Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2008 21:36 - Завръщане
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1168 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 07.08.2008 22:05


Отново чакам аз да се завърнеш,
обсипана в пръски сол,
застинали в капчици тъга.
С размах вратата да отвориш,
и с шумна глъч и врява
да разпръснеш мойта самота.

С порой въпроси, пак да ме обсипеш -
наклонила си  ти встрани глава
Със странна лудост
в мене да се сгушиш.
Да помълчим
в блаженна самота.

Отново чакам
а навън е тихо.
Притихнала в очакване 
е моята душа.
Къде ли скиташ
и дали ще се завърнеш
Не искам аз да знам
не иска и нощта.

Обгръща ме с тъма 
в кадифено було,
загръща ме с покоя изтерзан.
И чакаме те двама 
ти да се завърнеш
Мълчиме заедно,
никой не продумва -
в споделена самота.

Отново чакам аз да се завърнеш
дори да знам , 
че няма връщане от там.
Че ти не ще да дойдеш,
а ще  ме чакаш тихо
да дойда в края си,
аз сам.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Много странно. Планираш втора в...
07.08.2008 23:29
Много странно.
Планираш втора връзка след смъртта на някого, или само така изглежда?
ВИнаги се чудя, защо трябва поезията да е напълно неразбираема?
Има ли някакъв смисъл в това?
цитирай
2. valsodar - Този някой не е сред нас
07.08.2008 23:37
Простичко е, погледнато от определен ъгъл :)
цитирай
3. анонимен - +
08.08.2008 09:20
Може да е простичко,но е силно,предава емоция,макар и тъжна...
Пък и мюзикълът"Котките" добре е включен.
"Аз съм сама в лунната светлина и си припомням с усмивка изминалите дни,когато бях млада и красива и когато какво значи щастие.Нека спомените отново да станат действителност."-Гризабела,най-изтерзаната котка
цитирай
4. valsodar - Оказа се, че в Ютуба
08.08.2008 10:05
най-доброто изпълнение на "Спомен" е на Барбара Стрейзънд.
Имаше и много други, но бледнеят пред таланта и великолепният й глас :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7395527
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив