Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2009 15:35 - Размисли по икиндия
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1682 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2009 15:35


 А бе, не ми се работи!
Ей на - казвам си го!
Мързи ме в момента та две не виждам, всичко ми е едно-три пред очите.
Те и колегите са вече така, за една задача по трима ходят.
Един да помни за какво, вторият - къде, а третият - как!
Не, че я вършат, ама взаимно се подкрепят.
 И времето в момента е едно никакво, ни да работиш, щото краят на деня си е вече близо и цялата работа е отметната, ама и ни да си ходиш, защото стрелките са замръзнали на циферблата и не мърдат.

 Иде ми, ако мога да се върна назад във времето и да убия първата маймуна слязла от дървото!
 Че така де, какво, лошо ли си им беше там?
Ама на, работлива взела да ми се пише и с целият си маймунджулък прилъгала и останалите да я последват.

 И какво печелят трудолюбивите?
Единствено повече работа, която да свършат.
И доживяхме времето, в което никой, ама никак не уважава мързела.
А мързела си е баш човешка черта, дето ни пази от претоварване и излишно пренапрягане, та се питам, защо най-ценното в нас трябва да изкореняваме.
 Така де, то една работа ако наистина е много спешна, все ще се намери кой да я свърши преди нас.
 Не се ли намери, то значи не е била чак толкоз спешна, нали?
 И след като не е чак толкоз спешна и неотложна, що ли ни е да се пънем с нея днес, когато можем да я свършим утре?
 А до утре време много и току-виж някой ни изпреварил с вършенето й!
Оптимизация на производственият процес му се вика на това!
Маняна от всякъде.

 Ама на, писал някой някъде си, че българина бил трудолюбив по природа и дай сега наместо да го опровергаем, да се пънем излишно, че да затвърдим заблудата му!

 Оптимистично погледнато, именно мързела ще ни помогне да се преборим с кризата!
 Повечко мързели, по-малко свръхпроизводство, по-малко спекулативни пазари, а от там и по-здрава и жизнеспособна икономика.

 А така като гледам, намерил съм си достойни последователи за тая нова икономическа доктрина, щом наместо да работите по работните си места, блеете в блога ми и си губите времето.

 Всъщност, вие не пилеете вашето, а на този, който ви плаща за него де.
Като е луд, що ли пък не?



Гласувай:
0



1. gothic - датс райт!
26.05.2009 16:14
мързела е двигател на прогреса и еволюцията :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7407276
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив