Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2008 17:04 - Сивота
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2868 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2008 17:47


Днес няма да се пише. Или по-точно няма да се пише през цялата седмица.
Защо ли ?!
Заради бележката, която открих в началото на уикенда, сгъната прилежно на две и подпъхната под възглавницата ми.


 Гласяща следното :

"Скъпи ми Авторе, не чакай скоро своя Пулицър !
И Череноризец Храбър не чакай, и изобщо нищо не чакай, освен ако не ти спрат топлата и студената вода и не станеш ти самия на Черногледец Храбър !
 И мене не ме чакай - излизам в творческа командировка.
 Ако много ти дожалее за мене , може да ми идваш на свиждане на кръстовището на бул."Малинова Долина" и "Околовръстно шосе", ще ме познаеш по късата поличка, изрусената коса, масивния кръст на врата от алпака , чорапогащника с двете бримки на левия крак и догарящия фас в ръка.
 Смятам да събера впечатления за еротичен разказ, така че докато не събера нужния материал - Не ме чакай да се върна ! " 

 Хм и таз добра !


Поотпуснеш и малко края на музата, решиш да я караш малко по-така, яваш-яваш, на демокрация...  и какво получаваш насреща - Идея за еротичен разказ ?!
 Да отида да си я прибера дорде е време ли ?
Цъ, по-добре да си стои там - като й захладнее сама ще се прибере !
С нови впечатления.

И ща не ща, ще се пишат еротични разкази няма как - разкази с неочакван край.
С леко разчепатено повествование, с халюцигенни видения и с едната ръка скрита под масата.

Един вид „Дневници на червените обувки според личния тиранин на Дон Хуан” или нещо подобно, плод на ония дребни халюцигенни черни гъбки дето ги берат юношите из Витоша.

 И сега докато я чакам да се върне се сещам за много неща, за които ми се пише.

За една чудна неделна разходка из полите на Витоша ии по-точно позиционирано – по платото на Плана планина.

С котака, гордо веещ опашка, наежил я, като дива катерица, фучащ като фурия из полята с позлатената от есента трева.

 Беше ми мерак да седна и да напиша за двата чувала със сърнели дето ги набрах, ама сърнели нямаше, така че... няма да пишем за тях.

 По-скоро ще е за .... за...

 За едрите лешници, които ми се посипаха по главата, когато реших, че и с брулене може да се берат !

Хващаш леската и друсаш ли друсаш, все едно не леска , ами високоволтов кабел си хванал.

И отгоре ти се сипят по чутурата , едни ми ти едри лешници, не лешници, ами направо кестени – по натовски стандарт – бронебойни. Още съм нацицинен от тях. А бе, те лешниците да не би да поемат тежките метали от атмосферата, че са толкова тежки и корави бре ?!

 Един съвет от мен !

Отидете ли в гората за лешници, в случай че решите да ги берете по гореописания начин с брулене , уверете се преди това, че раздрусвате леска , а не млада бука.

 От младата бука лешници няма да паднат, независимо от факта , колко енергично я раздрусвате и какъв ентусиазъм сте вложили. Най-много да й опадат листата преждевременно или да ви се напълни врата с борови иглички, ако има и бор наблизо.

 Там дето бях, определено имаше, не е приятно да се чешеш после като крастав – вервайте ми !

Хубаво нещо са лешниците, седиш си в кухнята на топло, чупиш си ги един по един с надеждата да напълниш канчето и да си ги опечеш като гарнитура за уискито.

 И междувременно си правиш качествен контрол, всичко което не ти хваща окото си го хапваш – няма сега да се излагаме с дребошляк я !

 И гледаш по едно време, на дъното на панерката само два-три лешника оцеляли след качествения контрол, заслужава ли си сега само два да печеш ?

 Хайде и те изядени.

Хрупам си аз лешници като катеричка, котака лежи на кълбо до мен и примърква насън от кеф, сънува и съпреживява отново волния си ден.

 А навън едно сиво, облачно...направо жал взе да ми става за музата – как ли ги събира тия впечатления ?

Да отида ли да я прибера, че да напиша нещо свястно дето да ви хване окото или и така ще си ме траете ?






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bestregards - зарежи я тази твар неверна!
23.09.2008 17:31
я виж как хубаво си пишеш и без нея!

аз мойта отдавна мисля да я направя на кюфтета :-)))))
цитирай
2. allbi - Ей, Черногледецо Мърморещ
23.09.2008 17:43
ся пък музата ти виновна...
нещо не я колондрисваш та за това ше да те зарязва...
пък то за еротичен резказ бая барната муза ти требе...
абе мърмори си кво ти пука...
Поздрав за лешниците...
цитирай
3. valsodar - А бе, колко ще е барната - няма значение
23.09.2008 17:46
Въпроса е , като ми се върне обарана, да не ми довлече нещо дето и антибиотиците няма да лекуват !
За останалото страшно няма - нека си скитори, най-много като се върне да разкаже с изчервяване :)))
цитирай
4. lelya - В същност защо не пробваш? Може пък ...
23.09.2008 21:04
В същност защо не пробваш? Може пък да ти се получи. Мен ме е страх и подличко ще чакам да видя твоя резултат и тогава ще реша да сменя ли жанра. А пък още по-безопасно е с поезията, май. И на мен не ми е ден днес. Иска ми се нещо весело да разкажа, ама мъка, мъка, дъжд. Не съм излизала от къщи два дни. Бавно, но сигурно полудявам, но ще дочакам новият ти пост.
цитирай
5. dani213 - Напиши го този еротичен разказ, ама ...
24.09.2008 08:52
Напиши го този еротичен разказ, ама моля те оправи й външния вид на музата, направи я нежна, стилна и красива. И малко чувства вкарай, че аман от пошлост вече. Нека поне в разказа ти еротиката да е красива :)
цитирай
6. sowhat - хех
24.09.2008 09:25
като гледам , май не те пуснала (музата)
цитирай
7. valsodar - Свършили и цигарите на пущината !
24.09.2008 10:19
Мина за малко и пак отпраши в неизвестна посока, завличайки ме с наличните ми дребни за цигари :)))
цитирай
8. анонимен - Ей Валсадоре
24.09.2008 10:30
Нали имаш регистрация в друг блог-портал? Защо просто не се махнеш от тук. Голяма услуга ще направиш на много хора. Ти самият си сив,не кефиш изобщо,само се оплакваш. Махни се Валсадоре от блог.бг и ще призная постъпката ти за мъжка!!!
цитирай
9. valsodar - Точно заради подобни на теб съм тук
24.09.2008 10:37
И ще съм тук, докато ви има - за ваш огромен дискомфорт и неудоволствие :)))
цитирай
10. анонимен - Валсадоре
24.09.2008 10:41
Лошо ти се пише значи!!!
цитирай
11. valsodar - Айде, няма да те трия :)))
24.09.2008 11:27
Днес имам ден в който се черпи - черпя те с едно неизтрито мнение - халал да ти е ! :)))
цитирай
12. анонимен - Valsodar,
24.09.2008 12:19
Да ти е честит специалния ден!!:))

И няма нужда да се бориш за тукашния Пулицър..май писах веднъж за това. По-скоро не могат да ти "преглътнат" фенове:)
цитирай
13. valsodar - Благодаря :)))
24.09.2008 12:36
То и слънчице изгря - добър ще е деня :)))
А инак, за ... как му бе името... призванието - напълно е безсмислено, ако нещата си продължават по-старому :)))
Нали и затова сме тук, за да ги променим или поне да положим началото на промяната.
Капка по капка, малко от мен, повече от вас - в крайна сметка нещата могат да бъдат променени с вяра и постоянство.
Много неща от тези които се случват не ни харесват, тогава освен да вземем, че да ги променим към по-добро, не виждам какво друго можем да сторим с живота си :)))
цитирай
14. tsv - С муза и без муза - все интересно п...
25.09.2008 23:56
С муза и без муза - все интересно пишеш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392949
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив