Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2008 17:12 - Мали-и-и
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1554 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добре че от мързел не се умира.
Вече да съм се вкочанясал и да ми пеят бавна песен с прикадяване.
Дотам ме мързи, че даже не ми се и пише.
И текста се ниже едно ми ти бавно, мързеливо и провлачено-о-о.
И много се чудя на този , който го чете !
А бе, как не те мързи бре човек или такава скука те гони, че си готов и на такова мъчение, само и само да се поразсееш встрани ?!

Мързи ме.
Мързи ме даже да зяпам колежката до мене, която днес е доста разголена - на въображението ми е оставено толкова малко, че даже ме мързи да го ползвам.

Мърз- и .... и ме.
Дотам че  даже и нямам сили да се ядосвам.

Имах голямо желание днес да прочета една добра новина.
Нямаше.
Явно и други ги е домързяло като мен.

Жилищата достигнали пределната си цена у нас , мда-а-а. явно и спекулантите ги домързя вече да ги надуват. Само банките проявяват нечувано трудолюбие в събирането на лихвите си.

Томов присвоил 5 млн. евро - трудолюбив човек, човек за пример какво се случва, когато не те мързи.
Въпреки че,.. явно и него го е домързяло на финала в укриването им, щом са го хванали. Я виж, по-трудолюбивите от него си имат сметки на кайманите и прогимназии в Бояна и Драгалевци и сега си мързелуват заслужено лежейки на лаврите си. Честни мързеливи бизнесмени.

На 19 юни сума ти софиянци остават без вода - чудесно, към мързела ще прибавим и природния аромат, за тогава може спокойно да изключа обонянието си от сетивата - понякога е толкова уморително.

И като си помисля само, че като се прибера и домакинска работа ме чака, направо не ми се прибира.
Ще трябва да пусна една пералня, май...
 Ахмед Доган пере пари - на коя ли програма ги пере ?
Може би първо ги пуска през програма ФАР а после през САПАРД ?? 
Ще трябва да видя има ли ги на програматора на пералнята ми и ако ги няма да проверя, отде той си е взел неговата.
Какъвто е работлив, навярно са му я дали пълна ?

Така е - някои хора работят, а мен си ме мързи :)
Е гат"ти и упоритоста ? - ти и това ли прочете бре ?
Ей, това пусто трудолюбие ще ни затрие като нация !


Тагове:   мали,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - Шъ уцилея!
18.06.2008 18:06
Прочетох постинга с голямо удоволствие. Препоръчвам на автора по-често да го мързи.
цитирай
2. galina1 - хахахаха,...
18.06.2008 18:24
не ме мързи да се смея като алтава. Много хубав пост. Весел и непринуден. Явно наистина те е мързяло, защото саамо когато човек го мързи може да напише нещо толкова интересно и въодушевяващо, та чак ти се струва, че животът с мързел е най-хубавото нещо на света. Евалла ти правя заа горенаписаното. БРАО!!! от мързел не ми се пишеше "в". Хахаааааа }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
цитирай
3. valsodar - Смейте са вий, на чуждуту нищастие !
18.06.2008 19:38
Сега ми се обадиха, че и гости да чакам. А познайте, на кой се падна честа да прави вечерята и да приведе къщата в ред ?

Моето Чудо е на ква-ква аеробика, щот бях толкоз прост да и направя забележка, че е дебела - а ся, сбогом мързел, здрасти гърч ! :)))
цитирай
4. анонимен - Хайде...
18.06.2008 19:52
започвай. Тъкмо ще се гордееш с нея.
Галина 1 }}}}}
цитирай
5. yanichka92 - Lazy Summer Days... То не случайно т'ва ми е една от любимите песни явно... :D
19.06.2008 00:00
От 3 дена съм в транс, поради причината, че започнах нова борба със себе си, за която се готвя от както се помня (а аз си помня първия рожден ден :D ), а именно борба с мързела си. Явно не се справям много успешно, защото ме домързя да прочета примерите, които си дал там с разни линковe с коментарите си отдолу, както и коментарите под постинга (само заглавията им прочетох)... :D:D:D Обаче па съ спраам ниучаквъну дубре с даскалото, явно съм преборила Негово Величество Мързела поне в най-важния аспект. Тааа... тъй като очевидно на теб мързелът ти се отразява повече от... жизнерадостно :D, давай все така!
П.С. "упоритостТа" се пише с 2 "т"-та : ) Оххх, мноу ме мързи да слагам кавички...
цитирай
6. valsodar - Пак добре,
19.06.2008 09:01
Пак добре, че не си броила липсващите запетайки :))))
цитирай
7. albizia - Мен ужааасно ме мързи.
19.06.2008 12:08
И всъщност чета писанията ти точно защото ме мързи. Трябва да чета, а заспивам през 5 минути и просто ми трябва нещо, което да ме върне на тоя свят :)))
цитирай
8. valsodar - Сигурна ли си, че не пишеш насън ?
19.06.2008 12:49
След известен престой в блог-пространството се придобиват и подобни умения :)

Това не е страшно.
После почваш и да сънуваш как ти отговарят и ти как им отговаряш.
И това не е страшно.
Събуждаш се на другия ден, влизаш най-невинно в блога си и изтръпваш - всичко е Истина ! :)))
цитирай
9. albizia - Хахахах!
20.06.2008 10:51
Сигурна съм, че съм будна. Поне за момента. Но докато уча не съм така убедена. Съзнанието ми хваща последната дума, която съм прочела, и изгражда около нея такива фантасмагории, че свят да ти се завие. И после иди се чуди кое си прочел и кое си си измислил...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7433073
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив