Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2009 18:12 - Малко ми е смешно.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1959 Коментари: 6 Гласове:
0



Смешно ми е как, един мой постинг, качен в друг сайт се чете с интерес.
Не заради постинга и въпросите повдигнати в него - темата е сериозна и тепърва ще почвам по-сериозно да пиша по нея.
 Не и заради читателите му, там са не по-малко стойностни хора от посещаващите блога ми тук.
 За друго ми е смешно.
Както и де е, не е от значение за какво точно се подсмихвам днес.

Пивница "Селска Мъка"


image

Преди година, малко преди да отворя този си блог, минах за пръв път покрай нея, на път за Дунава.

 И самата постройка, с надписа на табелата си, всеки път ме провокира към едни особенни размисли в Йовков стил.
 По едно изгубено време, чийто фрагментарни пробляцъци виждаме за кратко в ежедневието си.

 Всеки път, когато почне да ме стяга шапката от поредните простотии тук се сещам за нея и си мисля, че цялата работа тук, не е нищо повече от една залутана в безкарая селска кръчма.
 Там, по пътя за Дунава се казва "Селска мъка", а тук... тук името и е най-различно, но странно защо духът си е същият.
 Със същите селяни по дух, както и там.

В събота ще се поразходя пак натам/

Да видя щъркелите и цъфналите дървета.
Да видя тихият бял Дунав.
Да поседя за малко на брега му, а водата в краката ми успокояващо да отмива глупостите що изпонасъбрах тук за една година време.
 Мудно преминаващи шлепове, ята от кресливи корморани и рибари кърпещи старите си лодки по крайбрежието.

За какво говорихме ?

Има ли вече значение ?

 


Тагове:   малко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Важното е лаф да става.
15.03.2009 19:36
Важното е лаф да става.
цитирай
2. julllinkata - Супер е:)
15.03.2009 23:37
Хубаво е човек да има такива откраднати от безвремието мотиви и мисли:) Кръчмата е връх:)
цитирай
3. gothic - Имато на кръчмата е много точно. . . .
16.03.2009 17:06
Имато на кръчмата е много точно....
цитирай
4. rummi - говорехме
16.03.2009 21:01
за селската мъка :-)))
цитирай
5. valsodar - Мъка :)))
17.03.2009 08:55
Вчера си бих рекорда по дълъг сън след 7-дневна работна седмица - почти 20 часов сън.
Къде ли не бях, но... свърши
Мъка-а-а-а! :)
Градска мъка :)))
цитирай
6. mikaela19 - От сън спомени няма
17.03.2009 12:25
Ами пиши:))Какъв е този застои,преумори ли се?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392641
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив