Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2009 21:25 - Джипси стори, ама Сори !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1214 Коментари: 10 Гласове:
0



 Днес бях почнал да пиша една историйка за циганина Спиридон. Получи се добре, даже ме и разсмя, но... кофти софтуер, скапан хардуер и историята отиде във вечните ловни полета де всичко е ток и жици.

 Е, какво пък толкоз ? Може пък съдбата да е решила , че е добре да си начеша собствената си краста, но е пожалила читателите на блога ми , си рекох аз и не зажалих за изчезналата история от екрана.

 А бе добра, даже и на мен си ми хареса, но както и да е - след като е казано, че не е е редно да види бял свят, то явно няма да го види.

 А Спиридончо за малко го видях. 
 С неговата си му съдба. 
 Що пък точно Спиридон ? 

 Може би , защото баща му бе мъртвешки пиян на изписването му, и изфъфленото Спиртомор, бе чуто като Спиридон от сестрата , записваща новородените в дневника ?

 Интересна съдба има наш Спиридончо, дори и комична в усвояването на тайните нинжа умения на клана, за сваляне на жици под напрежение.

Да влачиш в ръка високоволтов кабел по мокра поляна , малцина джедаи посветени в силата могат да се похвалят с подобни умения и то ако са останали живи за да разказват, а то над наш Спиридон, сякаш самият Господ Бог лично бдеше или поне някоя негова по-мургава реинкарнация.

 Както и да е, няма да ви отегчавам повече с историята му, оставаме двамата с него на ракийка , за да ми я доразкаже, а аз няма повече да се разсейвам с блога, че каквито са му чевръсти ръцете и палави очите...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Жалко за загубената история...
24.03.2009 21:31
С удоволствие бих я прочела.

цитирай
2. анонимен - Радо,
24.03.2009 22:42
ма и с ракийката внимавай, щот те братчедите държат доста! :)
И не разбрах до кое селце край Дунава ходи, щото...аз ходя, макар и много рядко, до Байкал - баща ми е от там!...Ма тва лято ще отида непременно, стига да няма пак пълчища комари! :)
цитирай
3. valsodar - Долни Цибър
25.03.2009 09:13
Още не ми е останало време да източа фотоапарата, намеря ли ще кача снимките от там.
Селцето не е никак лошо или по-скоро не е било преди да го завземат мангустите :)
цитирай
4. djgator - valsodar
25.03.2009 09:20
Братле, нов герой се ражда тук? С нетърпение ще очаквам продължението :))
цитирай
5. reffina - :)
25.03.2009 11:30
Спомняш ли си онзи разказ на Елин Пелин за св.Спиридон, дето си избол очите !
Спиридон е хубаво име, ама... що така бе , бате Радо го затри този ми ти разказ...:)
Чакам, хайде , да не те помръзва, постни го, бе бате Радо :)
Напоследък в Блог.бг. ми липсват моментите на удоволствие от прочитането на добре написан разказ.
цитирай
6. valsodar - Чудя се
25.03.2009 11:39
Честно казано чудя се... има ли смисъл.
Поживьом - увидем.
цитирай
7. valsodar - Рефи, качвам го на 50% (знаеш къде)
25.03.2009 13:28
Пускам го до там, до където е - пък кога ще го довърша - един бог знае :)))
цитирай
8. gothic - Спиридон...
25.03.2009 15:00
легна ми на сърцето тоз момък с бозав тен....:)))
цитирай
9. valsodar - Симпатяга е джигита. Анахронизъм ...
25.03.2009 16:00
Симпатяга е джигита.
Анахронизъм странен някакъв :)
цитирай
10. gothic - Анахронизъм,
25.03.2009 16:22
ама се вписва и днескашний ден криво-ляво тоз джигит неземен :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7427695
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив