Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2009 08:56 - Не се хабете!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1407 Коментари: 11 Гласове:
3

Последна промяна: 01.10.2009 08:57


 Мили другарчета, не си купувайте билетчета за Рая, препращайки ми сълзлив спам през лични.
 Отдавна съм излязъл от времето на лексиконната романтика, не съм фен на сапунените сериали, така че надали ще ме впечатлите със сълзливо-сополивата история за бащата де изпращал щерка си на летището.
 Стига ми един Спамбук, та сега и тук да ме удари приливната вълна на климактериума.
 Какво ми е нужно в живота, мога и сам да си открия, без да бъда наставляван с натамънени притчи, разказчета с розов край и заклинания от рода на - Ако искаш да... то изпрати същото на ...

 Елементарно е, не се ли усещате?

 По-добре, свършете на практика едно малко добро дело, но от сърце, от колкото да заливате хората около вас с безсмислени псевдо-послания!
 Не ме интересува какво е казала на шурея очинайката, а какво мога аз да направя в конкретен момент, в конкретна ситуация.
 Всичко останало е Спам в живота ни.
 Безсмислени глупости, с които само си губим времето и наивно вярвайки, че разпространявайки ги по веригата си купуваме билетче за Рая.

 Запомнете от мен - Рай и Ад няма!
Има го единствено това, което вие го създадете в себе си.
И ако не можете да чуете вътрешният си глас, то как ще чуете и гласът на Бога, който говори чрез него?




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Здравей Valsodar. Напълно те по...
01.10.2009 09:02
Здравей Valsodar.Напълно те подкрепям. Животът ни е такъв , какъвто си го направим. Аз лично не се влияя от подобни послания. Хубав ден .
цитирай
2. georgiev1990 - аз съм на същото мнение!лек ден
01.10.2009 09:06
аз съм на същото мнение!лек ден
цитирай
3. baletlnetpepas - браво
01.10.2009 09:12
удариме в сълзливото сърце
цитирай
4. sowhat - еее, тъкмо виках да ти пратя малко личен спам
01.10.2009 10:04
и ти ме възгещиса.

и са кво? :))
цитирай
5. valsodar - Кърпички ли да ти пратя Соу?
01.10.2009 10:49
Ако ти се реве - ми реви си на воля!
Аз не съм фен на сълзливите истории родени във въображението на прелъстени и изоставени благородни девици.

Получавам алергични реакции от подобни сапунки.

Наместо тях, предпочитам една бира в компания на приятел, интересна книга или поредният епизод на Старгейт :)))
цитирай
6. sowhat - тц тц радо
01.10.2009 12:52
много си любезен, няма що
един път и аз да реша да вляза в ролята на сълзлива девица и да ми откажеш рамото си.
тва е толку неблогърски, че ако не бях гласувала за тебе , щях да ти откажа гласа си
хахахаха
цитирай
7. valsodar - Мерси за комплимента
01.10.2009 13:01
Да ми кажат, че се държа неблогърски е най-големият комплимент, който съм получавал в блога си - Благодаря ! :)))
цитирай
8. sowhat - нда
01.10.2009 13:05
отивам да ти посветя пост
или да напиша драма в 5 части най малкото :))
цитирай
9. valsodar - Да не забравиш да ме гръмнеш на финала!
01.10.2009 13:08
Така де, то без сълзи и сополи, за къде? :)))
цитирай
10. sowhat - не, щъ убия на дуел
01.10.2009 13:56
с шпага.
за по голям драматизъм и трагедия.
щот си майстор :))
цитирай
11. valsodar - Мда-а-а
01.10.2009 15:06
Ромео и Жулиета според Куентин Тарантино.

:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7411163
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив