Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2008 16:33 - Загадката с анонимния нет-терорист е разрешена !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1429 Коментари: 5 Гласове:
0



 Е, друго си е да пишеш за ДАНС, ставаш им любимец един вид.
Звъни преди малко телефона и един любезен глас ме пита, защо съм забранил достъпа на анонимни до блога си, така  и така дискриминационно било, нарушавало се правото на словото и прочие любезности от рода.
 Отговорих му на човека, че виден наш съблогър доскоро в най-четените не е могъл да преживее стреса за изпадането си от класациите и леко е превъртял, та покрай него, се налага да слагам бариери, че знае ли човек кога ще му дойде поредния шизофреничен пристъп.
 А и няма как да му помогна, то да викна санитарите да си го приберат, ама как ще си го разпознаят, като даже снимка му нямам.
 Ей, любезни хора тия от ДАНС бре - любезни и отзивчиви.
Само за няколко секунди пуснаха нашенския "Ешалон" и веднага ми изпратиха снимката му.
Ето я image 
Хората само препоръчаха , ако излизате навън да си носите кремвирш със себе си.
Защо кренвирш ли ?
Ами да има какво да си гризе муджахидина, докато се отдалечите на безопасна дистанция.
Казват, че при помиярите помагало, така че и при неговия случай трябвало да свърши работа.
От психиатрията направиха специално изявление, че неговия случай е неразрешим в медицинско отношение и чакат вече само на Бог да си го прибере.
 То се видя , че екипа на Блог.бг не може да се пребори с него, така че - запасете се с кренвирши !
На втори кремвирш, сядал даже и на задни лапи от кеф.
Така казват.

 



Тагове:   нет,   терорист,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minavam - Мани другото - дотърча едно анон...
21.08.2008 17:30
Мани другото - дотърча едно анонимче и при мен, явно са решили че последният ми постинг се отнася до теб, да си умре човек от гъдел:-)
цитирай
2. valsodar - Трябва да проверя в коя фаза на Луната сме
21.08.2008 17:35
При Пълнолуние лудите се активират, трябва да видя откога Tlnet e сред редовните ми посетители :)))
цитирай
3. gothic - Яяяяя! Само да ме отняма един ден и ...
21.08.2008 23:50
Яяяяя! Само да ме отняма един ден и тука става много интересно! Да знаеш, че тоя елемент кълве и на сурова наденица...:)))))
цитирай
4. анонимен - Уфффф, че грозен
22.08.2008 08:47
Мамо, мамо, донеси ароматизатора
цитирай
5. valsodar - gothic :)
22.08.2008 09:09
Кълве, на кой каквото си носи в джоба. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7403985
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив