Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2009 11:34 - Самосбъдващи се пророчества.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 823 Коментари: 3 Гласове:
0



 Не е трудно човек да е пророк в наши дни, трудното е да помни какво е прогнозирал и да свери реалното с видяното преди време.
 Една новина и няколко постинга.

Визията за българския имотен пазар: жизненост, конкурентност, стабилност.
"Статистиката на Forton International, цитирана от Property Wire, показва, че в столицата и други големи градове в страната цените пазат с 20 - 30 процента. Данните на агенцията сочат, че експертите са очаквали стабилен ръст на наемите в началото на 2008 г., а всъщност цените първо са се задържали на едно ниво, а после рязко са спаднали."

30.09.2008 11:54 - Голямата рецесия, старта е даден . 
19.09.2008 10:54 - България - оазис на спокойствието ? 
26.08.2008 13:17 - Имотния балон, кой ли го надува ? 

И закъснението на медиите: http://www.imotenbalon.com/index.php

 И какъв е смисълът се питам да пиша изобщо на сериозни теми ?
Точно никакъв !
Който иска да се дава, пак ще се удави.
Само дето, аз ще съм му виновен, че съм му попречил на ентусиазма.
И де се покриха в наши дни всички репликиращи  ми тогава един през друг, и убеждаващи ме, колко дълбоко греша в прогнозите си.
 Нови прогнози ли ?
Не, повече не.
Който има очи - нека сам да си ги види нещата в переспектива !



Тагове:   медии,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Нещо винаги има
18.03.2009 11:53
Друг е въпросът, че вече не ми се пише за нищо сериозно :)))
цитирай
2. gothic - Аз се отказах още в началото, Радо. . ...
18.03.2009 12:49
Аз се отказах още в началото, Радо...Смисъл не видях....
цитирай
3. valsodar - Аз нещо донкихотовец си падам
18.03.2009 12:50
Щом не издържам на вида на вятърна мелница - това ще да е :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7432014
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив