирай
4. drblondy - Честито!
17.06.2008 23:14
Вече си се сдобил с нерви като корабни въжета !
цитирай
5. valsodar - Аз обича пазарува :)))
17.06.2008 23:14
В мен винаги е дремел един шопинг авантюрист, който ме е изкушавал да посещавам новите магазини.
Дали само като музейна експозиция за разглеждане, дали да си купя нещо или само да се убедя, къде не трябва да стъпя пак !

Не съжалявам за днешната ми авантюра.
Човек може да си направи много интересни изводи за народопсихологията ни, само оглеждайки се и слушайки разговорите около себе си :)
цитирай
6. анонимен - ///
18.06.2008 09:23
Защо го разказваш всичко това,не беше интересно;
цитирай
7. valsodar - A ти защо го чете тогава ?
18.06.2008 09:25
Или докато стоплиш какво четеш, то взело че свършило ?
Не се бой - не си единствен :) !
цитирай
8. slavuncho - Винаги ми е било чудно на наивността, която ни тресе.
18.06.2008 09:35
Щом нещо е немско, английско, недай Боже - АМЕРИКАНСКО! изпадаме в тих възторг и умиление. Забравяме, че придобивката, от където и да е, работи у нас. С български работници, български купувачи, на територията на България. Не изпадам в позицията - щом е българин и българско няма по-лошо от него. Не! Просто при нас има ДРУГИ обичаи, навици, традиции. Не сме англосаксонци, латини, че дори и славяни не сме. Ние сме просто българи и трябва да правим нещата по български. Можем да ги правим така и сме го доказали. Защо е необходимо да овчеем пред другите?! До там стигнахме, че слагаме и надписи на латиница - щяло да е по-лесно на чужденците! По ЕВРОПЕЙСКО било?! Да сте видяли из Европата надписи на български? Нямааа! Докато не си повярваме, че и ние сме нормални хора в нормална страна няма и да има...
цитирай
9. kleopatrasv - Поздрави и от мен !
18.06.2008 09:38
И аз обичам да правя дълго , дълго пазаруване!Но внимавайте , защото " жена с пари е като мъж с картечница "?Влеза ли в Кауфланд - няма излизане, така , че по-добре да не влизам !
цитирай
10. valsodar - Славунчо :)))
18.06.2008 09:50
Направи ми впечатление едно девойче - Милчева бе по фамилия, ако се не лъжа.
Няколко минути се взирах в нея, не само защото бе красива, а исках да й прочета името на баджа.
Та въпросното девойче бе на съседната каса - на бързината й на обслужване би могъл да завиди дори многоръкия Шива, а си бе нормална - само с две ръце.
Та мисълта ми е , имаме кадърни и работливи хора.
Нямаме си мениджмънт - не може с трици клиенти да ловиш.
Немците не случайно са си заложили 20 каси по стандарт - предвидили са хората, че дори и пълен на мах. 20 каси могат да поемат целия поток от клиенти и тогава наистина звучи достоверно гаранцията за обслужване, която така гордо си рекламират в сайта :)))
Но нали тука мениджърите са с ориенталски уклон, не им дреме за немския стандарт и на 20 каси едвам успяха да пуснат половината в действие, едва когато хората започнаха масово да си зарязват количките с покупки и да си тръгват, "възхитени" от марката Кауфланд !
цитирай
11. valsodar - kleopatrasv - жените пазаруват по-разумно от мъжете :)
18.06.2008 09:55
Ние обикновенно взимаме първото, което ще ни влезе в работа и мен едва от година насам ме приучиха да чета срока на годност на всеки един хранителен продукт.
Е , вчера на един десерт срока му изтече докато чаках на касите .
Как лети времето - влизаш в Кауфланд и докато излезеш половината храна вече се е развалила от изтекла годност ! :)))

Добре е , че нямаше бременни жени, че можеха да родят там и децата им да проходят докато им мине реда през касите :)))
цитирай
12. slavuncho - Съгласен съм. Това се вижда несамо в Кауфланд,
18.06.2008 10:20
а и в Метро, Била и т.н. Ние се опитваме нашият управител да мисли като немския ама как да се случи. Та ние дори за "да"/"не" кимаме обратно на цял свят. Имах пред вид, когато структуриме целите и дефинираме задачите да мислим като българи, съобразно нашите традиции и разбирания. Това незначи да няма каси, примерно :))) Винаги, когато съм ръководил човешки ресурси и финансови средства :) съм се съобразявал с това и имах някои успехи...
Примерно, не бих допуснал като С. Трифонов да се кланям по източен маниер на публиката за поздрав - от какъв зор?! А виж как онова момче от Джулюница пердаши японците в най-японския спорт! Като го гледам май не спазва 100 % японската традиция...
цитирай
13. kleopatrasv - Е и какво ?
18.06.2008 10:22
Продуктите с изтекъл срок не се заплащат , пък и точно в момента на изтичането - няма как да ти стане нещо ! Правете рекламации и не се страхувайте !
Жените - гледат не само за срока на годност , но и обозначенията за калориите по опаковките !Аз по принцип не пазарувам хранителни продукти от този магазин !
цитирай
14. svetlan - Мразя опашки даже повече от това да ...
18.06.2008 10:37
Мразя опашки даже повече от това да работя нещо, дето не ми е работа! :)
цитирай
15. valsodar - slavuncho
18.06.2008 10:48
Всички тези хипермаркети задължително са сертифицирани по ISO, просто им го налагат отгоре като стандарт.
Интересно ми е , тези които са ги лицензирали къде блеят . Някак си станаха нормални за мен :

В Метро да не можеш да се движиш заради сновящите електрокари и възможността да бъдеш прегазен или притиснат с пале, което непременно трябва да бъде свалено от или качено на стелажа със стоките.
В момента, в който тръгнеш към дадена стока, отпред да ти опънат една жълта полицейска лента и да те карат да се чувстваш като престъпник, затова че си решил да пазаруваш при тях.
А зад жълтата лента няма даже и имитация на дейност.
Явно в Метро им доставя огромно удоволствие, когато наплива от клиенти е най-голям да се чудят какви затруднения да им създадат с операции, които е нормално да се правят в извънработно за магазина време !

Билла - тотален хаос в подредбата на стоките. Всяка една Билла си е отделна губерния и според това кой управител накъде се е събудил сутринта може да познаеш къде са им хранителните стоки, къде стоките за бита и т.н.
Не са големи като площ, но такава въртележка могат да ти направят докато намериш нужната стока, че все едно че си прекосил Витоша пеш !
Няма две еднакви хипермаркета с единен стандарт на подредба и разположение на стоките.
Няма и логика по която се подреждат - на който лунатик както му е кеф, така си конструира разположението на стоките по щандовете.

До момента от големите хипермаркети единствено Хит и бившия Рамстор , са ми правили впечатление на удобно конструирани и подредени за по-лесно и бързо пазаруване.
Навсякъде родните гении прилагат личното си художествено виждане, за това как клиента трябва да стане дива пеперуда докато излезе.
цитирай
16. slavuncho - За ISO-то е ясно - лява ръка, десен джоб :)
18.06.2008 12:11
Наблюденията ти за Метро и Била съвпадат с моите, а сигурно и на още много други - просто си е така!
Може би трябваше да поразгледаме някои вериги в страната, в която работят и да вземем това, което за нас е добро. Еда структура може да работи в Германия, Франция, Англия, но не и в България. Различни цивилизации :). Но защо трябва да станем ТОЧНО като тях. Понякога трябва и да се мисли... :)
цитирай
17. valsodar - Винаги съм си мислел едно
18.06.2008 12:21
Защо се избягва обвързването на заплатите с постигнатите резултати ?
Толкова ли е трудно определянето на качествени измерители за една касиерка, супервайзор, служител на щанд и т.н. при положение че всичко вече до такава степен е компютъризирано, че по всяко едно време може да стане ясно, кой каква работа е свършил.

Примерно на касиерките, един от качествените измерители може да е % обработени клиенти от общия за деня.
Така ще се стимулират работливите и оправните и ще си отпаднат мотлите, които те гледат изпод очилата си, все едно че си изнасил сестра им и пребил баща им ?! :)))

Не е някаква голяма философия, но съм забелязал, че обвърже ли се заплащането с постигнатите резултати има сериозен обрат в качеството и бързината на свършената работа :)))

Искаш повече пари - няма проблем.
Това ти е базовата заплата - оттам нагоре ти се смятат по този начин, твърдо и завинаги !
Без изненади от рода на - ти работи, пък ний ще си помислим ! :)))
цитирай
18. ledzeppelin - аз..
18.06.2008 12:23
..за това не влизам в такива магазини.И без това ме плашат с безкрайните си рафтове с боклуци по тях.Кварталното магазинче и плод-зеленчук ме устройват винаги.
цитирай
19. valsodar - Нямам нищо против кварталните магазинчета , но са на умиране.
18.06.2008 12:27
Едно , че разходите им по подръжка е висока, второ че не могат да си позволят такива доставни цени, каквито налагат големите търговски вериги чрез шантаж над доставчиците си.
Виж как Метро си извиват ръцете на доставчиците и ще си помислиш, че си в миналия век ! :))

Обожавам, когато опре до качествено месо да си пазарувам от подобно магазинче, защото си има сред тях такива които ти предлагат изключително качествено и съвсем прясно месо на съвсем прилични цени.
( най-доброто пипероне (сушена тънка наденичка с подправки - леко пикантна ) , което се продава в България го открих в едно забутано малко магазинче, точно до министерството на Земеделието до пл. Македония )

В Хипермаркет влизам единствено заради времето - там всичко е събрано на едно място и наместо да обикалям 5 магазина и да се редя на 5 опашки в 5 различни края на града го правя само веднъж.

Но и това си има своята цена, покрай свестните стоки изобилства от такива с много ниско качество за да стане хипермаркета достъпен и за хора с далеч по-ниски доходи от моите :)
цитирай
20. ledzeppelin - да не говорим..
18.06.2008 12:56
..че в хипермаркетите всеки си бърничка из стоката.Купуваш си една маруля дето не знаеш колко неизкъпани са я опипали.Купуваш си дезодорант и разбираш,че е почти празен.Повечето от стоките почти винаги са разопаковани.При сапуните да кажем има метнато охладено пиле или дамски превръзки.Абе,отвратителна работа.Да не говорим,че пожеланията за приятно пазаруване и информирането за намалението на еди кой си диетичен шоколад с 20 стинки ме побъркват ...
цитирай
21. valsodar - Ами, пак си опира до персонала им !
18.06.2008 13:03
Не случайно си има длъжност Надзирател ( супервайзор ) - на тях работата им е точно това, да надзирават и при нужда да внасят нужните корекции.

Но... както повечето неща в България е масова практиката в една длъжност да се вменяват задълженията на поне още три , а да се плаща за половин.
Така хем човек няма пълната възможност да си свърши това за което се е цанил, хем си няма и стимул да го прави.

И като си помислиш само, как навремето собствениците на големи търговски вериги са посещавали инкогнито като клиенти собствените си магазини или са наемали хора за тази цел...

Всичко у нас започва бляскаво, с гръм , трясък, фойерверки... а само след шест месеца е сиво, мътно и кирливо.

Прост пример - влизаш в магазин при откриването му и точно шест месеца след това. Разликата е просто огромна !
В началото виждаш как трябва да се работи и си викаш на ум - Евала ! -, а после виждаш как дефакто се работи и им викаш - А бе, що не си @те майката , повече крака ми няма да стъпи при вас ! :)))

И пак опираме до едно и също нещо - няма качествен управленски персонал !
цитирай
22. ledzeppelin - въпросът е,че ..
18.06.2008 13:22
"щом има балами да ми пазаруват в умрелия магазин и щом падат кинти аз що пък да се занимавам да го поддържам на ниво". Наложи ми се веднъж да използвам тоалетната на Кауфланд в жк. Младост.Просто да ти се дореве.Избягах тичешком ..

А има една лоша касиерка в Била дето последния път така метна буцата сирене върху чипса,че просто .. хахах ..
цитирай
23. slavuncho - За т.нар. човешки фактор има оправия
18.06.2008 13:51
и тя се нарича "длъжностна характеристика" - не е пенкилер, разбира се, но е много важна. В нея са описани всички права и задължения, както и стимулите, на които подлежи човека, работещ на конкретната длъжност. Практиката ми и сега, и преди 1989 г. показва, че най-трудното нещо е да се напише този документ. Всеки бяга от конкретиката в него. Най-често въобще липсва, а там където го има е напълно формален. Работодателите са наясно, че такъв документ е против техните интереси, защото - ако е направен както трябва, работникът лесно може да защити правата си. Що се отнася до правата на работодателя той има доста други начини да ги защити и наложи. Надявам се по-младите хора, които започват работа някъде вече да са наясно с тази страна на отношенията с работодателя и както изискват осигуряване, така трябва да изискват и реална длъжностна характеристика. Тук е място и за намеса на профсъюзите, но тази тема не ми се отваря защото...
цитирай
24. valsodar - Точно така си е.
18.06.2008 14:05
Защото няма как да започнат да ти извиват ръцете - свърши и това , и това , и още .. още , ама да знаеш че ако не ти харесва и те гоним на улицата ! -т.е. ако си имаш свястно зададена длъжностна характеристика към трудовия договор ти си вършиш твоята работа защото се знае точно каква е и какво получаваш за нея.

Букови глави са родните ни мениджъри - искат хем да им върви бизнеса, хем да не влагат средства за обучение и заплати - ами не става ! :)
Цял свят го е разбрал, ще го разберат и те - няма накъде да ходят :) Дефицита на кадри тепърва ще ги тресне ! ;)

Айде, в София криво-ляво са тръгнали нещата, не че са по-умни, а просто пазара започна да им го налага . И в един момент то си и проличава в оборота и печалбите - изпипаш ли си нещата докрай, те си работят и носят пари от самосебе си едва ли не.

А пък за синдикати... там мога само да псувам, защото в България синдикати НЯМА !
Има разни мухлясали синекурни тарикати дето се вживяват за синдикалисти, но са на светлинни години от идеята на професионалните съюзи.

То се видя особенно ясно с учителската стачка - пълни мухльовци и дупедавци :))) без никаква идея, без умения за преговори.
цитирай
25. roksolana - :(
19.06.2008 10:35
"Гробовна тишина.
...
Чувам, нервно потропване с крак и ... какво за майка ми ??!
...
Гледам с разбиране на всички като мен, застинали на място в очакване на среща с Вечността"

И САМО ТОВА?!?
А "95-минутно висене" - това наистина ли е или хибербола?
Хаха. Представям си тук след 5-та минута какъв шум щеше да се вдигне. А след 10-та как щяха да започнат да си излизат покрай касите с покупките, помитайки,количествено и емоционално превъзхождайки охраната :-7 Да видиш как бързо щяха да се намерят касиери - въпреки калпавия мениджмънт, неясните длъжностни характеристики и синдикатите.

А ТАЗИ КАРТИНА, КОЯТО ОПИСВАШ, ОБЯСНЯВА НЕ САМО ЗАЩО НЕ ЗНАМ КАКЪВ % ОТ БЪЛГАРИТЕ СА С РАЗШИРЕНИ ВЕНИ, А И ЗАЩО ИЗОБЩО СА НА ТОВА ДЕРЕДЖЕ.
Еееех, народе, народе...
цитирай
26. valsodar - Народопсихология :)
19.06.2008 10:42
Има една фраза, която много ни вреди - "Може и по лошо" - явно всеки един си я е повтарял докато е чакал.
Както си я повтаряме постоянно и си траем.
Че може и по лошо.
И в настройката си, трай си бабо за хубост, че да не дойде по-лошото, пропускаме да направим така, че да стане по-хубаво.

Народопсихология.

Влязох в 19.15 , а едва в 20.55 вече стигнах до касата.
Пазарувам бързо, защото винаги знам какво ми е нужно - да ми е отнело 5-10 минути.
Останалото време си го прекарах изследвайки реакцията около себе си.
Много интересно поле за наблюдение ми се предостави :)

И съгласно видяното, вече не мога да имам очаквания , че скоро нещо в държавата ни ще се промени към по-добро.
Може би след едно поколение - да, но инерцията която сме събрали в поведението ни е толкова силна, че ще се иска време и още много такива провокации за да се преодолее.

Явно, все още не е достигната точката на пречупване, отвъд която идва желанието за промяна ! :)
цитирай
27. roksolana - Хм
19.06.2008 10:53
"Може би след едно поколение..."
Може ли един дрееебен, нищооожен въпрос - кой ще го възпита това поколение да е по-различно?
цитирай
28. valsodar - Ами след като не могат да се променят, просто трябва да си умрат !
19.06.2008 11:07
В историята е така - това което не може да се променя умира и потъва в забрава.
Има огромна инерция в обществото ни.
Инерция, която бе на път да се преодолее в началото на 90-те, но желанието за промяна бе попарено в зародиш.

Сега вече е много по-трудно и може да се възроди единствено чрез тормоз и унижения.
Но ме плаши едно - започнали сме да се радваме даже и на това.
Крадат ни нагло, а ние аплодираме крадците и им отваряме портата на властта.
Лъжат ни нагло, а ние сме зяпнали като малко дете захарен памук и се облизваме в аванс на щедрите обещания.
Дерат ни нагло с най-високите акцизи в Европа, а ние се бием гордо в гърдите , че имаме бюджетен излишък.

Не е адекватно подобно поведение.
Оскотяли ли сме или дотолкова сме изпаданали в душевна кататония, че не искаме да излезем от личното си ъгълче, в което оцеляваме ?

Чакаме.
Чакаме Месията, Водача, Избрания, Великия Политик.

А идват само Лешоядите.
Кръжащи над един НеНарод , а мърша .

ПП няма ново поколение, няма старо поколение - пороците се унаследяват :)
цитирай
29. mitternacht - :))
20.06.2008 19:27
Много добре написано, браво :)

Незнам, на Била примерно съм доволен от обслужването, и си прав, че девойките по касите си разбират от работата.Такива опашки се случват по празниците, но неее чак.. като описаните :)
цитирай
30. анонимен - hi
03.07.2008 00:13
malko kysno komentiram..ama samo da kaja 4e ot 3 meseca sym v Germaniq i tqhnata hraNA E ama 5 niva pod na6ata..ako ne ste probvali gumeni domati ne vi i trebva...to v tehniq kaufland sa ogromni bokluci ne6tata..obslujvaneto sy6to ne e ka4estveno...po hubavi ne6ta ima po t . n. biomagazini ama struvat maika si i ba6ta si...pa nie kyde do blizkata sergiq trqbva se razmyrdame i da ostavim nqkoi lev samo
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7411583
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив