Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2008 15:34 - Жега - Ех, да имаше сега и една биричка-а-а !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1510 Коментари: 8 Гласове:
1

Последна промяна: 05.08.2008 16:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не е лесно да си началник склад, от мен да го знаете !

Един влачи едно и го хвърля без да ти каже какво и за кого е, друг ти идва и ти иска нещо, дето и той не знае за какво може да му послужи.

 Само ти дава някаква намачкана хартийка, където с нечетливо писмо са изписани някакви кривунделици, които и египтолог не може да ти ги  разчете.

 И всичките едни забързани, изпотени от жегите, бръмчат напред назад и по цял ден всеки вика – Дай, Дай .. – а никой не вика – На, да се почерпиш и ти си човек !

 Блъскаш се като грешен дявол, а благодарност никаква !

 Шефа само мине, погледне колко сме събрали за деня, обере всичко и остави само дребни да има за следващата сутрин.

 То, с тази руса ламя дето си е взел за жена, скоро и дребни няма да има за оборот като гледам, ама той си е виновен, като не слуша с момчетата какви му ги говорим.

 По приятелски, като наши хора.

 Ех да имаше сега една бира-а-а !

  Жега. 

Някаква тлъста муха се опитва упорито да ме накаца, аз я пъдя вяло с ръка, а потта струи на вади по мене и се стича към кръста.

Климатък няма, к’ъв ти климатик, само едно миндерче прокъсано в кюшето и една стара печка, на която половината реотани са и изгорели.

 Уф, пак разтоварват нещо..

Къде да го оставите ли ?! Ми намерете си място , то тоя склад, вече на склад го не мяза, а на битпазар ! От колко време му разправям аз на шефчето, че компютър трябва да сложим, отчетност да има един вид , а той все ми отговаря – Ти да не си луд ? Какво , искаш данъчните по компютъра ли да ни изловят.

 Та караме си така , един носи, друг отнася – важното е сметките да излязат в края на месеца и пари да има за заплати.

 К’во ?

А бе, не разбрахте ли бре , оставете го в оня ъгъл и се махайте !

А вие за какво ?

А , за пудра захар. Имаше тук няколко чувала... я по-добре си ги потърсете вий, че аз нещо не се чувствам добре от жегите.

 А , намерихте ги нали ?! Не било трудно ! Дайте ся да ги видим колко са, да си оправим сметките и по живо по здраво !

 Оф, поредния досадник си замина.

Жега.

 К"ви пък са ся тия , какви са тия сирени, с качулки някакви влязоха ?!

Вие за как.. Ох, боли ! По-полека де, за какво сте ми заизвивали ръцете ?!

Какъв кокаин ?! Кокаин ?! Тук ???!

А бе вие луди ли сте, я проверете ! Ха, кокаин още ще изкарат, че имало в склада !

Ей, по-полека сте ръчкали бре, тука и стока има !

Какво ? Къде бил отишъл кокаина ?!

А бе, аз какво ви разпрявям, че тука кокаин няма ?!

А, извинявайте, по сигнали работите !

А ръцете, пак по сигнал ли ми извихте ?

Айде, няма да се разправяме, .. разбрах де, разбрах, ако чуя нещо да се обадя.. Да, добре.

Ей, човек не може да си почине малко, все някакви досадници ще го прекъснат.

Жега.

Ех, де да имаше сега една бира!

Айде, тоя с пудрата захар пак дойде !

А бе човек, ти кога я взе, кога я свърши бре ?!

А-а-а, викаш бабичките много харесали кифличките и изкупили всичките ?!!

Че, те тия баби диабет ще хванат от толкоз захар бре ! Чакай да питам шефа , кога пак ще докарат .

 

Ало-о-о, ало шефе, аз съм .

За какво звъня ли ? Ами, да те питам шефе, кога пак ще докарат от оная пудра захар дето я докараха сутринта ?
Не било пудра захар ли ??!

Ало ?!! Ало шефе ??!

Ало ??!

А бе , какво му стана на тоя човек ?
От жегите ще да е .

Ех, да имаше сега една биричка-а-а !

image



Тагове:   жега,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Чичо, чичо, защо кашляш???
05.08.2008 16:01
Чичо, чичо, защо кашляш???
цитирай
2. valsodar - Аха, :)))
05.08.2008 16:04
Чичо си има и племенници.
Хората си отиват, капитала остава :)))
цитирай
3. cecka1504 - И пудрата захар, и содата и т. н :)))
05.08.2008 16:05
И пудрата захар, и содата и т. н :)))
цитирай
4. drblondy - котараЦо,
05.08.2008 16:09
кривунделици разчитаме всякакви...
Тя пудрата(захар) се харчи повечко в сезона на дините :)
Ай н`здраве!
цитирай
5. valsodar - Блонди, ако трябва да съм честен
05.08.2008 16:16
в момента в който трябваше да си представя, как би изглеждала жената на шефа първо твоя образ ми се появи в главата !
:)))
А наздраве и от мен, и гледай да не забравиш какво си обещала в блога си ! :)))
цитирай
6. udarensamolet - и к'фо, аз като имам бира, много ми е ...
05.08.2008 16:33
и к'фо, аз като имам бира, много ми е добре - да, да, знаем за данчо :))
цитирай
7. valsodar - Самолетче :)
05.08.2008 16:45
Изпратих бутончето от последния ти пост до системните ми администратори за вграждане в софтуера, като абсолютно задължително !

Не се коси, на второ ще си вътре ! :)
цитирай
8. udarensamolet - хехе, много хубаво си направил, ...
05.08.2008 21:49
хехе, много хубаво си направил, голямо удобство е, нали :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392008
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив