Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2008 19:32 - буря в чаша с вода
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16202 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 22.08.2008 19:42


Журналист пита директора на психоневрологичния диспансер, кой тест е критерият за изписване.
- Наливаме пълна вана с вода, слагаме голяма чаша и лъжичка отстрани и предлагаме на пациента да се избави от водата във ваната.
Журналиста се усмихва и казва:
- Разбира се всеки здрав човек би избрал чашата.
- Не, казал докторът, нормалния човек ще дръпне тапата от канала.

Ако, в някакво резюме би трябвало да характеризирам бурята в чаша с вода, вилняла в блога ми за последните три дни, то цитирания анекдот е най-удачния.
 Защото, както реагираме тук, така и реагираме в реалния живот.
Ако тук си премълчаваме, то навънка ни тъпчат.
Блогосферата е просто едно частично отражение на самите нас.
За мое щастие, все още нещата, които мога да прочета тук, са далеч по-стойностни от тези , които мога да напиша, така че свивайки знамената и оттегляйки се от бойното поле в битката си с трола, си давам равносметка, че битката може и да е спечелена, но войната тепърва предстои.
 Война, на която съм готов винаги да тръгна, за да отстоявам принципите си, на които съм верен.
За да мога да чуя гласа на тези, които имат какво да ми кажат.
В една обстановка предраполагаща към смислен диалог, а не към дрязги, провокации и конфликти.
В това за мен е огромния плюс на блогосферата - място за обмен на идеи, впечатления, опит и светоглед.
 Защото с всеки следващ прочит, аз ставам все по-богат.
 С една нова ваша споделена идея, вече и с един  значително по-широк мироглед,  и с малко по-богат опит, прибавяйки към скромния си и този на помъдрелите преди мене.
 Една от целите, които си бях поставил преди три дена вече е изпълнена.
 Предстои изпълнението и на следващите, дали и те ще се реализират на 100% във варианта,  в който ги бях замислил, не е от  голямо значение, защото началото им вече е положено.

Прибирам бойния барабан в килера и си отварям една студена бира.
Наздраве ! 
 :)


Тагове:   вода,   буря,


Гласувай:
0



1. cecka1504 - Наздраве! Наистина хвърли доста ...
22.08.2008 19:40
Наздраве! Наистина хвърли доста сили в борбата срещу досадниците в блога. За постигнатото - поздравления! Те са и за всички останали, които се включиха.
цитирай
2. miralyub - Наздраве! Въобще не се тормози. . . ...
22.08.2008 19:40
Наздраве! Въобще не се тормози...Аз от един период насам съм възприела този похват...да не се ядосвам за нищо...
Има един лаф: всички болести идват от ядове, а ядовете - от гадове:)))))))
цитирай
3. valsodar - Целия труд бе и заради вас :)
22.08.2008 19:48
За да има поне едно място, в което да си говорим на спокойствие, дори и да поспорим, но в края на спора всеки да може да си тръгне по-богат, докоснал се до светогледа на другия ! :)))
цитирай
4. krotalka - Наздраве и от мен!
22.08.2008 21:09
Доказа, че си борец!
Свалям ти шапка!
цитирай
5. анонимен - :))))
22.08.2008 21:28
Битката с Трола.

Забавен си
цитирай
6. valsodar - затова и е такъв мащаба на бурята
22.08.2008 21:43
Има си и по значими неща, но ... принципите важат независимо от мащаба на приложението им :)
цитирай
7. lelya - Наздраве и внимавай, че е много т...
22.08.2008 22:06
Наздраве и внимавай, че е много топло.
цитирай
8. valsodar - Наздраве :)
22.08.2008 22:14
че нещо много слънчяса народа тия дни :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7409576
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив