Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2009 15:54 - blog.bg я си признайте най-сетне !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6397 Коментари: 55 Гласове:
2

Последна промяна: 17.03.2009 15:29


Колко ви плаща Цървулена за да го държите в избрани и горещи едновременно !
Каква ви е таксичката, че гледам пак свалихте постинг от горещи само и само да се върне чекиджийският му постинг там ?!

Последни 20 регистрирани посетителя
16:02 - blogbg




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Радо не се ядосвай!
13.02.2009 15:59
Ще вземеш да се гътнеш и какво ще правим без теб?
Нали не чакаш да ти отговорят? Това е все едно, да чакаш от умрял писмо.
Остави го да се радва човека, така де,явно той други радости си няма...
цитирай
2. mikaela19 - Купон да става:)
13.02.2009 16:00
При теб коментарите са повече,но не си на страницата.Хаиде сега не се ядосваи:)АЗ какъв ден ти направих,кръвта ти да закипи:)))
цитирай
3. valsodar - krotalka , нека си кажат цената бре !
13.02.2009 16:02
Ако е поносима, бих я платил, но искам да гледам хора които могат наистина да пишат.
Искам да чета хора, които ме радват с творчеството си, а колкото и невероятно да звучи тук има и такива !

Не ща да ми натрапват миризливия цървул, да кажат каква е тарифата за да спрат да ми натрапват вмирисаната му проза !
цитирай
4. анонимен - Здравей valsodar,
13.02.2009 16:03
аз като модератор мога да ти обадя тарифата. Искаш ли?
цитирай
5. valsodar - Кажи, колко е ?
13.02.2009 16:04
Че Цървулена си плаща, това вече стана ясно на всички, кажете колко е и коя е банковата ви сметка, дайте си ценоразписа най-сетне !
цитирай
6. mikaela19 - Не се ядосваи,ще получиш бръчки:))
13.02.2009 16:12
Без да се ядосваш.Пази си сърцето и нервите.докато не си получа обещаното.После прави каквото искаш.За предпочитане да си жив.Че знае ли се:)))
цитирай
7. valsodar - А не се ядосвам, какво да се ядосвам ?
13.02.2009 16:15
Просто ми стана любопитно - Цървула им реве че нямал пари, а после изведнъж няма отърване от него, плъзнал е като дребна шарка навсякъде, вече ента тема трият от горещи с новия дизайн, само и само простотиите му да излизат там !

Та нека кажат, каква е тарифата им, ще се разберем, ще съберем пари ако трябва , но ако това е цената да ни отърват от тоя перверзник, нека само да я назоват ! :))
цитирай
8. анонимен - На Цефула
13.02.2009 16:16
можете да му оближете макарите и ти ти Турбоча и цялата ви сговорна дружинка!

\m/
//
цитирай
9. valsodar - zlika , подозирах че си педал, но ти го затвърди с изказването си !
13.02.2009 16:17
Това ли ти е любимото в секса с мъже ?!
цитирай
10. mikaela19 - Малко си е за ядосване,ама какво да се прави:)
13.02.2009 16:19
и с новият облик е пак същото.наи активни,човека писал последно по средата на януари а на първо място.А и колко коментара ми лепнаха..Ще си кажем Наздраве с по една Сливенска перла и това ще е .
цитирай
11. valsodar - Така е , бардака е нов, а курвите - старите !
13.02.2009 16:21
А със стари курви , нов бардак не става, все същите курвенски номерца си въртят.
Ама всяко чудо за три дни, то даже и по-малко им бяха нужни на хората да проумеят, че промени дефакто няма , а само малко пудра с която да замажат поосраното от преди това :)))
цитирай
12. blogbg - От Блог.бг
13.02.2009 16:26
Уважаеми Valsodar,
нека първо обясним новите функционалности на главната страница на Блог.бг, макар вече да го направихме тук: http://blogbg.blog.bg/viewpost.php?id=266460

Според новия дизайн на блога, най-отгоре излизат всички, повтаряме всички нови публикации, без модераторска намеса.

Следва категория Най-коментирани постинги. В нея влизат, отново автоматично, най-коментираните постинги за последните 24 часа.

Модераторите имат право да свалят от тази категория всички постинги, в които коментарите са по-скоро спам, чат между двама потребители и т.н.

Последната категория – Препоръчани публикации, е добре познатата от преди „Избрани“.

Както виждате, намалили сме участието на модераторите до минимум, за да дадем пълната свобода на блогърите да четат каквото намерят за добре.

Присъствието на един или друг блогър в Избрани никога не е представлявало въпрос на сделка или други комерсиални взаимоотношения, за които намеквате.

Припомняме и една от точките за ползване на Блог.бг, с която вие сте се съгласили в момента на регистрацията ви – За недопустимо съдържание, заради което следват рестрикции (бан, изтриване на профил), се считат материали, които са насочени срещу честта, достойнството и доброто име на друг потребител или собствениците на сайта.

Пожелаваме ви приятен ден и вълнуващ престой в Блог.бг
цитирай
13. valsodar - О престоя определено е вълнуващ !
13.02.2009 16:35
А може ли и аз да ви дам едно списъче с всичките случаи , в които вие сами сте нарушвали собствените си правила ?!
Да посоча случаи с подправени статистики и класации, с изкуствено напомпани прочити и мнения ?

Или това просто не ви вълнува ?!
цитирай
14. анонимен - Вместо да изтриете тоя суек...
13.02.2009 16:37
Вместо да изтриете тоя пощурял суек, вие му разяснявате кое как е. Не е ли елементарно ясно, че турбоча и този суек тук са буквално психясали на тема избрани, горещи и прочие...
Не чета изобщо нападаният писател, сега влязох да му погледна блога, но не е ли противозаконно нарушаване на правото му на достойнство от тези пощуряли маниаци? Чакам да го изтриете този тук, иначе и аз ще ходя да се оплаквам, задето толерирате недопустими клевети и обиди...
цитирай
15. valsodar - Да бе, защо не ме изтрият
13.02.2009 16:40
а си дават труда да ми репликират като анонимни.
От доста време все това се чудя, чак пък толкоз ли ги е срам от това което правят модераторите, че досега нито са се показали пред света кои са нито имат доблестта да ми репликират като регистрирани потребители ?!

Днес трябваше да вдигна градуса, че най-сетне след толкоз месеци въпроси да получа някакъв частичен отговор, който сам по себе си не казва нищо, освен че ме заплашва с бан.
цитирай
16. krotalka - Я, дочака отговор!
13.02.2009 16:40
Не съм била права! Моите извинения към блог.бг.
Може да не е отговор на конкретно зададения въпрос, но все пак е отговор.
Внимние! Заплашен си от изтриване!
цитирай
17. valsodar - Е да бяха показали поне моркова ! :)))
13.02.2009 16:42
Нали тактиката им е на тоягата и моркова, първо се показва морковчето и ако не захапеш, тогава тоягата ?
Явно морковчето е пожеланието за приятен и "вълнуващ" ден ?!

Да трият, какво им пречи, то в това е силата на слабият ! :)))
цитирай
18. ianchefff - я вземи си
13.02.2009 16:48
намери една жена и си гледай кефа, бих те посъветвал...
:))
цитирай
19. valsodar - Добър съвет Янчев :)))
13.02.2009 16:49
За радост моя , тя не се интересува от интернетни простотии :))
цитирай
20. ianchefff - е, ти тогава
13.02.2009 16:50
защо се интересуваш?
Ето, обяснено е достатъчно разбираемо, какво повече искаш?:)
цитирай
21. krotalka - Ето ти нещо за оправяне на настроението
13.02.2009 16:51
http://benra.blog.bg/viewpost.php?id=290446

Нищо, че не е в избрани, добро е!
цитирай
22. анонимен - ...
13.02.2009 16:57
http://makedoncite.blog.bg/viewpost.php?id=290519
цитирай
23. valsodar - Разбираемо - Да, но не и достоверно
13.02.2009 16:58
Дразни ме флаша и лицемерието които постоянно демонстрират.
Правилата били едни ?
Чудесно !
Но спазват ли се ?
Прилага ли се за всички ?

Не, не и пак не !

За какво говорим тогава ?
Значи за тъпите калитковци ще има правила , а за тарикатите ще няма ли ?!

Ей това винаги ме е дразнело, демонстрирането на двоен стандарт.
А в случая, такъв тук се демонстрира ежедневно.

В последните седмици питания подобни на моето имаше много, защо отговориха точно на моето ?
Просто защото единствено аз вдигнах градуса дотам, че да ми отговорят.

Е , питам се аз, следващият път с колко още трябва да вдигна напрежението , че да заслужа височайшият им отговор.

А въпросите ми винаги са били едни и същи :
1. Какви са правилата съгласно които се определят класациите ( Текущият статус на потребителите в тях, не отговаря на заглавието на класациите, тогава какво се случва за да попаднат те там ? Какви са формите на протекционизъм и какво ги определя , след като не се плаща за него ? )
2. Какви са критериите за избор на теми в "Избрани" ? Защо ни се натрапват посредствени произведения, когато в същият момент има и далеч по-стойностни за прочит ? Не е ли по-удачно , избора да се предостави на читателите им - те да определят ценността на дадено произведение, и по този начин то да влиза в Избрани или Препоръчани ?! Примери в другите сайтове има немалко, технически не е трудно за изпълнение.
3. Кои са модераторите в този сайт и по какви критерии са избрани за това, какви качества са демонстрирали те, за да им се повери една нелека и отговорна задача ?
4. Защо бе допуснато нагнетяването на напрежение с месеци подред и едва след заплахата със съдебни дела, се изтриха блогове на потребители за прикриване на следите ?!

Имам и още няколко въпроса, но да ги задавам ли след като няма да ми отговорят и на тези ?!
Не им стиска - тия въпроси ги задавам от година насам.

Апропо, настоящата тема също е гореща, но ги е шубе да я оставят в горещи, за да не им припари от още въпроси подобни на моите :)))
цитирай
24. анонимен - blogbg,
13.02.2009 17:02
Какво му се обяснявате на този глупак? Трийте го и да ходи на майка си у путката да реве...
цитирай
25. анонимен - meir
13.02.2009 17:03
намери една жена и си гледай кефа, бих те посъветвал...
----------------------------------------------

Виждал съм жената на Вълсодар- повярвай ми по-добре си е без нея. :)
цитирай
26. valsodar - meir , НЕ ЛЪЖИ !
13.02.2009 17:04
Виждал си на баба си шортите.
Досега не бе лъгал в блога ми, не започвай днес !
цитирай
27. ianchefff - никой не нагнетява
13.02.2009 17:09
никакво напрежение, не виждам какъв ти е проблема?
:)
цитирай
28. valsodar - Така ли ?
13.02.2009 17:10
А защо изтриха Секирата ?!
цитирай
29. анонимен - янчев е първа дружка с г-ца Естрела*.
13.02.2009 17:11
А и освен това е 155 см.


*Модератор на блог.бг
цитирай
30. анонимен - meir
13.02.2009 17:12
Виждал съм семейна снимка в доа-то. :)
Ако оставим настрана чудовищно дебелите й баджаци, става.... :)))
цитирай
31. ianchefff - не знам защо са я изтрили.
13.02.2009 17:12
Ти знаеш ли истинските причини, поради които са я изтрили?
Или знаеш само това, което някой ти е казал?
И си помисли какво би станало, ако всеки ревне и почне да иска обяснения за това и за онова.
В крайна сметка, блог.бг не е благотворително дружество.
Нали?
И по-спокойно.
:)
цитирай
32. valsodar - Меир, виждал си дръжки
13.02.2009 17:14
Но репликите ти нямат никакво отношение към темата, така че до половин час ще са и изтрити.
цитирай
33. анонимен - На Радо жената притежава огромни баджаци?
13.02.2009 17:15
Е това вече е новина!!!

\m/
//
цитирай
34. valsodar - ianchefff , ще ти кажа защо са я изтрили
13.02.2009 17:17
Изтриха я едва след като Есен пусна откритото си писмо и изрично посочи че ще отнесе случая до съда.

И какво се получи ?
Блога на Секирата бе изтрит за да се заличат следите за това, как в продължение на месеци тя грубо нарушва правилата, които блог.бг бе така любезен да ми напомни тук, а реакция от страна на блог.бг никаква.
Дори напротив, изкуствено бе качена в класациите за да се разгори конфликта с още по-голям пламък и все повече пеперудки да бъдат привлечени от него.

Не знам дали не ги забелязваш нещата , които се случват тук или не искаш да ги забележиш, но неведението ти относно тях не ги прави несъществуващи.
цитирай
35. анонимен - meir
13.02.2009 17:20
Интересно е, че го твърдиш, защото репликирах друг потребител.Неговият коментар защо стои?Съзирам двоен стандарт.
Относно снимката- беше в някаква кухня вие на преден план седнали на канапе, пред вас маса с много дистанционни.Ти беше по средата жената отляво, дъщерята отдясно.В далечината имаше някаква размазана фигура.
Имам добра зрителна памет и съм сигурен, че беше семейна снимка.
цитирай
36. valsodar - Хахахахха , не е тя Меир, не е тя !
13.02.2009 17:22
В заблуждение си, прати ми мейла си да ти пратя нейната снимка :))))
Диванчето бежово с двете мацки, нали ?! :))))
цитирай
37. анонимен - meir
13.02.2009 17:25
Момичето на снимката ти беше одрало кожата.Какви мацки?
цитирай
38. valsodar - Хахаха, забавен си ми ти.
13.02.2009 17:27
Направо не мога да повярвам ! :)))
Продължавай все така, мехлем ми капе на сърцето.
Та дъщеря казваш съм имал !
Брех, да ми е честита !
цитирай
39. анонимен - meir
13.02.2009 17:34
Казвам, че имаше прилика в лицата. Останалото са твои интерпретации.
цитирай
40. valsodar - Аха, е щом казваш, да взема да я издиря, а ?!
13.02.2009 17:35
Че щом са ми били жена и щерка, що ли ща при друга ?
цитирай
41. анонимен - meir
13.02.2009 17:39
Не променяй темата на разговора. Има само един начин да разсееш съмненията. Дай снимка от баджаците на жена ти. :)))
цитирай
42. valsodar - Хаха, ами да започнем първо с тебе , а ?!
13.02.2009 17:40
Дай една твоя снимка, че от доста време питая да зърна, кой се крие зад ника ти ! :)))

И не само аз, не само аз ...
цитирай
43. анонимен - meir
13.02.2009 17:47
Какво тук е някаква си личност? :)
цитирай
44. анонимен - meir
13.02.2009 17:49
И не само аз, не само аз ...
----------------------------------------------------------
Who wanna know?
цитирай
45. valsodar - Много са Меир
13.02.2009 17:50
Мнозина искат да те зърнат.
Помниш ли Калина ?
цитирай
46. анонимен - meir
13.02.2009 17:52
Хахахахаха. Воайори :)))
цитирай
47. valsodar - Че то и очевадни неща ли да коментираме
13.02.2009 21:51
Ти мани, ама толкоз народ разочаровах днес, аха да ми изтрият блога за тяхно удовлетворение и кво ?
Ама като не са ме учили да казвам истините, така че да са в удобен вид за слушащите ги, явно в скоро време ще си замине блогчето нещастно :)))

Нищо, поне няма да има , кой да им хвърля камъни в блатото и всички пак ще си квакат доволно, както преди идването ми ;)))
цитирай
48. анонимен - meir
13.02.2009 22:32

Валсодар, ако за теб е чак такова бреме да споделяш форум с определени хора- напусни. Ето, аз си наложих да не влизам, знаеш къде, но на теб ти липсва воля. За сметка на това го обръщаш на цирк, циркаджийски са и лафовете ти. Всяко предпоследно напускане на сайта подкопава авторитета ти.
П.П. Последно отричаш ли, че Валсодарица има дебели баджаци? :)))
цитирай
49. valsodar - Ще ти се, но
13.02.2009 22:41
знаеш ли, само мисълта че присъствието ми тук, може да подразни хора като теб, все още ме държи тука ! :)))
цитирай
50. анонимен - meir
13.02.2009 23:23
Тука те държи комплекса за значимост, графоманията, липсата на социален живот в реалния свят. Сходни причини са привлекли тук твои аналози- сродни души с две думи. Свидетели сме как едноименните полюси се отблъскват.
Не припадай всеки път когато не видиш ника си в избрани. Има по-важни неща в живота. Размера на баджаците на жена ти например. :)))
цитирай
51. анонимен - Тук е голем купон!!!
14.02.2009 15:03
Жалко, че съм го изпуснал! :)

Най ме кефи...№12!!!
цитирай
52. valsodar - Нали?
14.02.2009 17:49
Изкуството с много думи да не кажеш нищо, без да отговориш на поставените въпроси и да заплашиш тези, които са останали недоволни :))
цитирай
53. nikita6864 - ай стига си прави реклама бе, валсодаре!
15.02.2009 14:00
цитирай
54. анонимен - ПЛАГИАТИ-това са нашите сами провъзгласили се за поети и разказвачи
07.03.2009 00:14
blog.bg ме изтриха, за да не преча , като жупел на блюдкавите разкази на Асеновградския циганин -СТЕФАН -cefulesteven и като sekirata на туркинята от Кърджали Злата -esen и на любовниците им грозни и завистливи.
цитирай
55. анонимен - jupel
07.03.2009 00:20
Бумеранг за убийците на души,които посягат И на децата ми!

БОТЕВ - "СВЕСТНИТЕ У НАС СЧИТАТ ЗА ЛУДИ" ГОСПОД ВИЖДА КОЙ НА КОГО ЗАВИЖДА. ГОСПОД БАВИ, НО НЕ ЗАБРАВЯ! НЕКА ГОСПОД ВИ СЪДИ! ВИЕ СТЕ ЦЯЛА МАФИЯ СРЕЩУ ЕДНА БЕЗЗАЩИТНА , КРАСИВА И ТАЛАНТЛИВА ЖЕНА -http://cekupama.hit.bg/blog ИЗНУДВАТЕ И ДЕЦАТА МИ.ЛУДИТЕ СТЕ ВИЕ И ЩЕ ПЛАЩАТЕ.ЕДИН ДЕН НЕ НА МЕН, НО И ЗАРАДИ МЕН. ГОРКО ВИ! ПЛАГИАТИ-това са нашите сами провъзгласили се за поети и разказвачи. BLOG.BG ме изтриха, за да не преча , като жупел на блюдкавите разкази на Асеновградския циганин -СТЕФАН -cefulesteven и като sekirata на туркинята от Кърджали Злата -esen и на любовниците им грозни и завистливи. ИЗТРИХА МЕ И ВСИ4КИ ДОБРЕ ГО ЗНАЕТЕ. ТРИ ГОДИНИ ГО ПИСАХ, ОСТАНАХ БЕЗ ОЧИ, А ЗАВИСТНИЦИТЕ МИ ГО ИЗТРИХА ЗА ЕДНА СЕКУНДА!УБИХА МАЙКА МИ, ГАВРЯТ СЕ С МЕНЕ, РАЗБИХА НА ПОЛИНА БЪДЕЩЕТО И ЗАРОБИХА СИНА МИ, НО ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА! УБИЙЦИ НА ДУШИ, ЩЕ ИМА БУМЕРАНГ! ПОЛИНА,БЪДИ ЗДРАВА! Недей тъгува,чедо мое,че мечтите ти убиха,тези клоуни и кукли с чужда кръв се не напиха! Хайде стари квачки и певачки,без Полина се развивайте,тя няма да ви пречи вече,от музиката се отрече-илюзия която е, измама. ИЗКУСТВО И КУЛТУРА У НАС НЯМА! НИЩО НЯМА ИМА САМО ПРОСТОТИЯ ГОЛЯМА!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394398
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив