Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2008 16:46 - Екипа, какво става ?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 854 Коментари: 3 Гласове:
0



 Да не сте го ударили на бой и раздори помежду си ?
Тема присветне в избрани, после изчезне и така цял ден ??!
Не можете да уравновесите вкусовите си предпочитания ли ?
Спокойно, днес е ден на майстора - петък .

 Не се косете за глупости, оставете нещата на самотек, те сами ще си заемат местата.
И една бира от мен, че като гледам хич не ви е лека работата и не ми се ще да съм на вашето място .
image


Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - :)))
02.08.2008 11:33
И ся като е шестък, КВО :)))

С бира и без бира
времето не спира
петък или не
все ми е добре :)))
цитирай
2. анонимен - Не се изнервяй...
03.08.2008 06:21
Паднаха ти акциите и веднага приплакваш за избрани. Аз съм отпечатала 317 стихотворения и нито едно досега не е било в избрани. Ти си дращиш по клавишите квото ти уйдурдиса и искаш да се пишеш творец. Я набери повече гъби, купи и бира, че ми ела на гости в Горубляне, стига си мечтал за избрани.
цитирай
3. valsodar - Чудех се дали да ти отговарям, ама що пък не :)
03.08.2008 13:14
"Аз съм отпечатала 317 стихотворения и нито едно досега не е било в избрани." - къде и на какво доблестний творецо, който няма смелостта да си напише името ?
На тоалетна хартия в стила на Пегъзи Мусовский ли ?
Аз не искам да си хабя принтерната хартия за подобни глупости, имам си желание - пиша, нямам желание - не пиша, така че не бройката определя качеството. От мен да го знаеш.

А за акциите ми е точно през ремъка на шмайзера, защото за всеки, който има очи е видно, че класациите са манипулират, както и почти всичко в сайта подлежи на манипулации.
Тези манипулации много ясно си проличават в избора на теми за "Избрани" - вътре влизат стойностни неща, а редом с тях се 'избират" отявлен СПАМ и пълни глупости.
Така че, човек да е с нещо писано в "Избрани" не винаги е повод за гордост - вервай ми ! :)))

Моите "акции" не се влияят от мнението на модераторския екип, по простата причина, че аз си знам колко точно струвам, с кое да се гордея и на кое да не обръщам внимание :)))

Просто ми стана смешно на отявлените борби измежду тях, на кой от любимците си да дадат предпочитания.
Единия качи едно, после мине другия след него и го махне, което меко казано е смешно и непрофесионално. :)))

Напълно ми е ясно, че основната цел на сайта е комерсиалност, а когато печалбата е на пиедестал за какъв вкус и за каква култура може изобщо да иде реч ?!

Има си автори, които изключително рядко попадат в "избрани", но които въпреки това и дори заради това ще продължа да си ги чета с удоволствие.
Има и други, на които всеки пост е абониран за тази колонка, но не знам защо прочита им предизвиква само желание за повръщане :)))

Така че, аз ще продължавам да си пиша, защото именно чрез писането се научавам да се изразявам правилно и веднага разбирам дали избрания подход, стил, риторика и вложен подтекст са достатъчни за да постигна внушението, което желая.

Лек ти път и се надявам някой ден, когато имаш смелостта да излезеш извън анонимността си, да можем да седнем на по една бира и благ моабет :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7427134
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив