Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2009 11:58 - Ноктюрно
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1146 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2009 12:30


Пази Боже, сляпо да пропише - няма отърване от него !
Явно , така както си има наркотична зависимост си има и такава към самото писане, заради възможността да се пише, колкото и безмислени и объркани да са посланията на финалът му.
 Чудя се, дали ако интернет, не ни бе предоставил възможноста да се оглеждаме в очите на другите, чрез словесната дисекция , която и правим ден по ден, дали и тогава щяхме да пишем с това настървение , което ни обзема виждайки белият екран пред себе си ?
 Преди време, когато словото бе единствено на хартиен носиел, винаги много им съм се чудел на писателите за упоритостта им да редят дума след дума, за да можем да видим видяното от тях, чрез словото им.
 И честно казано, образът на приведен очилатко над пишеща машина никога не ме е блазнил особенно, независимо от известността и популярността на писателската професия в някои редки случаи на талант, късмет и благодарна публика.
 А тук, тук всеки ден си дращя по нещо си, оставям това , което ми пречи да напусне света ми и поне за час, за ден ми е някак си по-леко на душата ?
 Дали това не идва от факта, че все по-рядко наираме приятели пред които свободно да бъдем себе си.
 Да поговорим и да помълчим заедно с тях, да ни олекне от проблемите, дори и със самият акт на споделянето им ?
 Всеки се е затворил в своята самотна кула и говори ли говори на себе си, докато крачи между стените, които въображението му е очертало.
 Говорим, пишем, питаме себе си, понякога даже си и отговаряме, но от ден на ден, от година на година сме все по-далеч от това, което сме били.
 Намирайки себе си в един измислен свят и губейки се в считаният за  реален.
А може би, просто местата им са разменени и този, който е зад екрана е по-истинският ?
 След като, само в него можем да бъдем себе си, то в какъв ли свят живеем наистина ?
 И какво ли бъдеще ни очаква като вид, след като с всеки следващ ден сме все по отчуждени в себе си ?
Пази Боже, сляпо да пропише !



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - е, що
13.03.2009 12:15
щом глухото слуша, фалшивото пее
що пък сляпото да не пропише...:)))

И аз си задавам тия въпроси само
дето и да си отговоря все тая...
Просто съм си блогясала и това е...
Ако не беше нета хич нямаше
да знам че съществува куплета :))
Нито да пиша, нито да чета
все във кухнята щях да седя ;)
И после да търся всякви диети
сега успешно слабея със тъпи куплети...
цитирай
2. valsodar - :)
13.03.2009 12:34
Да живееш в интересни времена ! -
Китай с това света отколе бе проклел .
И пишем тук, жадувайки за свобода,
която никой никога не е отнел.

Тук можеш да си всеки и верно е това.
Вълк във овча кожа се предрешва,
защо пък не, щом овца по вълчи изрева ?
Но покрай маски всекидневни
забравят всички своите лица.

Тук може да си всичко, всеки !
Какво ли лошо има във това ?
Ще бъдеш тачен и известен
изгубиш ли изконната си свобода.
цитирай
3. allbi - а ,
13.03.2009 12:46
не само тачен и обичан
а мразен, хулен и отричан
ще те накарат да се видиш
и такъв щото страх ги
е че ти си пръв
а пък във реала си си друг
даже тука да те мислят за боклук...
Ей това е свобода
да забравиш кой си даже
между чуждите слова...
цитирай
4. valsodar - :)
13.03.2009 13:35
Като бременна хлебарка съм се аз издул,
от нейде в нета , за кризата дочул.
Поръчал първо, второ , че и трето -
защо ли да отлагам аз за утре си късмета ?

Въднъж го казват, се живее
издут търбух сега е мойто бреме.
И блог,беге си гледам с отегчение
едва ли ще даде ми облекчение.

Ама римувай тука ти на воля,
дорде със разкаяние на Бог се моля .
Че той дари ме с тази орисия
да проклинам обедна си лакомия !
цитирай
5. allbi - фнимавай :)
13.03.2009 13:58
преяждането вредно е да знаеш
недей да прекаляваш
веднъж живее се така е
но после пак се огладнява...:))
а лакомията понякога затрива
и нямаш ли спирачки
със лой телата се обвиват
и стават дебелашки :)))
цитирай
6. valsodar - Де ти толкоз лой в тая криза ? Вт...
13.03.2009 14:07
Де ти толкоз лой в тая криза ?
Вталил съм се кат сомалиец с епикриза !
С носталгия изпратих в гардероба
панталони пъти два да влизам мога.

Станал съм фин като фиданка
де хапвам все на крак и все отвънка.
Обаче виждам нещо лошо аз в обяда
веднъж аз хапна ли , все търся де да лягам.

Уви далечна в бъдещето си остава тая теза
в слънчев ден като този,
да карам аз на фотосинтеза.
Със цвят зелен, кат алигатор мил
всуе лапачка здрава - щедра,
в миналото си затрил.
цитирай
7. allbi - хм
13.03.2009 14:14
за кво тогава хабиш ти храната
слабееш викаш и на крак я лапаш
навярно караш на духовно препитание
затуй заслабва твойто състояние...

Айде, да бегам на вън
да потацувам с вятъра
и да издухам тия рими
от главата си ....:))
И слънце да ме напече
че работите тръгват
май на зле ...
цитирай
8. анонимен - Пази ,Боже от интернет български !
13.03.2009 14:16
Пази ,Боже от българският интернет
където всичко прави се без ред !
Крадът ,преписват "баш" творци.
Със чужди лаври кичат се дори !
Налудничав е батман -интернет
без правила ,без лично и без ред
Разнасят своята смръдня
с лъжи и кражби чернят се навред
затънали до гуша в собсвен смет .
Това е българският интернет !
"Творци" велики с помиени ревири,
Които никой в живота не знае ги и дири !
цитирай
9. valsodar - :)))
13.03.2009 14:29
Че кое е лошото на нета ?
Че сбрал е сборна паплач общо-взето ?
Той нета си е само огледало
в което се заглежда щяло и нещяло ! :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7428910
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив