Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2009 12:16 - Кич Пропаганда
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1336 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 15:32


 Един експеримент, проведен вчера ме убеди безпрекословно и окончателно в крайните намерения на модераторският екип, относно бъдещето на сайта, който би трябвало да е платформата, трибуната за вашата гледна точка http://blog.bg/

 Каква е целта им се питате ?
Веднага ви казвам, без излишни встъпления и въведения - Целта им е ,пълното опошлевяване на сайта, като чрез това се постигне пълна цензура и игнориране на гледните точки, които биха могли да заплашат властта на бандокрацията у нас.

 Не се самозалъгвайте, че някой има нуждата да ви чуе, да сподели с вас тревогите ви относно съвремието ни, да дебатира възможните пътища за промяна към един по-добър свят.
 Не, това тук е крайно нежелано, защото не само , че никой няма да плати за една подобна гледна точка, ами има и такива, които плащат, тя да не се чуе. 

 Не очаквайте и да видите, в предпочетеното от екипа на блог.бг нещо стойностно, различаващо се от общоприетите и удобни клишета, в които искат да оковат свободолюбивите в полета на мисълта им.

 Не.
Очаквайте всичко друго, но само не една смислена, сдържана и обективна модерация над сайта, която да има за цел, осигуряване на едно комфортно място за диалог и дискусии тук.

 Откъде съм толкова сигурен в казаното до тук ли ?
От един елементарен и прост експеримент, който си направих вчера.
Някои вече са забелязали, че от няколко седмици насам над блога ми е наложена модераторска информационна завеса . Мои постинги няма да видите в "нови публикации", нито в "горещи теми", а още по-рядко пък в препоръчани, освен ако не е нещо дотам незлобливо и безопасно, че да се счете за идейно импотентно и подходящо за целите на кампанията им.

 И дет се вика, съм под нещо като домашен арест, нали ?
Заради идеите ми, заради това , че нито съм си мълчал, нито за в бъдеще ще си мълча пред свинщините случващи се тук.

 До вчера.
Когато, през лични съобщения с изненада констатирах, че две  огромни цици, принадлежат като профил на едно мило създание, което също като мен, не може да се примири с похода на лемингите тук.
 И се опитва по свой си начин да промени нещата, чрез привличане на вниманието върху процеса на непрекъсната вулгаризация и инфантилен регрес на уебпространството което доскоро възприемахме като среда за среща на приятели.

 За един ден Камарадка, но колко много неща, които се опитвам да ви покажа от месеци насам излязоха наяве , а ?
 И за простотията модераторска, и за дебилната аудитория, която зае мястото на мислещите хора тук и за невероятният спад в нивото на сайта - видя се, всичкото това се видя от повечето от вас, доказвайки старата максима - По-добре е един път око да види, отколото сто пъти ухо да чуе.

 Е , видяхте всичко това, нали ?
Остава да си зададете един единствен въпрос - Това ли е сайтът, който искам да бъде и заслужава ли си с моето мълчание и незаинтересованост, да поощрявам това което се случва с него ??!

 Задайте си го !
Няма да ви боли много от отговора.

А мен, мен нека си ме държат под цензура.
Ако си мислят, че така могат да ме спрат мен и идеите , които водя със себе си.
 Един ден ще съм с един образ, друг ден с друг, но в крайна сметка ще променя нещата, за които се боря да бъдат променени.
 Най-малкото заради тези, които искаха да ги видят, а не можаха да ги дочакат.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milamam - Виж сега.
07.03.2009 13:25
Човек когато иска да види и чуе нещо не е нужно да е в препоръчани. Аз как чета това, което пишеш. И не само твойто. Това да ти е препоръчан блога, нещо като златен медал ли се явява? Не мисля. Добавям те в моя блог, защото ми харесва гледната ти точка, а не защото някой те е препоръчал. Не си мисли, че хората са толкова глупави. Подценяваш ги. Тези, които разбират ще предпочетат това, което си написал. Другите за какво са ти?
цитирай
2. mikaela19 - От мен късмет и успехи. Солидарна ...
07.03.2009 15:02
От мен късмет и успехи.Солидарна съм.А идеите са хубаво нещо,промените никарат да живнем:)
цитирай
3. hara73 - вярам,
07.03.2009 15:21
че всеки има право на мнение и право до го изказва. Харесват ми повечето от нещата ти и независимо , дали ще ги видя на първа или не , ако искам пак ще си ги чета . Колкото до простотията и цинизма те са навсякъде . Обществото ни и такова .Този сайт не е нищо по различно от реалния свят в който живеем.Не всичко може да ни се контролира. Просто е огледало в което се отразява реалното . Когато за първи път влезнах тук, нещата стояха по малко по-различен начин. Сега или аз съм се променила или хората тук са се променили ,не знам .
цитирай
4. анонимен - valsodar,
07.03.2009 15:55
много време бях с регистрации в блога. Е, вече нямам нито една, по мое желание, затова и коментарът ми е анонимен. Но не съм престанала да присъствам тук,"познавам" много от хората тук. Прости ми, но аз също като късна пролет, мисля, че камарадка си ти.Това според мен, си е твой начин да покажеш накъде са тръгнали нещата в блога. И успяваш.А иначе - който разбрал, разбрал.
цитирай
5. 300diavoli - Е, нищо ново
07.03.2009 23:27
Още преди време отбелязах в моя блог, че 90 % от хората се интересуват от цици, методи за отслабване и снимки на мили котенца. (или поне такива неща се котираха в "Избрани") Нищо лошо. Но държавата ни е в такава разруха, че трябва нещо да направим, за да не се срине съвсем - ние "свободните електрони". Не знам дали много хора разбраха тогава от какво се тревожа, но щом и ти вече си стигнал до този извод, нещата май вървят съвсем на зле...
цитирай
6. djgator - За КИЧа и още нещо..
08.03.2009 00:28
Не е важно кой измисли таза ка.. важното е, че КИЧът ни превзема, подменя моралните ценности - следователно е вид престъпление. А срещу престъпленията трябва да се борим! Виждаш (и аз видях) че супер талантливи и умни блогъри ни съветват да не обръщаме внимание на това, да го отминем с равнодушие, но това води до неговото размножаване - също като тумор, който не се лекува.. Аз ще продължа борбата с кича и те подкрепям - НЕКА НЕ МЪЛЧИМ!!
цитирай
7. valsodar - milamam :)
08.03.2009 00:47
"Препоръчано" от кого ?
От хора естети ?
Тези същите, които искат да ни вменят, че пошлото и посредственото е идеалът, който трябва да следваме и на който да подражаваме ли ?
Не мерси, искрено се радвам, че това което пиша го четат хора, които не се подвеждат по техният "вкус", защото инак това би говорило много зле за това, което се опитвам да кажа в блога си :)))

Ценя знаците, които оставят след себе си преминаващите от тук и ако понякога не отговарям на репликите им, това не е защото нямам какво да им кажа, а просто че те са изрекли мислите ми и моите думи биха били само бледо ехо към мислите им :)))
цитирай
8. valsodar - mikaela19 :)
08.03.2009 00:49
Стъпка по стъпка.
Днес сме двама, утре дузина, а след време напълно достатъчно за да променим нещата.
Първата стъпка е най-трудната.
А тя винаги е била в това, да се изправиш на краката си, да застанеш здраво на позицията си и да устоиш на насрещните течения, които се стремят да те върнат обратно в блатото на безличието и безотговорността.
цитирай
9. valsodar - krizt - Да , нещата се променят
08.03.2009 00:55
И днес съм по-уверен отколкото вчера, че началото на промяната е положено.
Огледай се !
От ден на ден, ставаме все повече и все по-единни и сплотени около идеята, че повече така нещата не могат да продължават по досегашният начин, да отстъпваме поединично пред тиранията на анонимният цензор, който се опитва да ни разделя и владее.

Съединението прави силата и това не е само една куха фраза на фасадата на стара сграда.

Промяната вече е в ход.
Събитията от изтеклите дни и седмици го доказват.
Дали промяната ще достигне до логичният си край, зависи изцяло от нас, а не от благоволението на шепа страхливци, наричани от някои модератори.

Могат ли да модерират идеите ти ?
Могат ли да изваят по техен калъп мечтите ти ?

Погледни ги - на тия жалки отрепки ли ще отстъпиш ?

Какво могат да ти вземат ?
Опита ?
Идеите ?
Мечтите ?
Волята за промяна ?

НИЩО !

И точно заради това, те са такива жалки и подли страхливци.
Защото, само страхливците в низостта си могат да прибягват до такива жалки номера, с каквито модераторите на този сайт се опитват да подменят избора ни с техният.

Да ни направят по техен образ и подобие ?

Нас ?
цитирай
10. valsodar - анонимен - прав си , но отчасти !
08.03.2009 00:57
Бях, но бях само за един ден - за да се надсмея над глупостта им, с която пуснаха текста ми в препоръчани, както и да хвърля камък в блатото , за да се покажат жабите от него.

На война, като на война ! :)))
цитирай
11. valsodar - 300diavoli - права си.
08.03.2009 01:00
Но поотделно ти там, аз тук, Славунчо в неговият си блог - всички пръснати на своите си островчета, няма да успеем, независимо от правотата на каузата, в чието име всички заедно се борим.

Поотделно сме слаби.
И това се съзнава много добре.
Аз го виждам, ти го виждаш, скоро и други ще го видят.

Времето е на наша страна и ще работи за нас, докато сме верни на идеалите си.
цитирай
12. valsodar - Привет ,djgator
08.03.2009 01:05
Каза нещо много вярно - Нека не мълчим !
Именно мълчанието на агнетата позволи на помиярите да поведат стадото към пропаста на безверието и инфантилността.
Пропаст, към която е воден целият ни народ, за да може от нация на горди и непокорни родолюбци да се превърнем в нация на послушни гласоподаватели.
Такива които няма да ги е еня в бъдещето си, защото ще живеят в спомени по миналото си.

Това, което се прави тук е тестова платформа за това, което тряба да се стори в национален мащаб.

Пречупят ли нас, ще е много по-лесно да пречупят и тези след нас .

Точно затова и не трябва да мълчим.
И нека да надмогнем овчедушието си в името на личният рахатлък, защото днес когато си мълчим пред несправедливости случващи се на хора, които не познаваме, утре когато злото ще похлопа на нашата врата, ще си мълчат всички, на чийто глас и помощ разчитаме.
цитирай
13. valsodar - hara73 :)
08.03.2009 01:10
Правото на лична позиция е най-свещенното и изконно право на човека - правото на Свобода на словото.

СЛОВО !

Което някои се опитват да подменят със словоблудство и да ни вменят, че сме свободни.

Винаги съм уважавал чуждото право на лична гледна точка, но никога не съм позволявал тя да ми бъде вменявана, като единствено вярна !
цитирай
14. hara73 - всеки има глава на раменете
09.03.2009 18:34
си и може да мисли с нея. Никой, не може да те принуди да мислиш, като него и да ти наложи неговото собствено мнение, като единствено правилно и вярно, дори и да се опитава.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7426336
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив