Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2009 11:10 - Сън.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 916 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 19.09.2009 11:30


Събуждане.
Звук на гневно хилти къртещо стар бетон ме изтръгва от царството на Морфей, за да ме захвърли във вселената на Мая.
Споменът отшумява бавно, оставяйки сладка нега по свободата и простора там,
Там, където си всичко което не си тук.
Говориш с тези, които няма как да срещнеш повече, преживяваш това, което е запечатано в миналото ти и виждаш това, което е скрито зад вратата на бъдещето ти.
Сънища.
Плътни като усещания и ефирни като допир.
Променящи те, с въпросите които те чакат на втората линия на съзнанието ти.
Изчакващи си кротко ситуацията, в която да се проявят като случки и събития, наглед случайни, но всъщност закономерни и логични.
Механизъм, който си задействал в Оня свят и чието проявление наричаш в този - Случайност.
А ние просто забравяме.
За да не тъгуваме и за да не сравняваме постоянно, това което е Там, с това което е Тук.
За да имаме силите да се събудим и да започнем новият си ден.
Който е част от нечий друг сън.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. teachme - И аз съм
19.09.2009 11:28
на Мая:)
Много философско начало на деня:)
цитирай
2. injir - Още един романтик? Радвам се, че те ...
19.09.2009 11:29
Още един романтик? Радвам се, че те виждам и от този ъгъл. Благодарение на странния сън, който те е споходил.Вероятно...
цитирай
3. sowhat - добре че не сънувам
19.09.2009 13:18
така не ми се налага да изпадам в носталгия по Там
цитирай
4. stefanni - Това с гневното хилти. . . аз в пос...
19.09.2009 15:06
Това с гневното хилти...аз в последните 12 месеца поне 250 такива събуждания имам ...вече ми липсва и се притеснявам за съседите си ако нещо се кротнат и спрат с ремонтите :-) ...

Много сполучливо определение за сънищата :
Говориш с тези, които няма как да срещнеш повече, преживяваш това, което е запечатано в миналото ти и виждаш това, което е скрито зад вратата на бъдещето ти.

Сънищата са нещо тайнствено и магично . Изобщо не вярвам че са просто физикохимичен процес в нечия анатомия...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7432071
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив