Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2009 16:09 - За малко да забравя !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 700 Коментари: 1 Гласове:
0



За малко да забравя !
То това, че покрай коледните и новогодишните празници така съм се отплеснал покрай уголемяването на обиколката на талията си, че съвсем забравих , че дебитната ми карта изтича с първия камбанен звън на новата година , не е ново двайсет - и друг път ми се е случвало да свърша нещо важно , едва когато вече няма как да не се свърши.
 Та проблема не е чак толкоз в парите, а във простичкият факт, че от и-пея ми присветна едно недружелюбно известие - изтекла карта.
 А на изтекла карта, няма как да си оправиш сметките с кабеларка, топлофикация, мобилен кожодер, Чез и прочие досадници, за които ти припомнят единствено ежемесечните честитки в графа неплатени сметки.
 А аз, сметките си ги плащам оттам, не заради това , че съм се поамериканчил по новите технологии, а просто поради това, че електронното разплащане ме спасява от уникалната възможност да вися с часове по всевъзможни опашки и миризливи гишета, редом с разни бабички изброяващи на висок глас и всеослушание, безконечния им списък с болежки, от които би се споминал цял римски легион.
 Направо им се чудя .
То като го слушаш едно такова бабе, такъв каталог от страшни болести е изпонасъбрало, че живо да го ожалиш. Направо се чудиш, дали от гроба не е излязло за малко, да си плати сметките и после - хоп обратно ?!
А като я видиш , как чевръсто се ръга с лакти, а ако лактите не помогнат и как вещо пуска бастуна в обръщение , за да ръга и мушка , като вещ фехтовчик по-упоритите на опашката пред нея, почваш да се чудиш, що ли за ген мутагенен дреме във вените й, ген на науката непознат - спомагащ за тази чудодйна кондиция на фона на изброените болести преди това...

 Някак си , не се чувствам на място сред подобна пенсионерска компания, а и честно казано, няма и какво да си кажем, де баба е чувала за интернет и за тегоби блогърски, че да си поговорим за класацията в блогосферата и за модните й автори ?!
 Та и заради това, гледам да си плащам всичко навреме, то и за това изпаднах в тих потрес , виждайки че картата ми е изтекла.

Нещо сивотата навън ми влияе зле и се бях настроил доста песимистично, относно предстоящото ми обслужване в клона на Райфайзенбанк на 4-ти км.
 Дет се вика, влязох си вътре с една идея по-малко, и честно казано дори и се зарадвах когато троснато ме посрещнаха, с факта  че ще трябва да почакам , докато ми обърнат внимание.

Да - да, ама не !
Вътре зад гишетата 4 чаровни девойки , а пред гише само аз.
Че,  кат настана един бой за мене.
Една се усмихне, друга секси ми кимне  скришом набърже, а трета със сладкишче ме почерпи.
А сега де !
Кога избираш ? Между две се двуумиш.
А кога измежду три и повече избираш , тогава какво - многостранна шизофрения ли придобиваш ?!

 Брех , че дилема на квадрат - ми те една от друга по-хубави тез банкерки бре, при коя да отида ?!

И кой каза , че кризата била нещо лошо ?!
Кой ?!
Кога друг път щеше да ми се случи да вляза в банка, а от все страни връз мене малди самодиви да наскачат и всяка да ме гледа с нега в очите - Какво ще желаеш, веднага ще го изпълня ?!

 О миг нетраен, О миг щастлив !

Че така, за малко да забравя за тази случка , разведрила деня ми и накарала ме поне за миг да се почувствам бял човек.
За малко.

Може би, защото сме отвикнали вече от тях ?!
А може би, просто те трябва да станат ежедневие ?!

Ех криза , криза ...
Я вземи се развихри с пълна сила, щом такива промени ще ни донесеш !



Тагове:   малко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Ако задълбае още малко кризата, на ...
06.01.2009 16:25
Ако задълбае още малко кризата, на това място може да изкараш и нещо повече от погледи ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392025
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив