Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2009 09:05 - Мразя да съм прав !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1240 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 13.02.2009 09:09


 Мразя, когато това означава да се сбъдват мои негативни прогнози. А в случая се сбъдват точно две, от тези за които съм писал преди време

 България - оазис на спокойствието ?  постинг, който видях във всевъзможни медии, несчели за необходимо да ме информират, че го публикуват
Голямата рецесия, старта е даден .  - постинг, за който ме обвиниха , че съм твърде апокалиптичен в прогнозите си
Имотния балон, кой ли го надува ?  и един много спорен постинг, в който ме изкараха фантазьор едва ли не.

 За мое съжаление, опасенияте ми не  само че се сбъдват, но и надминават очакванията ми. Все съм очаквал , че може да греша и съм се надявал в това, но онова шесто чувство все се опитвало да ме предупреди, да си държа очите и ума отворени за случващото се.
 За да прочета една новина и да я сравня с "видяното" преди месеци Самоубиецът пред банката- жертва на кризата
 
 Точно и по тази причина, вече не ми се и пише за това, което предстои да се случи.
Просто не искам да отчайвам тези, на които им е нужна надежда.
 А в случая, не мога да им я дам.
Това , което ще се случи в идните две години , просто няма да има аналог с нищо познато ни от миналото.
 От нас зависи, как ще го възприем, дали в ролята си на жертви на независещи от нас обстоятелства или като предизвикателство на съдбата, което ще ни направи по-силни, по-мислещи и способни да се променяме към по-добро.
 Да открием тези си неподозирани резерви , които носим в себе си и... да надделеем над моментите , които ще останат в историята.



Тагове:   МРАЗЯ,


Гласувай:
0



1. victoriavselena - това е точно което ме занимава
13.02.2009 09:19
Въпросът е дали имам силно изразено предчувствие и предвиждам лошите неща или съзнанието определя битието и когато аз очаквам нещо лошо, като че ли си го поръчвам и Вселената не иска да ме разочарова и ми го изпраща, точно както прави и с хубавите неща.
Вече няколко дни се наблюдавам и виждам, че ми се изпълняват и положителните предвиждания и отрицателните. Може би все пак причината е в първоначалната ми нагласа и трябва да престана да бъда вярна на "да съм готова и да най-лошото" ида се подготвя за Най-хубавото?
цитирай
2. valsodar - Грешка
13.02.2009 09:27
В случая се опитваш да смениш единият филтър с друг - с розовия.
Слагайки розовите очила, ще виждаш само добрите новини, а останалите ще останат незабелязани.

Интуитивното познание винаги ни е било на разположение, но за да не се влияе от страховете и мечтите ни, в негова помощ трябва да заработи и разумът.
Единствено тогава, ще виждаш и доброто и лошото което предстои.
Лошото, за да натрупаш резервите с които ще оцелееш и ще му се противопоставиш, а доброто, за да можеш пълноценно да го изживееш и раздадеш на другите, които се нуждаят от него.

Няма скучайни събития, няма случайни участници в тях, но заслужава ли си задълбавайки в сценария , да изгубим очарованието на постановката ?
Способна да ни изненадва, натъжава , огорчава и същевременно прави щастливи с всеки един обрат в действието си ?! :)))
цитирай
3. victoriavselena - Това, че ми пишеш,
13.02.2009 09:50
че греша, допуска, че знаеш правилния отговор. Чудесно. Но аз не смятам че има само два цвята розов или черен. Светът е шарен и в него има от всичко. Наш е изборът към какво да си насочим вниманието.
Но в това, което писах нямах предвид това, въпросът беше кое е първичното - дали предчувствам какво ще ми се случи (независимо дали е добро или зло) и нещо ме подготвя за да го посрещна по-добре или с това, че съм си мислила за нещо аз го създавам.
Ти пишеш:
Интуитивното познание винаги ни е било на разположение, но за да не се влияе от страховете и мечтите ни, в негова помощ трябва да заработи и разумът.
Точно разумът ни е това, което съдържа страховете и мечтите ни. Интуициата ни е чистта от страхове. Това е най-чистия ни вътрешен глас, който често е заглушаван от външните шумове на разума. За това хората правят медитация, за да могат в тишината, чиста от мисли, родени от разума да чуят вътрешния си глас.(назависимо как го наричаме)
цитирай
4. valsodar - А бе, не си ме разбрала, но грешката е моя
13.02.2009 09:57
Просто не исках да съм прекалено обстоятелствен.
Интуицията, често може да бъде сбъркана със страховете и очакванията ни.
Разумът е това, което може да ги овладее и да спре игрите на Ума.
Просто боравим с различен смисъл, който влагаме в думите си и от това се разминаваме в мненията си.
Виждам много неща, но не всичко видяно приемам за гледки от бъдещето си, защото сред показваните картини са и тези които рисува въображението ми.

Хората не правят медитация.
Това е още една от заблудите.
Медитация не може да се прави.

Но, в общи линии схванах накъде бие мисълтта ти и приемам, че в твоя си аспект и тълкувание на нещата си права :)
цитирай
5. tini4 - Кака...
13.02.2009 11:33
Всеки с дарбата си или проклятието си :) Зависи как погледнеш на това... Ти предугаждаш почти всичко, каквото се случва! И имаш избор... да спреш да мислиш (което не става) или да продължиш да си носиш кръста с достойнство!
Но ти си го направил...
Поздравления!
цитирай
6. abadonka - Бори се,Valsodar !
18.02.2009 13:58
Светът ни не ще погине,благодарение на такива като теб.Не си пророк,а реалист.Та на управниците това им е целта.Опитват се да изтикат лошите новини от първите страници на вестниците.Телевизиите бълват боза като Биг брадър,за да ни създават налудничави зрелища,които да отклоняват мислите ни от истинските проблеми.Захаросани шоута,голотии,натрапчиви реклами,сапунки до припадък....Кого ли заблуждават? Успеят ли да ни накарат да сложим розовите очила,с нас е свършено.Да не говоря за целенасочения план да се ликвидира образованието и по всякакъв начин да ни превърнат в просто,неуко стадо,което лесно се управлява и е манна небесна за чуждестранните колонизатори,на които не се посвениха да продават българска земя.Ще коленичим ли пред един нов Кортес или ще развенчаем съвременните идоли?Това е жизненоважният въпрос,който стои пред целия ни народ.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393436
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив