Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2009 20:37 - Театрално
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1354 Коментари: 9 Гласове:
0



Има ли давност за Истината ?
  Проследявайки събитията развиващи се, като на театрална постановка в изминалите дни, с изумление установих, че има. Просто, истината престава да съществува, след определен период на давност. 
  Период,  равняващ се на времето от извършването на една непристойна постъпка, до пълното приспиване на съвестта на извършителят й. 
 След изтичане на този критичен за нея срок, истината не само е ненужна, но и крайно нежелана. Нейната поява е осъдителна и непристойна постъпка, която подлежи на незабавното й осъждане и заклеймяване, с всички позволени и недотам позволени средства.
 Проводникът й подлежи на незабавно заклеймяване и посрамване пред строя, за да не се допускат отново такива непристойни прояви.
 Истина ?!
Ха-ма-ха !
Че,  кому е нужна тя ?
Кой иска да види лицата зад маските, които всички тука са сложили като във венециански карнавал, кимващи си любезно на разминаване, с ръка зад гърба стискаща кинжал.
 Важното е да върви Играта. Да се върти въртележката на тшестлавието под напъна на суетата. Да има принцове и принцеси в звезден блясък, нищо че след светването на прожекторите се оказват далеч по-различни от граденият им с грим и преструвки приказен образ. 
 Играта, играта е важна.
Да се види колко сме любвеобилни, всепрощаващи и състрадателни.
Към жертвите си.
 А истината остава ненужна зад кадър.
Паднала, стъпкана и поругана.
Със забит в гърба й нож.

За да продължи пиесата.
С принцовете и принцесите, разхождащи се гордо и криещи свинските си очички зад маските на лустрото и блясъка, в които искат да ги видим.



Тагове:   театрално,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - Познаваш ме добре и знаеш, че можеш ...
11.02.2009 21:57
Познаваш ме добре и знаеш,че можеш да очакваш истината да излезе съвсем,нали?!И тя ще излезе,тогава,когато царете и цариците решат,че непрекосновенната им царственост е факт.Тогава,за да разберат,че единственият факт е само истината,голата трудна истина,а не напудрената от тях по усмотрение!
Когато завресата падне,ще се види кой колко е гол в одеждите си!А тя ще падне!И то не как да е!
"И всяка дума трябва да тежи,
да бъде като самородно злато!
Душата им умира сред лъжи,
в очите им не грее светлината!
Прошепват устни,но не чувам глас
и не един "приятел" си отива,
но ИСТИНАТА,тя живее с нас,
дори разпната ТЯ ЩЕ БЪДЕ ЖИВА!"
цитирай
2. valsodar - Днес нямаше да напиша нито ред по въпроса, ако
11.02.2009 21:59
Ако обявеното примирие по настояване на определена страна бе спазено, до мирните преговори.
Уви, примирието бе използвано за откриване на втори, далеч по-злостен фронт.

А аз съм един тъп идеалист, който не може да приеме подобни неща.
Дори и да е на страната на слабите.
Дори и каузата ми да е кауза пердута.

Защото доказан факт е, че тук злото винаги побеждава .
цитирай
3. анонимен - Хубаво е
12.02.2009 02:51
Когато се реагира интелигентно и тактично за грешките на другите ,но когато това се превръща в скандал и продължава да се налива масло в огъня е повече от грозно !Видяхме те като подклаждачка и при скандала есен секирата !
Теб да те питам бизкошо ,защо не си гледаш блогерството ,ами прикличаш у всеки блог и скандали вихриш ? Виж къде си минала все скандали сееш ! Блогът е заприличал на бойно поле със твоя 100 % намеса и агресия .Остави съблогерите да пишат на спокойствие .Къде ли не се завря и все твоето мнение слушаме и гледаме ! Казвам ти го ,като помирител ,щото за мен всичките сте еднакви съблогери приятели и ако тенденциозно правите така ,че някои блогер да е наранен за празника на приятелите или изтрит то вината ще е в теб скандалджийката .Стана ти навик секирата ,лидис ,сега краско и утре някой друг и все ти адвокатката .Че и патриотична поезия те обсебила ,като на есен вампиризма ! А спрете се не се излагайте и не пречете на хората в блога !уж сте интелигентни, а в същност ?!
Казвам го съвсем честно Излагате се всичките и крале и кралици и магарета и магарици ! Омръзна вече тази луда история кой на кой надвие ! Банална стана цялата история ! И тенденциозно се раздухва ! С поздрави лидис !Към валсодар нямам забележки ,нито към котракът му !
цитирай
4. valsodar - Знаеш ли Лидис, мен какво ме издразни ?
12.02.2009 06:57
Това че някой може да сгреши е разбираемо и човешко.
Това, че можем да му простим за грешката му е нормално и естествено.
Но, не мога да приема за нормално и естествено, факта че някой е посочил грешка в поведението на друг, това да се превърне в повод за злостна кампания срещу него.

Аз ценя приятелите си, не заради добрите думи които ще ми кажат, а заради истините, които няма да ми спестят.
И изобщо мен не ме е еня, кой кого, кога и с какви мотиви е поучавал, копирал, редактирал или там каквото ще да е.
Въпросът си опира до елементарна етика и всяко едно погазване хвърля сянка върху взаимоотношенията ни.
Добре, сгрешил е човека.
Той си е признал, ние сме му простили.
Но нормално ли е , да започне кампания която да постави извършителя в ролята на жертва ?!

Просто молбата ми е, да се мисли малко преди да се пише и да се спре с евтините манипулации.
При някой може те да им идват като мехлем за душата, при мен не.
Не се ловя толкова лесно на тях.
Дразня се от очевадни опити за манипулацции, но още повече се дразня когато видя как хора, които съм уважавал масово се поддават на тях.

Не си мислете, че интернет ви прави по-защитени и неуязвими. Това е една голяма лъжа, която ще ви струва много в емоционален и психически план.
цитирай
5. valsodar - krassko , чудя се
12.02.2009 11:44
Чудя се едно нещо.
И то е следното :
- Когато публикуваш чуждо произведение като свое, на това как се казва ?
- Има ли давност след която едно нередно събитие става нормално ?
- Виновна ли е bizcocho, че казва истината за случили се събития ?!

Ей това ми е интересно да разбера.
Защото проследявайки събитията в последните дни, излиза едва ли не , че тя е най-долният човек в блога, за дето се е осмелила да критикува една твоя погрешна постъпка.
И като един много долен човек, тя заслужава да бъде порицана публично пред строя, за да няма никой куража за в бъдеще, да констатира каквото и да е било.

Странна логика, на странни хора, чиито мотиви не мога да разбера.
Или мога, но не искам да ги приема за верни и се надявам, аз да не съм разбрал правилно това, което виждат очите ми.
цитирай
6. avangardi - Тук се крие недоразумение,
12.02.2009 13:39
което се превърна в проблем.
Не раздухвайте историята повече, защото krassko не е нарушил правилата. При авторите има игра на думи, понякога се раждат дуети.
Тук има нещо неразбрано, което е зле изтълкувано.

И bizcocho не е виновна. Понакога нишката е изтървана и води до недоразумение.
Обичам ви всички и не искам да губя приятели по никакъв начин!
С много обич - Илка
цитирай
7. valsodar - Недоразумение ?!
12.02.2009 14:09
Кое точно е недоразумение ?
Или да - права си, има нещо, което не е правено с разум.
Щом казваш . че публикациата на чужд текст и представянето му умишлено за твой е в рамките на правилата... ясно ми е чия е играта :)))

Аз не раздухвам нещата, а просто искам да знам има ли давност за истината ?
Посочването на истината нещо лошо ли е, щом започна таква злостна кампания срещу bizcocho ?

Искам за себе си да си го изясня, за да съм наясно с така наречените правила на играта.
А не аз, да си мисля, че играя по едни правила , а всички останали да играят по други.

И много неща ми се изясниха в последните дни, много маски бяха свалени и хора представящи се за какво ли не, просто показаха истинският си облик - това ми бе много полезно като наблюдение.

Мнозина си мислят, че в интернет те може да са нещо повече отколкото в реалният си живот, което е една превелика заблуда, която няма да ги доведе до нищо добро.

Аз си търся отговорите на определени въпроси и реакциите на прочелите ги, ми дават достатъчно повод за размисъл . Мълчанието е отговор, изтритите реплики също. Така както и написаното по други места - следите остават :)))
Е, не всички отговори са приятни и ще ме накарат да си ревизирам мнението за част от тях, но.. човек може да ти падне в очите, само ако преди това е стоял високо в тях, нали ?

В случая, не става въпрос само за Краско и Бизочо, те са само двата антипода в краищата на сцената, - персонажите щуращи се измежду тях, са ми много по-интересни за наблюдение.

А за раздухването, ами нека се раздухат нещата ако трябва, ако това е нужно за да си дойдат нещата по местата.
По-добре ако има нещо да се каже, да се каже сега, отколкото да се премълчава и да загноява с времето.
А по отношение на приятелите, не гоня бройка, не гоня лимит - по-добре малко но качествени, отколкото на тумби, но фалшиви :)))
цитирай
8. анонимен - Какви наблюдения, бе суек със суек?
12.02.2009 17:34
Кому пука от твоите щурави приказки, та продължаваш да ровиш като свиня със зурлата си? Какъв си ти та да преценяваш кой какво прави, що не си гледаш шантавия блог?
цитирай
9. bizcocho - Мисля че тази вечер ще ми остане в...
12.02.2009 18:39
Мисля че тази вечер ще ми остане време да пусна постинг,в който да се огледат тез,които КРАССКО превърна в свой писуар гонейки целите си.Може само да ме радва,че количеството им не е голямо.Мислещите се оказаха повече!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392251
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив