Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 19:26 - Спасителят в ръжта ! Ръж ли ? Ръж няма !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1986 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 22.10.2008 19:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Социолозите са нужни на българите, както хляба и рушвета за всяко едно живо същество ! За къде ли щяхме да сме без тях ? Точно за никъде, е моят отговор от днес.  От днес, защото до вчера имах малко по-сериозно мнение за тях, като за хора напипващи пулса на обществото също толкова точно , както го усеща и лекарят ти, който те познава от момента на раждането ти. Е, че напипват - напипват, ама в случая са напипали нещо друго - поредната гореща новина, която ме накара за час да се почувствам горд , че съм българин ! Новината бе , че най-сетне у нас си имаме не само от трите най-дългото, неее , имаме си... ?? 
  Да живей, живей... средната класа у нас

Сълзи на щастие, бликаха от очите ми докато я четях !
Ми то не само , че сме я имали, ами и възлизала на цели 20% от населението , при това все млади хора !
 Е, а ся пак ми разправяйте, че младежта ни избягала от страната !
Тука си е тя, тук-а-а-а ! И не само че е тука, ами е именно търсената, очакваната СРЕДНА класа !
Че тя страната ни се оправила вече, пък ний да не знайм ?
Колко пъти питат някой умен мъж по телевизията - Г-н Едикойси, кога според вас ще се оправи България ? - и отговора неизменно е - България ще се оправи, когато в България се съдаде, Средната класа !
 Е, значи , честито на всички ви , вече сме се оправили !
Радвам се аз, ликува душата ми, пее сърцето ми даже от радост, че така-а-а-а, като гледам, май и аз ще да се падна от нея !
 Така де, колко от познатите си познавам, ми то ни един не отговаря в посочените от социлога критерий за нея.
 Ми то там сите все умни, все престижни професии работят и все у големия град, у прашоляка и смога сбутани, баш по средата на шума и какафонията градска !
 Чета и се радвам, чета и колкото повече чета, толкоз по-за мен се отнася разбираш ли ?
Ми как няма да се отнася,   я виж това например "новата прослойка обхваща около 18-20 на сто от активното население - образовани млади хора, с добре платени професии, които просперират заради лични качества и жизнени стратегии" !
 Сега да сравним !
Активен ли съм ?
Че как да не съм активен, на ден може никаква работа да не свърша, ама я ми виж броя на постингите, я ми виж броя на репликите даже ! От туй по-добра активност, пепел му на модератора на езика !
Образован ли съм ?
Че как ? - някои професори още си скубят косите от спомена си за мене !
Млад ?
Е, човек е млад дорде се чувства такъв, а аз все още си търся едни седем години ...
Добре платена професия ? 
Хм, тук ме чака един разговор с шефа... Шефе, виж к"во пишели хората за тебе бре, да си ми вдигнел заплатата значи !
 "Заради лични и жизнени стратегии", е те това най-много ми хареса ?
А бе, те тоя социолог да не е от ДАНС бре ?
От де знае тоя, че съм изял с кориците "Изкуството на войната" от оня дръпнатия, как му бе името де ..?!
 Ей-й, ама че съм умен бе, ама че съм убав бе, че и от средната класа бе-е-е !
Спасителя на България !
Знаех си аз и другия в мене, ама си мълчах досега, че пак да не почнат да ме карат да пия от ония сините хапчета, като на матрицата !
 А това, а това видяхте ли го, а ?
 "Според него тази нова класа ще бъде "голям играч на парламентарните избори", като ще се намеси активно в правенето на българската история. " - Охо, тука в отбора вече станахме много ! Ми то в последните месеци всичките тука само политика творим бре. Разкрояваме и прекрояваме бъдещето на България, ругаем смело по душманите, чак взеха да се гърмят от срам !

 Чета и се кефя, чета и съм се размазал от кеф !

Ама по едно време, кой ли дявол ме накара да погледна коментарите отдолу , а ?
Щото у нас все така ще стане, един умник писал статия но все по-големи умници от него ще се намерят да коментират !
 Чета и студена вода ме облива !
"Средна класа мили господин Живко Георгиев, е да можеш с едничката си заплата (подчертавам с едничката, а не да работиш на 3 места) да изплащаш къща и кола, да можеш да си платиш ВСИЧКИ сметки, да можеш да издържаш децата си, в което влиза пълната издръжка ако те учат в университет (а не да слугуват за жълти стотинки за да могат да си платят таксата), да можеш да си позволиш поне веднъж в годината за 2 седмици да отидеш на почивка, да не си броиш стотинките в хранителния магазин, да можеш да си позволиш висококачествено и адекватно лечение за теб и за децата ти, и на всичкото отгоре да имаш спестявания в някоя банка."

 Е стана тя, каквато стана !
Като в ония виц - Гей ли си , Педераст ли си ?!

Няма-а-а спасение за България братя , НЯМА !
На една средна класа се надявахме, пък то!
Партенка социологическа !




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vani44 - vani44-браво
22.10.2008 20:20
Браво,обаче защо се чудиш,като в нашата България друго може и да не можем,но прах в очите на хората да хвърляме умеем.Слушаме и гледаме как ни правят на балами на всяко ниво, за всяка свера от живота ни,но си мисля ,че малко са вече будалите.Така,че гледай по-оптимистично.Току виж стигнем средната класа.
цитирай
2. анонимен - Умници брей,
22.10.2008 20:48
Добре,че ги има, но лошото е,че много се навъдиха. Що не вземат да направят социологическо проучване на избягалата средна класа ,пък да видим с кого ще ги сравняват.А сега е лесно -ние сме тук, те са там, а други през океани и морета.Е, който има яхти и самолети може и до там да стигне.Оптимисто си е оптимист.
цитирай
3. evrazol - Ще ти се!!!
22.10.2008 21:26
Не си ти средната класа не си-и-и
Средната класа според собственото ти определение са митничарите, депутатите, полицаите и т.н.

"Средна класа мили господин Живко Георгиев, е да можеш с едничката си заплата (подчертавам с едничката, а не да работиш на 3 места) да изплащаш къща и кола, да можеш да си платиш ВСИЧКИ сметки, да можеш да издържаш децата си, в което влиза пълната издръжка ако те учат в университет (а не да слугуват за жълти стотинки за да могат да си платят таксата), да можеш да си позволиш поне веднъж в годината за 2 седмици да отидеш на почивка, да не си броиш стотинките в хранителния магазин, да можеш да си позволиш висококачествено и адекватно лечение за теб и за децата ти, и на всичкото отгоре да имаш спестявания в някоя банка."

Е, те тия хора го могат само с една заплата и наистина вече са голям играч в политиката. Просто не си хванал идеята на автора. А тя е - те не са някакви милионери, а средна класа. Че и млади, че и 20%.

Но нищо, не се отчайвай. Трябва да се стремиш към звездите за да стигнеш върха на тополите.
цитирай
4. krassko - Гледам и не вярвам на очите си
22.10.2008 23:11
Това вече не го очаквах от теб. Язък за котарака! И ти като средностатистическия българин. Не така, друже, нали си ит умните и затова вярвам в теб.

Направили проучване. Горе долу е вярно, макар че не са го разчели добре, но това и не е за всяка уста лъжица. Едно е да обработиш данните, това много го могат, но да ги анализираш това е за лордовете. Ако играеш бридж знаеш за какво говоря. А господин Живко Георгиев е сложил в стадото на средната класа и кравите и телетата барабар с прасетата. Много му здраве. И тук стигаме до гланото . Големи са доходите на средната класа. И ти им гледаш паничките че преливат, твойта празна. И като всеки българин друг ти е виновен, в случая социолозите. Да ама не както се казва. Сам си си виновен.

А тази средна класа за която говорят наистина я има. И те са ми любимците. Те са на 30 г. Ходят с костюми. Колите им са от фирмата и стартовата им запрата е 1 000 евро. Работят по 12 -14 часа , заплататане ги интересува, а бонусите и екстрите към нея. Само в един бранш са 3 500 души. Но тук нагазваме в поверителна информация. По мои данни са към 270 000 души на възраст от 25 до 40 г. Мога да греша с 50 000 и още 10 000 които работят в чужди фирми, които никой не може да хване. Такива са например планинските водачи които работят за чужди фирми. Но те са малко 100 души.
цитирай
5. valsodar - Краско и аз така ги смятам
22.10.2008 23:41
Но повече от 5% за целокупното ни население хич ги няма, за да могат да се нарекат класа.
Че положението им е нещо средно между мизерията и нормалния живот - средно е.
Но не трябва да са двеста - триста хиляди, а поне милион, за да може да се говори за наличието на някаква класа изобщо :)
цитирай
6. krotalka - Котарацо,
22.10.2008 23:43
ти още ли им вярваш на тия социолози?! Те са същите, като стъкмистите, пардон статистиците.
Имам някъде в архива си запазени вестници от преди 3 и половина години. Нито едно от предвижданията им не се сбъдна?! Явно някой им плаща за да правят тези изявления...
цитирай
7. valsodar - Евразоле :)
22.10.2008 23:44
Прав си друже, от една печатна грешка ще вземем да се гътнем без време :))))
То в проучването може да е било 2%, ама пусти мераци да ни израдват с Добрата новина и хоп станали 20 !
Е, поне ми остава надеждата за върхът на тополата, то и това е нещо ! :)))
цитирай
8. valsodar - krotalka :)
22.10.2008 23:46
Имам много добър приятел социолог.
Той ми показа света на Питър Дракър и до днес имах добро мнение за тях, поне за тази им част недопускана в медийното пространство.
цитирай
9. tini4 - точно мислех да се вмъкна и ме изпревариха :)))
23.10.2008 00:00
Не, че е смешно, кака...
Ама нали се досещаш за моята тай - чи любов необяснима...
Е, аз с магистратурите си и всички там п... л... съм възнаградена с 300 и кусур лева!
Той, с 3000...
Като ги сравня - ето ти средната класа...
Да са си живи и здрави!
цитирай
10. gothic - Радо, аз пък си мисля, че не са и 2%, а ...
23.10.2008 11:29
Радо, аз пък си мисля, че не са и 2%, а просто са се объркали и са обърнали цифрата + пропуснатата десетична запетая. Та като цяло - 0,2%....
цитирай
11. valsodar - Следващ средния път Хара :)
24.10.2008 07:41
Преследваш това в живота от което действително се нуждаеш, а не това, което ти се натрапва от останалите, като необходимост :)))
цитирай
12. valsodar - Да де, то всичко е покрай идеята
24.10.2008 14:10
А не ти ли се струва, че ако... то... ще е по-добре ?!
Обикновенно това ни дели от животните - те се радват на това което имат, а ние страдаме за това , което нямаме :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391583
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив