Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2009 21:06 - Нещо не мога да вдяна тая работа
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1071 Коментари: 7 Гласове:
0



Мъже си умират от кеф да се изживяват като жени в разказите си, а жени свалят други жени в техните си разкази, в ролята си на мъже.
 То, авторовото въображение си е добро нещо, ама каквото и да съм писал досега, никога не съм губил идентичноста си.
 Не , че ми е трудно да погледна на света и от гледната точка на една жена, но за по естествена приемам своята, с която съм си свикнал.
 И се чудя, отде се взима тая потребност, да се изживяваш за този, който де факто не си.
 Какво има чак толкоз да не си харесва човек, та да се опитва да си навлече чужда кожа ?
 Както и да е, ама... личи си, кога нещо е правено насила и не си е дадено по природа, отвътре да си дойде.

 Просто някои автори, ще се наложи да ги чета по-рядко, за да не стигам до подобни въпроси.
 Другата алтернатива е , да стана по неволя психоаналитик, а то така и така има достатъчно луди около мен на работа, стигат си ми за деня, че да се занимавам и с нови.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Не ти и трябва:)
15.04.2009 21:08
Не ти и трябва:)
цитирай
2. sarcezlatna - и аз мислих днес над същото...
15.04.2009 22:35
що за извратеност е това да заблуждаваш другите кой си и да ги провокираш, вместо спокойно да тече някакъв разговор, който да носи добри плодове. Незнам, но се хващам как ме обзема отвращение и някакъв вид параноя: кой кой е и с какви намерения...Луда работа :))
цитирай
3. valsodar - Знам ли вече и аз ?
16.04.2009 00:02
До някъде е разбираемо любопитството, доколко точно и напълно можеш да се превъплатиш в чужд образ, но носенето на маски като самоцел води само до обезличаване на носещият ги.

Странно, имам чувството, че това е някаква нова мода, но... не виждам никакъв смисъл в нея - сбъркана ми се вижда по същество.

Явно идеята на тази игра, е че печелиш толкова повече точки, колкото повече народ подведеш ?
В крайна сметка, май най-излъганият остава този , който се е взел насериозно за голям тарикат :)

Спряло ми е да ми пука вече, кой кой е и на какъв ми се прави , който има желание да си говорим си говорим с него , а който идва тук да ми пробва нервите, обикновенно си яде теслата зад врата.
Никога не съм си падал по лензенето , надали скоро ще му стана фен :)
цитирай
4. abadonka - Това май е нов тип
16.04.2009 00:59
виртуален травестизъм.:))) А защо го правят...и аз се чудя!
цитирай
5. dinka - leleeeee
16.04.2009 17:38
не бях влизала тук от 100 години. То не са тагове, не са пирони не са глупости.... Всичко това стои като кръпка беееееееее... Ужас!

valsodar остави ги тези латентните... дигай чукалата, че когато вляза следващия път може и дейли мейл да са сложили в блога...
цитирай
6. valsodar - hahaha
16.04.2009 17:46
Няма да се учудя

След половингодишният им запек, сега се чудят как да си раздвижат посещаемостта :)
Ама , то пак си мирише бре ?! :)))
цитирай
7. gothic - Сакън!
16.04.2009 19:18
само психоаналитик не ставай. Че и теб ще те изпуснем :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392290
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив