Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2008 23:57 - Кажи ми.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3342 Коментари: 17 Гласове:
0



Кажи ми - Как да те опиша ? 
Не знам дори  цветът на твоите очи.
Опитвам се, 
в спомен да открия,
коя си ти, 
кои ли ние сме били ?

Кажи ми - Как да те открия ?
Не знам дори в този миг, къде си ти.
Но всяка вечер, като нежна фея -
пренасяш ме при теб,
в света на твоите мечти.

Кажи ми - Как да те докосна ?
Далечна и невидима си ти.
Но как тогава, 
допира ти аз усещам,
защо от него вътре ме боли ? 

Кажи  , 
кажи ми, 
само една дума.
и нека сетне цяла вечност да тежи.
Едва тогава, аз ще съм пробуден,
на спомените неподвластен
и отново жив.






Тагове:   кажи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tini4 - Кака?
28.09.2008 00:13
Авторско ли е... много е хубаво, ще го пратя на Голямата си слабост с еленовите рога!!!
цитирай
2. valsodar - Е , що да се мъчим да крадем
28.09.2008 00:17
То по-лесно е да се напише, отколкото да се откраде, въпреки че някои хора тук си мислят обратното :)
Правилото е само едно - следваш мелодията на думите и извличаш от нея това което резонира най-добре на моментното ти състояние.

Няма никаква философия или сложнотия .
По-трудното е да знаеш кога да сложиш последния акорд ! :)))

Не му взе от ония рога, които ти казах, ся ще трябва да се мъчиш да го обзавеждаш с други ! :))
цитирай
3. tini4 - Хич няма да се мъча!
28.09.2008 00:24
Винаги кой да му ги накичи подобаващо...
цитирай
4. tini4 - А стиховете са много чувтвени...
28.09.2008 00:33
...и вдъхновяващи!
Моя обект на вдъхновение се издъни по всички параграфи и аз май драснах най - отчаяното си писание! Състоянието ми сега още е гранично:), но получих просветление и не се самонаранявам давайки обич на човек, който никога не е бил наясно иска ли я и не я заслужава! Ето стиховете, достойни за самосъжаление...

Промяна не с мене пожела, студено тръпне тялото излъгано
Преминаха мечтите в самота, остана обещание незбъднато
Не стигна време, думите заглъхват, излишни падат в пропастта
Промяната с ръка ми махна , не поздрав - страшна самота

Очите гледат маската сурова, ръцете галят тяло от гранит
С прегръдка търся, но не чувствам тръпката от миналия миг
Смехът изчезва с гилотина резнат, усмивката в мимика застива
Объркана до ужас падам в бездна - от сиви, скучни, ялови години

Редуват се обида с отчаяние, усмивки рядко искренни и сухи
Късметът отминавам с мълчание, на щастието си оставам глуха
Лъжата вече беше тука, живота някакси върви
Сърцето е отдавна вледенено, не виждам рана, а кърви

Добре, щом някой е щастлив - затварям страница отминала
Изглаждам бръчици прорязани и тръгвам с душа изстинала
Промяна не с мене пожела – не ми повярва, как да го преглътна
Страхувам се да питам – откога в действителност съм мъртва?
цитирай
5. valsodar - Внимавай какво му пожелаваш ! :))
28.09.2008 00:35
Не е лесно да си рогоносец,
тез рога чепати, тъй тежат !
В касата се все запират,
ох, боли го пак гърбът !

Не е лесно да си будала от класа
и с наивен поглед да се взираш в света.
И от всяка срещната да чакаш
хем крака да вдига, хем и вярна да е тя.

Не е лесна , не е лесна тя съвсем
но кажете ми , защо тогава
с жена щом той се срещне
мигом тя обръща го в серсем ?
цитирай
6. tini4 - Нито хубавото, нито лошото...
28.09.2008 01:23
...продължават прекалено дълго!

Сега си е ОК! И аз наистина много се радвам! ;)

Писна му отдавна на момчето, даже му се издължи вратлето!
Търсеше усилено Жената, има ли я - край на самотата!
На роман напомня тази криза, една - влиза, друга си излиза!
Ето, че сега не мисли вече, как ли ще изкара тази вечер!
С Дамата избрана - като него "кротка", нощите полива с много водка!

На приказката с финал неизвестен, едно знаем - нищо не е лесно...
цитирай
7. tini4 - Най - важното е...
28.09.2008 01:33
хората да се чувстват добре и да са щастливи!!! :)
А стиховете ти ме изненадаха повече от приятно!
Добре е да мечтем и да следваме мечтите си!
И докато ги постигаме да измислим още!
Това ми го пожела един приятел, пожелавам го и теб, кака...
цитирай
8. анонимен - Тино, како Тино
28.09.2008 08:28
Тино, како Тино,
откога стана шавлива,
или вие, тук в София,
всички сте такива?
Стой далече от котака,
да не гризнеш ти кривака!
цитирай
9. анонимен - А пък ти, поете, запомни ме
28.09.2008 08:49
А пък ти, поете, запомни ме,
аз съм твойта Фея!
Щом поискаш, открадни ме,
и при попа ти води ме!
Няма Тина, няма Мина,
вечно с мене до амина!
цитирай
10. анонимен - BRAVO!
28.09.2008 09:37
Браво, Бате!
Ти си го писал, нали? Много е хубаво.Наистина ми хареса.
Браво!

Знаеш ли какво се сетих?? Ами, че коментарите ще са много по-малко в сравнение с коментариите по 'онези' теми. Ама то си е нормално - знаеш.
Но стихотворението е супер!

the Porsche
цитирай
11. evchet0 - Макар невидима, далечна - усещаш ...
28.09.2008 15:12
Макар невидима , далечна -
усещаш допира и тъй красив ,
светът и пъстър , многоцветен
криле ти дава пак да полетиш ...
И нека като нежна фея -
зарежда те отново със мечти ,
смехът и волно да се рее
и споменът за нея ще е жив ...

цитирай
12. allbi - ти жив си си човече:)
28.09.2008 17:08
римуваш ли си жив
докосваш ли със рима
душата се отваря
и нежност само има...
Поздрав и по-често римувай!
цитирай
13. valsodar - Привет дами :)))
28.09.2008 17:20
Музата е буйна , дива
С жарка кръв и огнен нрав
има навика далеч да скита,
но това е нейната съдба.

Често идва окъсняла
Тихо цъка си с език.
Гледа туй що натворил съм
И на смях избива я горчив.

Но сърце ми все не дава
Да подрежа цветни и крила
Да не стане тя, от птица пъстокрила
само сива патица една.


цитирай
14. анонимен - Прекрасен ритъм
28.09.2008 18:18
Продължавай да пишеш и да усмихваш дните ни :-)
цитирай
15. tini4 - 8. анонимен
28.09.2008 21:21
Тук в София??? Ти да не си от друга планета! :))) Стилът ти ми е до болка познат... Как са сърцето и душата? Пратих ти поздрав...
Всичко написано е шега!!! Без коментара за стиховете, които са чудесни! Лимонада от лимонче... Вие Там, някъде Горе едва ли сте с ампутирано чувство за хумор! :) А относно шавливостта - вярната жена се създава и понеже ме познаваш??? - да знаеш, даже до днес бях вярна на бившия... "5 години срамота - 5 месеца самота" - 5 минути свобода"! ;) Но на чужд г... Поздрави!
цитирай
16. tini4 - 8 анонимен
28.09.2008 21:45
ПП. За разлика от теб, не се крия:):):) Но разбрах намека...
цитирай
17. flyco - ...
29.09.2008 11:02
гати!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391884
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив