Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2008 12:23 - Нов постинг
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14479 Коментари: 4 Гласове:
0



 Ей, добре че се усетих навреме ! Влизам си в блога, а отсреща ми намига изкусително бутона "Нов постинг". Хем намига закачливо, ама и хем те пита строго - А ти , какво написа днес !
 И те изкушава, ей така по византийски направо, да напишеш нещо ново. Не че има кой знае колко ново за разкаване, ама пристрастил си се неусетно.
 То ако с психоаналитик човек почне да споделя, колкото пише в блога си, психоаналитика с писъци ще избяга с него и ще потърси специализирана помощ.
 Първо за себе си естествено, то кой ли вече може да одържи на логореята която те обзема, виждайки го това пусто бутонче.
 И как изкушава бре ?!
Седиш си, скучаеш , чудиш се какво да правиш докато премине пустия му петък, дето се е заинатил като магаре на мост и не ще, не ще бре да даде път на уикенда след себе си.
 А тоя уикенд го чакам, като сомалиец помощи на червения кръст го чакам.
Дойде ми музата да се поразходя по устието на Струма, все пак есента ще си отмине, ще дойде зимата след нея, ще гледам тъжно през прозореца и ще се укорявам със задна дата - Ех, защо, защо пропуснах тия златни есенни дни, занимавайки се с пълни глупости, добавящи само поредния бял косъм в косата ми...
 Голям мерак ме гони да се грабна натам и успоредно с мерака си и фантазирам , за това което ме очаква на брега.
 Дали има речни русалки ?
А дали ще може да са две, че ще съм с компания за риба ?!
А знаят ли русалките как се прави шопска салата и как се налива блага ракия ?!
Така де, то няма само японците да са с чаена церемония, то ние малко ли салтанати си имаме покрай ракиената ?!
 Ако може едната да е руса.
Не че съм претенциозен де, ама ако може да е руса.
Щото казват, че русите били малко по-тъпички от другите и не задавали неудобни въпроси.
А ми се ще ракията да си я пия с кеф.
С кеф и с поглед опрян в хоризонта, а край мене само тихо да се ронят есенни листа.
А в краката ми, бавно да ромоли реката и да отнася далеч, далеч и безвъзвратно всичката простотия , умора и дребнави житейски проблеми, които неусетно са се полепили по мен през тази седмица.
 Ако може и да отнесе мекушавостта ми, а ?
Тази която не ми позволи и този път да устоя на магията на бутончето. :)

ПП И аз се чудя, защо го публикувам това, но радвайте се , че не публикувах предното, което бях приготвил преди да се усетя за това, какви вуду магии ни правят от блогбеге само и само да ни въведат в изкушение ! :)))


Тагове:   нов,   постинг,


Гласувай:
0



1. rummi - едно уточнение
24.10.2008 13:05
русите не задават неудобни въпроси не защото са по-тъпи, а защото са по-умни
цитирай
2. анонимен - Valsodar,
24.10.2008 14:03
Аз пък много се забавлявам, когато предварително са ме подценили именно заради цвета на косата:)
Подозирам, че мисълта за русалките те е вдигнала на крак от ранни зори:]

Руми, недей, че току-виж пак 'избухне' някоя безмислена война :))
цитирай
3. ralinar - аз пък нямам против
24.10.2008 14:28
като съм руса и ме подценяват, а после...желая ти да сбъднеш съботната ти мечта.и после разказ...че русите освен тъпички са и много любопитни...:-)
цитирай
4. tini4 - Ми...
24.10.2008 17:37
то с боите за коса, особено скъпите много ни бива в метаморфозата! Откакто се изрусих, съм една тактично "тъпа" и многообещаваща...
А за квантовата физика - понапиши нещо! Има си магия, спор няма... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393158
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив