Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2009 17:33 - Може и да е за добро.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1204 Коментари: 8 Гласове:
0



 Скапа се зарядното на лаптопа.
Знак от съдбата ли е това или е време да си почина от мислите си, които все искат да се огледат гордо в белия лист ?!
Или просто вече всичко е казано и вече няма какво да се каже ?!
Някак си, не ми се пише заради едното писане, въпреки, че понякога излизат на бял свят неща, които ме изненадват приятно с това , как добре си стоят и ме карат след време отново да се връщам към тях.
 Или просто живота си влиза в следващият коловоз и един дразнител е спрял да бъде такъв , просто защото вече е бил изживян ?
 Кое е това , което ни дърпа напред, което ни кара да направим следващата крачка, да открехнем затворената врата пред нас и да наднкнем зад нея ?!
 Чистото любопитство ли само ?
Едва ли.
По-скоро възможността да проверим самите себе си, да научим нови неща, да ги изпробваме как работят и това, което счетем за полезно от тях да запазим за остатъка от пътя си.
 Тук научих много неща и лабораторията блог,бг ми даде възможности, които нито едно друго пространство не ми е предоставяло до момента.
 Но нещата започнаха да се повтарят, отраженията взеха да се множат едно от друго и пъстрият калейдоскоп предизвиквал преди възхищение, започна да предизвиква единствено умора.
 Скапа се зарядното на лаптопа, а с него и моето желание, прибирайки се вечер след работа да вляза първо в блога, да видя кой е минал, кой какво ново е написал и дали и аз няма да мога да споделя нещо ново.
 Може и да е за добро.
Просто ще понамаля малко огъня, ще оставя нещата да си къкрят, а когато парата пак тръгне да избива , ще повдигна леко капака, за да се освободят отново нещата търсещи своя път.
 


Тагове:   може,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tini4 - Кака...
09.01.2009 17:41
Да, може и да е за добро :)
За себе си открих, че съм склонна към крайности и затворих блога си...
Открих още, че колкото дава, толкова и взема - било то време, емоции и внимание!
До следващото ни блогиране :)
Поздрави! ;)
цитирай
2. valsodar - 08. 01 14:12 - Тука има - Тука няма ! ...
09.01.2009 17:52
08.01 14:12 - Тука има - Тука няма !
Прочетен: 2 Коментари: 0

Изчезнаха 39 прочита , без аз да съм пипал нищо - омръзна ми от тия педерастки номера и не виждам защо да им генерирам повече пари на тия келеши за заплатите :)

Ще намалим до крайност посещенията в блога си, ако се наложи и ще го преместя на друго място, но на прости педерасчета евала няма да им правя :)
цитирай
3. floe - С хубавите ябълки,
09.01.2009 21:03
за съжаление, все така става...
цитирай
4. анонимен - Valsodar,
10.01.2009 09:26
Само един лаптоп ли имаш?:))
Сега сериозно: винаги има какво да се каже. По-скоро, интересен е начина, по който се прави. И пази се от инерцията, тя уморява.
Желая ти успешна година и поздрави!
цитирай
5. cecka1504 - Може и да е за добро! Но не се отказвай ...
10.01.2009 16:55
Може и да е за добро! Но не се отказвай окончателно да пишеш тук.
Поздрави!
цитирай
6. анонимен - meir
11.01.2009 20:47
"Радини вълнения"- Валсодар, не е ли време да почнеш да се държиш като зрял мъж?Поне пробвай.Всички много ти се радваме, ето защо те молим- остани... :)
цитирай
7. valsodar - "С ползване на услугите на ...
12.01.2009 12:47
"С ползване на услугите на Blog.bg, вие предоставяте безвъзмездно на "Инвестор.бг" АД разрешение да възпроизвежда, публикува и разпространява публикуваното от вас съдържание в печатни и онлайн издания на "Инвестор.бг" АД."
http://valsodar.blog.bg - Прочетен: 127497
И какво излиза насреща - генерирал съм им трафик, който се равнява на този на някои сайтове за цяла една година, в които се печели добре от реклама, генерирал съм им приходи , а насреща какво ?!
Манипулации, изтрити посещения, груби посегателства в блога ми, нагло и безцеремонно манипулиране и ... какво ли още не в т.ч. и някаква си новосформирана комисия по етика , в която членуват най-некадърните и малоумните , които са могли да се открият.

Какъв е смисълът, аз да им пълня гушката а те по най-педалския начин да се гъбаркат с мене ?!

Един път за вода, два пъти за вода... е тоя път вода няма да потече.

Сериозните и добри неща , ще се публикуват вече на друго място, в сайт за който съм сигурен, че не се модерира от подобни мекерета.

Вчерашни лайненца да ми се отварят - няма да я бъде тая :)

цитирай
8. анонимен - ;-)
12.01.2009 21:46
Радо,
нали си чел "Параграф 22" ?
Ето това става...

the Porsche
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7434046
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив