Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2008 15:47 - За да оцелея.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1017 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2008 17:46


 Днес не мога да бъда позитивен. Не ви препоръчвам да ме четете, защото не искам да ви развалям настроението с мислите и чувствата, които са ме обзели.

 Просто днес , направих грешка.

 Голяма грешка.

Допуснах да остана без защитата, която градях толкова дълго и упорито в себе си.
Няма я преградата крепяща се на убеждението - Това мен не ме засяга !

Усетих болката на Бога.
А него го боли неистово.
Боли го за всяко едно човешко същество , което умира сега в една безсмислена война.
Останала незабелязана на фона на дребнавите ни проблеми.

Той ни направи по негово подобие и вложи частица от себе си, във всеки един от нас.
Радва се с нас, когато откриваме Човешкото в себе си и страда за нас, когато започнем да се отдалечаваме от същността си.
 Преражда се, с всяко едно добро дело в живота ни, с всеки един акт на хуманност.
 И умира.
 С всеки един акт на несправедливост, който подминаваме с пренебрежение , увлечени в мисли по себе си, по нашите си проблеми. 
 
 И вглъбени в себе си, всеки ден стената, която изграждаме между себе си и него става все по-дебела и непреодолима.
 Днес , тя просто се срина.
 И ме остави беззащитен срещу болката.
 На другите.
 На тези, които не ме интересуват.
 Някакви си там. 
 Без лица и без имена.
 Неизвестни.
 Непотребни ми.

Опитвам се да вдигна стената отново, да се облека в бронята на безразличието и да продължа ведро напред. 
 Сякаш нищо не се е случило.
 Не знам дали ще успея.
 Опитвам се.
 За да оцелея.
 Не съм способен да понеса Неговата болка.
 Тяхното страдание.

И само сърцето ми остава свито.
Изгубило част от себе си.
Божествената.

image


Тагове:   оцелея,


Гласувай:
0



1. cucu - Валсодар, друже,
08.08.2008 16:03
защо говориш само за тази война?! Вярно, ти беше единственият, който удари камбаната и се опита да поразтърси людете. Не беше обърнато подобаващо внимание. Дали щото е далече тая война, дали щото не ни засяга (а така ли е?)...
Но има и още нещо, Валсодар... Знаеш много добре, че от края на Втората голяма война, войните и конфликтите по света не са спрели. Една мирна година няма! Какво да кажем за Африка или Югоизточна Азия?! Че и за Южна Америка... Всеки божи ден там насилствено умират хора в резултат на ВОЙНА. (Па и тук умират всеки ден хора в резултат на друга "война".)
А ние нехаем. Защо? Ми нямаме информация. Франкенщайновото чудовище, което сами си създадохме и го нарекохме "информация". Като я няма я търсим, като е в повече - се оплакваме...
Всеки Божи ден в тоя Божи свят умират хора в резултат на ВОЙНА. Но ние не знаем това. Друг е въпроса, че нищо не можем да направим. И още по-друг е, че нехаем!!!
Поздрави и ме извини за леко емоционалния коментар!
цитирай
2. valsodar - Просто тя ме свари неподготвен :)
08.08.2008 16:14
А обикновенно защитата си работи и... не приемам емоционално случващото се. ( виновна е емпатията )

Не е само тази война, не опира само до днес или до вчера...

Опитваме се да лавираме между незаинтересоваността и любопитството си.
Искаме да сме информирани, но не винаги имаме силата да сме съпричастни.

Сами не можем да променим света, а само тази му част до която се простират отраженията ни.

Не мога да им помогна на хората, които умират там днес, независимо от коя страна на фронта са застанали - човешки същества са.
Не мога да им помогна, само се питам - Ще свърши ли някога това ?!

Ще доживее ли някога човечеството мига, в който Човечността ще е неговия идеал и кумир ?

Просто, днес не ми е ден.

Позволих на събитията да ми повлияят емоционално, а това определено ми се случва много рядко.

Опитвам се да подтисна емоциите и да изведа разума над тях, но и разума мълчни неспособен да разбере случващото се, да го осмисли и да види логиката в нещата.

Едни умират, идват други - Кръговрат.
Дали нечие страдание е способно да ни направи по-добри, по-хуманни в избора ни, който правим всеки ден ?

Или просто утре пак ще сме си същите, възстановили баланса си, в ролята си на безпристрастни наблюдатели ?

По тази причина и не искам да съм Бог.
За да разбереш случващото се, трябва да имаш силата да го приемеш в себе си, да го преживееш.
Аз я нямам.
И не искам скоро да я имам.
цитирай
3. анонимен - комплименти за всичко което написа днес
08.08.2008 18:42
колко подготвен трябва да си за една Война
пиши пиши още
цитирай
4. valsodar - Рода ми е мъжки
09.08.2008 00:40
За уточнение в превода де :)
Този глас, не е случаен, така че да видим какво ще се получи ?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7395244
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив