Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2009 17:46 - Фейс истерия !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3008 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 01.04.2009 17:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 Както е тръгнала фейсбук вълната като цунами из офиса ни и всеки бърза да се регистрира, нищо чудно от другата седмица и чистачките да са вече там.
 И ще настане тишина.
Ще се чува единствено потракването на клавишите и наместо - Пено, къде дяна парцала , ма ! - ще святкат само чат прозорчета.
 В което лошо няма, то и от това става за система за вътрешна комуникация.
Ама се нарушава субординацията де.
Иди и не харесай снимките на шефа , ако ти стиска да караш без премиални и повишение на заплатата в близките години !
Или забрави да чукнеш опцията "Харесвам това" на всеки негов изблик на стената му !

 Бележка - да се поровя да видя дали няма някаква автоматична опция, с която да харесваш всичко което прави даден потребител, с изключение на фрази включващи думи като "уволнение" и "наказание".

Интересното е, че е пристрастяващо.
Глупаво до безобразие, като пушенето например, но не по малко пристрастяващо от никотина !

 Чудя се само, коя ли ще е следващата интерактивна глупотевина, която бъдещето ще ни поднесе, в желанието си да направи от хората, едно глобално стадо ?

 Изместило индивидуализма с масовите предпочитания, личните възгледи с членство в този или в онзи клуб по интереси и претопило всички ни в един глобален миш-маш от картинки, кликания и рекламни карета.

 Колко му е ?
Всички пътища към ада са постлани с най-добри намерения, а какво по-изначално от желанието ни да общуваме ?
 Дори и то да е изместено от дърдорене.




Гласувай:
0



1. gothic - нямам и идея що е туй фейсбук - лиц...
01.04.2009 17:48
нямам и идея що е туй фейсбук - лице-тефтер ли?
цитирай
2. valsodar - Внимавай - заразно зло е ! :)
01.04.2009 17:49
http://www.facebook.com
цитирай
3. allbi - мале
01.04.2009 17:52
мойте и двете даца имат регистрация
и хич не съм погледнала какво е това чудо...
някви снимки някво чудо...
цитирай
4. valsodar - Битер тамагочито отпреди години е !
01.04.2009 17:54
Онуй поне умираше, като го оставиш без внимание ! :))
цитирай
5. gothic - не ми трябва. . . а аз пуснах днеска ...
01.04.2009 17:57
не ми трябва...а аз пуснах днеска песен от истинското "Заразно зло" така ли действа? :))))
цитирай
6. анонимен - dobar den
01.04.2009 18:18
facebook sastestvuva ot 3 godini, a moje i malko poveche
ot 1-2 godini e vav vihara si
uchudvasto kasno ste se vkluchili :)
цитирай
7. blueskies - аз съм там от началото
01.04.2009 18:21
но чак сега се активизира!
цитирай
8. blueskies - най-лошото е когато юзъри оттам пренасят баталии и лс тук!
01.04.2009 18:23
и тъй - внимавайте кого маскарите там, и на кого пишете и си давате адреса на блога, за да не се окажете основен герой/героиня на постингите в някой блог!
цитирай
9. анонимен - Ужасна ужасия
01.04.2009 19:09
Ужасна ужасия е това ФБ-то. Хората с часове киснат и нищо не правят. Чак се учудвам какво толкоз намират да првят.
цитирай
10. анонимен - аз съвсем открито го бойкотирам и ...
01.04.2009 19:57
аз съвсем открито го бойкотирам и мисля, че е много много лоша идея да се включваш в такива \ъсоциални мреви\' и да споделяш лична информация..

от една страна е широко известен факт, че работодателите проверяват подчинени/ велаещи да бъдат назначени в майспейс, фейсбук, т.н.

от друга страна потърсете в интернет и вивте чия е инициативата за създаването им...това за мен е още един начин да ме следят, да имат достъп до откровено личното ми пространство и докато мога, няма сама да се набутвам в чувала...виж, като въведат биометричните данни - тогава ще се ходи в гората, няма как :)
цитирай
11. krotalka - На няколко пъти чувах да се споменава това,
01.04.2009 19:59
но не му обърнах внимание. Сега ще надникна да видя, що за чудо е.
цитирай
12. анонимен - Ти нямаше ли да си ходиш бе?
01.04.2009 20:12
Ти нямаше ли да си ходиш бе?
цитирай
13. valsodar - Кога съм казал, че ще ходя някъде ?
01.04.2009 20:38
За какво става въпрос ?
Я си гледай фейсбука и се радвай на живота ! :)
цитирай
14. reffina - И какво аджеба има толкоз там ? Пак ...
01.04.2009 21:55
И какво аджеба има толкоз там ?
Пак не съм в час :)
цитирай
15. valsodar - Нещо като селска вечеринка
01.04.2009 22:02
Нещо като селска вечеринка в нов вариант
Може да пускаш текст до три изречения, разни виртуални кафенца и гиздосийки се разменят, всеки е хванал хурката и се е записал за някоя кауза.
Къде благородна, къде безсмислена, важното е да си фън, да се харчиш в крак с модата...

Знаеш ли кое много ме изненада ?
Начина по който се налага западният модел на поведение ?
Изключително финна манипулация, но същевременно и крайно цинична.

Както и да е, то тази мода ще отмине скоро, но тръпки ме побиват от мисълта какво още следва и доколко ще продължим да сме хора след него ?
цитирай
16. reffina - valsodar
01.04.2009 22:08
Ще отмине ... не е българина човек , дето дълго ще трае някой, видиш ли да му налага модел за поведение :)
Къде си видял опитомен балканец , а ?
Не е такъв нашият човек, не е :)
цитирай
17. valsodar - А бе, малко останаха балканджиите
01.04.2009 22:16
претопени на фона на Андрешковците.

Но пък от друга страна си има и някои добри страни , които могат да се ползват.
Както при скалпела - зависи в чии ръце ще попадне.

Няма да те питам кога да чакам нов разказ от тебе, но само ще ти кажа, че си го чакам.

Добре е, че поне писмеността все още не ни е отнета покрай развиването на новите виртуални общества.

Изчезне ли желанието за четене и умението за изразяване чрез словото, е тогава вече ще стане наистина страшно и кошмарите ще станат реалност.
цитирай
18. reffina - Че що му е на Андрешко, бре !!! ( аз ...
01.04.2009 22:23
Че що му е на Андрешко, бре !!!
( аз така и не го разбрах този герой, ала помня, че го даваха за пример на подрастващото поколение).
И аз незнам кога ще имам разказче за теб, Рад...те сами си идват :)
цитирай
19. valsodar - Пример за селски тарикатлък - Да !
01.04.2009 22:25
много станаха тарикатите в тая държава, а твърде малко работягите
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392844
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив