Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 10:05 - Цената на славата ли ? - 200 лева
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1158 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 15:30


 Колко струва "славата" у нас ?
Правото да се наречеш "издаван" автор .
И после гордо да закичиш тази табелка, в перченето си пред кокошките, кудкудякащи в истеричен прехлас пред Таланта ти.
 Вижда ви се непосилно ?
Ами !
200 лева и сте вече Издаван Автор. И то не за една , а за 4-ри книжки в ограничен тираж !
Не е важно дали ще ви четат, дали читателя ще изпита удоволствие от прочетеното, важното е да сте Цар на село, отколкото селяк в града, нали ?!
 Колко му е ?
Даваш си джобните за цигари за един месец и хоп - вече си Литератор !
С главна буква.
ТВОРЕЦ.
Съвременният Буковски, Толкин или там , с който ти хрумне да се сравняваш.
Няма никакво значение , дали написаното от теб ще предизвиква повици за повръщане сред прочелите ти, важното е да кажеш - Аз имам толкоз и толкоз издадени стихосбирки, толкоз и толкоз издадени книги зад гърба си.
 Оттам насетне, вече си част от Гилдията - имаш правото да критикуваш като Познавач !
Та нали и ти си официално в същото блато на посредствеността - жаба, жаба не надпява - всичките си квакате в хора.

 Чудя се, дали сега да не стана един Гадняр от класа  и да не взема да издам всички глупости, които съм изписал в блога си до момента ?
 Като гледам броя им, то не само за кинефно книжле, ами за цял приспивен роман има матриал.
 Слагам една картинка на чифтосващи се лесбийки на корицата и илюстрации от късните образователни канали , хоп - интереса и сред малолетната публика е със сигурност гарантиран.
 То, в днешно време, народа е достатъчно негарамотен за да не чете.

 Колко му е - 200 лева и те ти булка Слава !




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Що ще се арчиш,
04.03.2009 10:54
я по-добре си намери спонсор. Зер и други да се бият у гърдите, че са помогнали на един талант...
цитирай
2. valsodar - Че за какво ми е спонсор ?
04.03.2009 11:04
Спонсори ще се намерят пред заплахата да прочетат написаното от мене !
Или "спонсорира" или сяда пред мен и изчита всичко !
Здравомислещите биха избрали първото, по-безболезнено ще им се отрази на психиката.

Пляскам 5-6 нискотиражки и кой Юнак кат мене ?
Само с хора на кокошките ще е малко по-труден въпросът, че имам тотална идеосинкразия към снобизма и куртоазията, но с някои йогистки упражнения се надявам да я преодолея ! :)))
цитирай
3. gothic - Ще взема и аз да издам всички тресни, ...
04.03.2009 11:08
Ще взема и аз да издам всички тресни, дето съм записвал като млад и ще унищожа музикалната сцуна у нас завинаги :))))
цитирай
4. valsodar - Правилно !
04.03.2009 11:10
Време е за завръщането на джедаите !
И нека Силата е с нас.
цитирай
5. gothic - Той и синчето ще се включи. Откакто ...
04.03.2009 11:15
Той и синчето ще се включи. Откакто гледа филмчето, се изживява като Жедай :))))
цитирай
6. анонимен - Да ти дам 200 кинта,
04.03.2009 11:17
да станеш ТВОРЕЦ? :-D
цитирай
7. valsodar - Дай бре !
04.03.2009 11:31
Таман с Готик ще се почерпим за твое здраве.
То най-великите творби все в кръчма са родени.
Не вярвай на хамериканците, дето твърдят че пишели в Старбъкс - лъжат !
цитирай
8. krotalka - Мен що ме забрави бе?
04.03.2009 12:15
Нали аз дадох идеята за спонсорството! Не е честно, искам и аз.
цитирай
9. valsodar - Добре де, имаш една ракия и за теб
04.03.2009 15:30
Само дето да не си останем без хонорар.
За 200 лева си изтривам блога - очаквам наддавания :)
Дет се вика, поне едно добро да видя от него :)
цитирай
10. pilcho - Ха наздраве!
04.03.2009 22:45
Това с кориците съвсем като в "Закуска за шампиони" прозвуча, хихихи
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7412315
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив