Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2008 09:05 - Един Акт - една добра поличба.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1573 Коментари: 3 Гласове:
0



 Напълно тривиална ситуация , но събитие което ме накара поне за малко да повярвам, че нещата у нас може да се променят към по-добро.
 А големите промени започват винаги с малките неща.
Като прилагането на разпоредбите на закона за движение по пътищата например.
Често, шофирайки по Цариградско съм се чудел, защо бус лентите са изпълнени с коли и няма капчица контрол в трафика по него.
 До днес.
Излизайки от кръговото на 4-ти км. опитах да вляза в потока, но уви - шанс нулев.
И изправен пред избора нарушение или удар отзад си избрах нарушението.
С ясното съзнание, че шофирам в нарушение и с идеята, че е наказуемо.
 Което си и стана - малко преди ОМВ си ме отбиха от пътя катаджиите.
Очаквах шикалкавене, хъмкане и мънкане от рода на "Аммм-и-и, какво ще правим сега ??! " , но тоя път катаджийския фарс ми бе спестен.
 Изненадващо коректно и любезно, хората си ме известиха, каква е причината за моето спиране, причина която си бе ясна и за мене, още с качването ми по Цариградско.
 И какво да има кажеш тогава на хора вършещи съвестно задълженията си освен - В нарушение съм, ето ви документите ви, обадете ми се когато сте готови с акта за да го подпиша ?!
 Защото големите промени, започват с малките неща.
И не можем да искаме да се случат големите неща в живота ни, ако бягаме в отговорността си от малките.
 Благодарих им на полицаите на сбогуване.
Благодарих им, защото видях , че вече има надежда.
Защото, нещата все трябва да започнат от някъде.
И защо не, от поведението ни на пътя ?!


Тагове:   поличба,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - И на мен вчера ми направи впечетление,
18.12.2008 09:47
че автобуса се движи бързо и в буслентата няма коли!
Сетих се за Атина, там ако се движиш в тая лента, глобата е доста по-солена!
На немския треньор, който направи Гърция европейски шампион, като награда за това, му бе разрешено да се движи в тая лента!
цитирай
2. valsodar - Е, все отнякъде трябва да се почне
18.12.2008 09:56
И идеята бус лентите да са за бусовете си е добра.
Въпросът е, това прочистване на бус лентите от коли да не е само кампаниийно, а да си е постоянно.

Защото всичко кампанийно е временно :)))
цитирай
3. gothic - Има много признаци, че мисленето на ...
18.12.2008 11:32
Има много признаци, че мисленето на хората се променя въпреки всичко. И в блога на krotalka има такъв пример. Дано да е трайна тенденция...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394380
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив