Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2009 00:20 - Късно е.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1015 Коментари: 6 Гласове:
0



Щеше да ми е смешно, ако не бе толкова тъжно и жалко.

Но, това което един калпав модератор може да причини на един сайт и най-големите му врагове не могат да сторят.

Преди време, може би щях да се ядосвам, да се опитвам да променя нещата.

Сега, само ги наблюдавам удивен и потресен , до къде може да стигне простотията в развитието си , за една година в блог.бг.

Неведоми са пътищата господни.

В крайна сметка всичко е за добро.

Някои неща трябва да се случат.

Няма как.

Не, поне и тук.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Интересното е ,
08.04.2009 01:15
че на мен първо ми беше тъжно , а сега ми е смешно . Но аз съм от два месеца в блога и май съм пропуснал най-добрите му години ...
Поздрави!
цитирай
2. gothic - dvd,
08.04.2009 06:28
нещо от написаното тук да не е вярно?
цитирай
3. анонимен - Добро утро
08.04.2009 08:41
Вече е малко късно.Затова остава да се посмееми да си продължим живота.А тук ще остане един змиярник който сам ще се самоизядя някои ден.
цитирай
4. gothic - dvd ,
08.04.2009 19:52
Още един въпрос - Темата "кой прави най-зла свирка в блог бг" интересна ли е ?
цитирай
5. gothic - dvd,
08.04.2009 21:43
Не чух да отговаряш на въпроса ми, а културния диалог изисква това, нали? Въпросното нещо седя два дни на първа страница. А ако не си запознат(а) има условия за ползване... И я да чуя пак кой го популяризира?
цитирай
6. gothic - dvd,
09.04.2009 00:20
Тогава - на теб харесва ли ти? Впрочем, това беше и заложено още в първия въпрос, при положение че го задавам към теб. И как би реагирал(а) ако ти беше цитирана в този пост?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7432483
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив