Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2009 21:42 - Много мило, трогнат съм !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2155 Коментари: 25 Гласове:
0

Последна промяна: 05.03.2009 21:45


Досега не бяха ми посвещавали стихове, но ето че и това е факт !

НЕ ПРОЩАВАМ
Не прощавам ударите под кръста
колкото и да ми се иска да ги стая
Не подминавам злобата чевръста
колкото и да се стремя да я простя

Не нападам с долнопробни сплетни
колкото и да ми се иска да ги изрека
Не подавам груби бесни реплики
колкото и да се мъча да ги промълвя

Не забивам нож н гърба на никого
колкото и да ме боли и мълча
Не заставям никой с мислите
колкото и да ми се иска да споделя

Не намирам време в излишъци
да оплювам някого и злословя
Не обичам изкуственото безсмислици
колкото и да се мъча да ги подаря

Не харесвам жалките двуличности
колкото и да крия да им го кажа
Не рискувам да съм с прочути личности
колкото и да могат да ми помогнат сега

Не намирам свободни граници
колкото и да ми се иска да творя
Не изричам чуждите странности
достатъчно красота имам с поезия

Не намирам достоверни обяснения
колкото и да търся ограничеността
Не приемам вряждебни стълкновения
колкото и да ми се иска опровержеността


ВИРТУАЛЕН СВЯТ
Скрита съм дълбоко в представите си
отвели ме някъде насън
неусетно ме пробуждат и проявите
нанесени с виртуален гръм

Ужаксена съм жестоко от лукавите
потънали в хорска злъч безсрам
невероятно смаяна съм от бруталните
търсещи сензация и звън

Поддържам неволно онеправданите
стоящи безмълвно на трън
нещастно съжалявам уж солидарните
бунтарствата им са ясни навън

Равнодушно поглеждам над овациите
неприлично взети назаем
не търся истината от простаците
пълзящи като брутална сган

Високо гледам в хоризонтите
разсейвам се с добри дела
съжелявам вечно адресантите
написали за мен некрасиви неща 


ЗАВИЖДАЙ НАРОДЕ, ЗАВИЖДАЙ !

Кой е бил с лична позиция си има посветено стихче, а кой си е мълчал като гъз, сега е с пръстче в гъзче :)))

 Благодарско Нона, евала Йотовата ! :)))



Тагове:   Много,   Мило,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И ти ли се подведе по модата
05.03.2009 21:44
и открадна?
цитирай
2. valsodar - Името на автора е посочено.
05.03.2009 21:48
В клипа.

Стихчетата са получени през лични съобщения без друг коментар, така че ги приемам , че са посветени лично на мен. :))

А и стиха е достатъчно неграмотно написан за да се познае, че е авторски, а не краден и преправян от друг, по-талантлив и далеч по-неизвестен.
цитирай
3. анонимен - Eeeee
05.03.2009 21:55
Аз ако си изкарам хитрините от ЛС, ще се гръмнете всички :-D

Поздрави
цитирай
4. valsodar - Ама нямаш стих посветен, нали ?
05.03.2009 22:02
А аз си имам !
По-добре е една жена да те мрази, отколкото да си незабележим в животът й.

А и в крайна сметка, подбирам хората които допускам до себе си - това е не само мое право, но и задължение към тези които са ми били приятели, а днес не са сред нас.
цитирай
5. krotalka - Не се ласкай!
05.03.2009 22:03
И аз ги получих на лични. Нъц!
цитирай
6. valsodar - Да , да !
05.03.2009 22:06
Ама , моите са по-гневни от твоите пък, нъц !

Видя ли , къде е първообразът ?
http://www.nonajo.com/photos/nona4.jpg
цитирай
7. krotalka - Сега ще си ги мериме ли?
05.03.2009 22:11
Близнаци са! Няма да се дам! Остава да сверим часовете на изпращане...
Първото е :Изпратено: 14:22
цитирай
8. valsodar - Моите са първи !
05.03.2009 22:13
Спор няма, на мене ми е по-ядосана !
Краско и той - направо красота !
Изоставаш по точки в опита си да си дискретна и толерантна .

Бях заровил томахавката до момента , в който вкупом нападнаха ( знаеш кой ).
А преди това ме умоляваха да съм неутрален.
Ах , как ги обичам тези неща !
цитирай
9. krotalka - Майната му,
05.03.2009 22:15
днес съм кисела. Цял ден лекувам зъбобол и вече се опиянчих...
цитирай
10. valsodar - С какво го лекуваш бре ?
05.03.2009 22:16
Да не би с ракия ?
Внимайвай с черният дроб, че енергийно са свързани
цитирай
11. krotalka - С каквото ми падне,
05.03.2009 22:18
аз по принцип не обичам концентрати, бираджийка съм.
цитирай
12. valsodar - Пробвай с карамфил
05.03.2009 22:20
Помага при зъбобол.
Има и една лека вдлъбнатина отдолу на челюста, пристиска се с палец и успокоява болката.
цитирай
13. krotalka - Благодаря,
05.03.2009 22:23
ще опитам, че мразя зъболекари.
цитирай
14. valsodar - А бе, по-добре си иди на зъбар, ако болката не стихне
05.03.2009 22:31
Опасно си е да се оставят на самотек нещата, води до усложнения.

Дава отражение и върху слуха и ако някой ден почнеш да харесваш простотиите тук, то ще е заради това, че утре не си отишла на зъбар да ти помогне :)))
цитирай
15. анонимен - Благодаря Ви за информацията!Ще ...
06.03.2009 00:01
Благодаря Ви за информацията!Ще потърся никът и в стиховебг.
Калин
цитирай
16. mikaela19 - Честито:)))
06.03.2009 08:26
Ама както казва Кроти,сверете си часовете на изпращане,че из доста блогове го има това.как само се различават стихчетата.Колко е интересно ,че не се пускат коментарите.Как половината получавате ЛС едно и също.Ама неразбрах само някои да е искал да му простят,еи това ме е чудно.Виж намен няма кои да ми посвети един стих.А от преди си имам едно Провокирана стихче за което съм благодарна.Ха така да ти върви,все стихове да ти посвещават:))))
цитирай
17. allbi - и какво ли занчи ???
06.03.2009 11:02
на мен тоя стих ми го тури 3 пъти ;)
Два пъти явно в блога и третия лично на лични :)))
Кажи де какво значи, а ???
цитирай
18. valsodar - По съновник или по наблюдение да ти го разтълкувам ?
06.03.2009 11:28
Била си лошо момиче и е време да се самобичуваш публично.
Позволява се ползването на черни латексови ботуши, вериги и самозаснемането на видео-клип.

Клипа го качваш в ютуба в раздела "Гола поезия".
Ако Садо-мазото е на висота, следва да бъде окраден и да се появи в "препоръчани публикации" обратно тук.

Такива ми ти знаци, ми се показват в кристалната сфера.
цитирай
19. allbi - ха ха
06.03.2009 11:32
още малко и ще стане :))
сега съм още на разголваша душата поезия
обаче крачката е направена :))
Тенкс, за изчерпателното тълкуване ;)
Знаех си, че ти си чавека :)))
цитирай
20. slavuncho - Ееех!
06.03.2009 12:18
И певци (певици) песни за него пеят...
Няма лошо :)
Когато хората те обичат или мразят е добре!
Лошото е, когато си им безразличен :)
цитирай
21. lubopitstvo - Ами аз?Няма за мене стихове. . . . . . . ...
06.03.2009 12:29
Ами аз?Няма за мене стихове.......:(((((((
Ще плача!
цитирай
22. valsodar - Горкото
06.03.2009 13:51
Не си уцелила момента явно ?
Спокойно, то сагата тепърва започва, ще има и за тебе :)
цитирай
23. dinka - Е хубава работа!
06.03.2009 14:09
Как не те беше срам? Аз толкова години в тоя блог стоях и не ми посветиха стих, а на теб - цели два! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост! Несправедливост!

Модераторите! Къде спите? Защо никой не ми е посветил още един стих? Една строфа? ХайкУ стихче поне?

Корупция!
цитирай
24. valsodar - Модераторите са в запас !
06.03.2009 15:07
Сайта е на самотек и който е намазал - намаза.
Кака Сийка се ожени, Клео пак прописа - отърва включването дорде се натуткаш и ти в оркестъра с гайдите ! :)))
цитирай
25. mikaela19 - Тъжно вас как си ви обича и ви праща ...
06.03.2009 18:20
Тъжно вас как си ви обича и ви праща стихове,ще плача,мен не ме обича и за мен няма такива:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7410708
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив