Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2009 13:20 - Джакпот: 1, 316, 284.78 лв
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 637 Коментари: 2 Гласове:
0



Когато ме подгони саклета , сядам и играя хазар с държавата.
Не, не ходя да гласувам - в тая форма на хазарт, спечелили до момента от играчите няма, скоро няма и да има, а и джакпота обикновенно го публикуват в обявите за издирване от Интерпол.
 Просто отивам пускам си един фиш и почвам да си мечтая за разни приятни неща , които не бих възразил да ми се случат.
 Едно от тях е, да си почивам.
От глупости, от медии, от простотии от всякакъв род и характер, като просто спра да им обръщам внимание и огранича всякакъв досег с тях.
 Бягство от реалноста, ако щеш.
Или по-точно създаване на тази реалност, която е по-приемлива за нагласата ни към живота.
 И едно от нещата, които ми се ще да мога да правя с размах е да раздавам подаръци.
Не, не пищни и драматично щедри, а просто подаръци съобразени изцяло с нуждата на получаващият ги.
 Приятно е да даряваш, още повече ако дарът е импулсивен и от сърце.
 Също толкова приятно, колкото и да моделираш бъдещето във въобраьението си. Да го виждаш такова , каквото искаш да бъде, а не такова, към каквото се променя.
 Винаги съм си мечтал за един резерват.
За едно късче от страната ни, недокоснато от безскрупулни предприемачи, незагрозено с бетон и с гори запазили девствеността си и обаянието на старият лес.
 С малки пътеки през тях, оставени от стъпките на дивите животни.
Далеч от всяка форма на човешка дейност.
Просто една утопия.

Утопия както много други, над които се усещам , че размишлявам как ли бих живял сред тях.
 Знам ли, някой би казал, че не се вписвам във времето, в което живея ?
 Възможно е.
Може би и затова се опитвам постоянно да прекроявам времето според себе си и потребностите си.

 Вчера си пуснах един фиш.
Просто ей така.
За една малка отсрочка на мечтите и да има над какво да си размишлявам.
 На излизане видях джакпота и се уплаших истински.
А ами, ако ми се натресе не на майтап, а на истина на главата ?
Край на мечтите тогава.
 За какво ми са наистина тези пари, след като ще донесат със себе си края на всичко това , за което си мечтая ?!

И сега тихичко се моля - дано нищо не ми се падне !
Защото не парите могат да ме направят богат.
Какъвто съм.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Късмет с фиша!
18.03.2009 13:31
Мечтай си! И аз го правя, предполагам,че всички го правим!
Във връзка с написаното един сар виц(извини ме ако ти е познат)
Един мъж бил винаги в добро настроени, въпреки, че всичко при него вървяло на криво. Нямал пари, в работата не го оценявали и т.н. Но той винаги се усмихвал. Пускал си в началото на седмицата фиш от тотото и си мечтаел и надявал да спечели. Един ден женаму го попитала
- Не разбирам защо винаги си в добро настроение и усмихнат? Всичко е от зле по-зле, а ти си весел?
-Жена ще ти призная, живея с една надежда...
- Така кажи бе мъжо, аз от три месеца живея с един Пешо и се чудя, как да ти кажа.
цитирай
2. smani - Човек трябва да внимава за какво ...
18.03.2009 14:09
Човек трябва да внимава за какво мечтае.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392547
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив