Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 22:27 - Не ми се връзват цифрите???
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2017 Коментари: 19 Гласове:
0



€ Добре де, нали някой като ти чете в блога, заедно с общият брой прочити, трябва да се променя и този на постингите ти?
 Е, аз явно си имам блогов полтъргайст?!
Как инак да си обясня по 300-400 прочита за ден, при положение, че за този момент, в блога си ми е чиста скука?
 Средно един постинг,  я събере 50 прочита - я не, така че, от де се навъртяха тия цифри не ми е ясно?
 Имало е дни пък, точно на обратната статистика - по трийсет репликирали на постинг, а пък той целият само с десетина прочита?- а бе, полтъргайст ще да е !

 Няма нормално обяснение и това ще си е истината!
Колкото за по-тъпи и скучни неща пиша, толкова по-трескаво се върти броячът, а пък роди ли се нещо хубаво и чумата сякаш го е тръшнала блога?
 Тихо, като в свинеферма по Коледа.

 Не, че ми пука особенно.
Много отдавна спря да ми пука за това - още преди десетина месеца, от как си почна цензурата  и намесата в блога ми,
 Което от своя страна си бе за добро, защото ме спаси от тшестлавието и опорочаването на блога ми спрямо масовият вкус на публиката.
 Та в крайна сметка, запазих себе си.
 Загубих масовата аудитория, но запазих себе си.
 Което, май ще се окаже най-ценното, от как пиша тук.

 Чат-пат влезе някой с който си бъбрим тука, разменим по някоя приказка и си излезем с една идея за размисъл по-богати.

 И съм доволен от това.
По-добре по-малко посетители, но повече стойностни разговори, от колкото масова навалица и пълен спам и простотия в блога.

 Така че, какви ще ги върши полтергайста за в бъдеще не е важно.
Важното е да си пиша, когато наистина имам нужда от това, а не всеки един път когато просто си ме сърбят пръстите за начесване на логореята.

 Че така - всяко едно зло, което ми се е случвало до тук, в крайна сметка е било за добро, след като съм излязъл по-силен след преодоляването му. :))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andi2 - Не се кахъри Прочитат 10, броячът ...
06.07.2009 22:31
Не се кахъри
Прочитат 10 , броячът слага 30
При всички е така
:)
цитирай
2. damnation - ахаха, така много хора губят, от теб ...
06.07.2009 22:31
ахаха, така много хора губят, от теб има какво да се научи :)
Това ми напомня на моето разочарование, никой не чете разказите ми ( от които изпитвам тиха гордост ) но спомена ли в пост думите "секс" "права" "свобода" "цигари" или каквото и да, което го има по новините - потоп :)
цитирай
3. lubima - и аз така мисля. . . обикаля някакво ...
06.07.2009 22:32
и аз така мисля...обикаля някакво НЛО из блога...аз публикувам една снимка....след 10 минути.....ваййй....бат Бойко изфотен като излиза от урната...ха сега де!!а бях сложила графика там!не смея да пипам вече, че да не ми лепнат симпатягата циганин, дето ме плашеше, че ще гласува заради мен...
цитирай
4. krotalka - Сметката е проста,
06.07.2009 22:34
някой влиза в блога ти, но не в конкретен постинг. Тогава брояча на посещенията се увеличава. Посетителя вижда, че нямаш нов постинг, а старите ги знае, евентуално гласува за теб, ако е от приятелите ти. От там се появява разликата.
цитирай
5. valsodar - :))
06.07.2009 22:36
andi2 написа:
Не се кахъри
Прочитат 10 , броячът слага 30
При всички е така
:)
- да ти кажа честно, по едно време смятах да играя на тото с числата от статистиката, ама като се замислих, че от сайта ще искат процент от печалбата за авторски права над нея и се отказах :)))
цитирай
6. valsodar - ахаха, така много хора губят, от теб ...
06.07.2009 22:39
damnation написа:
ахаха, така много хора губят, от теб има какво да се научи :)
Това ми напомня на моето разочарование, никой не чете разказите ми ( от които изпитвам тиха гордост ) но спомена ли в пост думите "секс" "права" "свобода" "цигари" или каквото и да, което го има по новините - потоп :)
От всеки има какво да се научи.

Аз и по тази причина по-често прехвърлям всички постинги за деня и откривам много нови интересни автори и по-рядко си следя блогрола, за да не изтърва нещо ново от доказалите се за мен.

Има какво да се научи.
Това е една нова и много интересна сфера на комуникация, нещо като наченка на групово съзнание едва ли не.

Имаше един интересен термин - Хомо Гещалт, - термин от поредицата "Галактика", който най-точно описва раждащото се тук.
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Това за полтъргайста и аз съм го забелязала,
06.07.2009 22:40
ето дне за пореден път имам 200 влизания в блота, а на постингите ми от близките дни това се е отразило с 3-5 бройки. Не мога да си обясня, защо ми четат предишните постинги, написани преди месеци, влизанията в които нарастват от ден на ден. Тук има нещо много гнило. Ти много ме разсмя, много весело си го написал, аз не бих могла да го кажа по-точно, еваларка.
цитирай
8. valsodar - и аз така мисля. . . обикаля някакво ...
06.07.2009 22:41
lubima написа:
и аз така мисля...обикаля някакво НЛО из блога...аз публикувам една снимка....след 10 минути.....ваййй....
- то по тая и причина, колко снимки ми са се затрили, коя по една причина, коя по друга - полтергайста явно си прави албум?

Неведоми са пътищата мрежови и Админа е негов пророк - Амин!
цитирай
9. valsodar - ето дне за пореден път имам 200 вл...
06.07.2009 22:45
kasnaprolet9999 написа:
ето дне за пореден път имам 200 влизания в блота, а на постингите ми от близките дни това се е отразило с 3-5 бройки. Не мога да си обясня, защо ми четат предишните постинги, написани преди месеци, влизанията в които нарастват от ден на ден. Тук има нещо много гнило. Ти много ме разсмя, много весело си го написал, аз не бих могла да го кажа по-точно, еваларка.


А, ей сега се сещам за една добра причина - продават сайта и му вдигат посещенията за по-висока продаваемост!

Ама, що не сложат и анти-брояч?

Влезеш в блог и прочетеш нещо от което ти се обърнат червата, там поне да ти дадат шанса да отчиташ минус десет посещения, отчитайки психическата травма нанесена ти от автора на блога :)))


Както и да е, просто се затвърди убеждението ми, че броячите за посещения са напълно безсмислени, от към гледна точка на подобряване на съдържанието на отделните блогове и на сайта в цялост.

Разбирам на авторите на блоговете да им се плаща за генериран трафик, че да има за какво да гонят посещаемост, а то - полтергайст! :))
цитирай
10. sowhat - уууу радо са пък и ти чат пат
06.07.2009 23:16
влезел някой :) спам било тва онова.
ми като те хване логореята бате , кво да си говорим, а? :))
цитирай
11. gothic - А бе, като
07.07.2009 00:15
направя сметката - на ден по 300-400 посещения, а като сумирам дневните постинги - я стигна сто я не. Та и аз съм се чудил, ама ми не дреме особено ;)
цитирай
12. sowhat - абе младежи
07.07.2009 00:36
gothic написа:
направя сметката - на ден по 300-400 посещения, а като сумирам дневните постинги - я стигна сто я не. Та и аз съм се чудил, ама ми не дреме особено ;)

я си вижте по старите постинги и че бройката там също нараства.
трябва ли все аз като блонди да ви отварям? :)
и после ако съм писала коментар, а не се ми в май блог нали трябва да видя дали сте ми отговорили? за това ми е нужно да вляза само в профила ви , а не в поста.
уфф! мъже!
цитирай
13. pilcho - ...
07.07.2009 07:40
споко, и моя блог го четат фантоми - всякакви ботове има из интернет ;)
цитирай
14. damnation - освен ботове, всеки има статии к...
07.07.2009 10:17
освен ботове, всеки има статии качени и в свежо.нет или някъде другаде.
Правил съм си екперименти, с лайфстайл - когато си отворя някое от писанията там, веднага ми цъква посещение и тук...
цитирай
15. sowhat - eтоооо
07.07.2009 11:19
damnation написа:
освен ботове, всеки има статии качени и в свежо.нет или някъде другаде.
Правил съм си екперименти, с лайфстайл - когато си отворя някое от писанията там, веднага ми цъква посещение и тук...


друго си е сисадмина да ви го каже.

радо ела се изкажи бре, че ми липсва коментара ти :)
цитирай
16. valsodar - Ами да я махнат тогава тая статистика изобщо?!
07.07.2009 11:45
От самото начало на блога до сега, не виждам особенна полза от отразяването и.

Да има някаква файда, за продаваемост съгласно посещения в отделен блог - да, ама инак за какво ли му е изобщо на човек?

Ако един тъп постинг го прочетат 2000 души, това ще го направи ли по-стойностен от друг, който са прочели само 50 ?

Тая шашма стимулира единствено графоманията и желанието да се пише на всяка една цена, дори и това да доведе до пълното опорочаване на идеята за блог.
цитирай
17. damnation - sowhat сисадмин бях отдавна и на ...
07.07.2009 15:09
sowhat сисадмин бях отдавна и на друго място :) И е доста вероятно да бъркам или да налучквам само част от причината :)
цитирай
18. lado - това е ченгесарски софтуер, просто ...
07.07.2009 17:13
това е ченгесарски софтуер, просто няма как за нула време да ми влязат 1500 желаещи знания - ако искате ,хайде да засечем активността на "читателите" и ще видим , че става при всички едновременно !
цитирай
19. valsodar - това е ченгесарски софтуер, просто ...
07.07.2009 17:39
lado написа:
това е ченгесарски софтуер, просто няма как за нула време да ми влязат 1500 желаещи знания - ако искате ,хайде да засечем активността на "читателите" и ще видим , че става при всички едновременно !
- Има ли смисъл ?
Отдавна съм се убедил, че няма с куриозите, които съм видял.

Просто, ако искат да се отчитат пред рекламодателите си - да дават обобщена извадка, останалото е напълно излишно.

Кой е по-по-най, познай? - тая игра е за деца до 5 години и до блогъри с инфантилно поведение.

Човек ако има какво да каже, ще го каже как си трябва и ще се намери кой да го чуе, ако ли пък не, то статистика не може да го спаси от бездарието му :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7427919
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив