Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2009 16:45 - О, свещенна простота!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1474 Коментари: 7 Гласове:
2

Последна промяна: 02.11.2009 17:10


"„Бижутата са своеобразна виза. Те отварят врати!", казва директорката на в. „Галерия” Кристина Патрошкова пред askeer.blog.bg За Кристина Патрашкова бижуто винаги е имало по-специална стойност. Затова всяко от тях е съпроводено с много история."

Така започва една ... "статия" да я наречем в сайта на afera.bg.
Нямаше да им вляза изобщо в сайта, ако не бе гръмката новина, че сайтът им е атакуван от Неизвестен хакер, за който е Известно, че е взел 1000 лв на ръка.

 О, свещенна простота! - би възкликнал по-наблюдателният читател на новини в електронните ни медии и би спрял до тук отвратен от елементарните и пошли опити за самореклама на сайтове със затихващи функции, но аз нали съм си любопитко, и нали Патрашковата е пословично прочута в този сайт, реших да хвърля око и на следващата им новина -
На Патрашкова бижутата и отваряли врати, други части от тялото и ги затваряли

 Глупости на търкалета в общи линии, глупости издаващи беден речник, оскъден умствен багаж и куп други кусури характерни за новата българска журналистика, но едно позоваване на този сайт (цитата в началото) ме накара пак  (много съм недоверчив, ей!) да проверя за втори път истинноста на източникът им, на който се позовават.

 И .. О - Чудо!
Този блог си е умрял кротичко през пролетта на 2008-а, кажи речи преди 18 месеца и кусур, таман колкото бременен слон да роди!

 Не знам, кой в сайта колко се е пънал, дорде запеклият му мозък роди тази "Новина" но определено в сайта на Афера, аферите са единствено в жалките им опити да звучат интересно, а когато това няма как да се случи, то сами си инсценират атаки и заплахи срещу себе си.

 Което вече си ме кара да се питам - Има ли нещо по-тъпо и скучно от некадърен "журналист" у нас, когато същият се опитва да възбуди интерес към себе си?



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Никакво внимание не обръщам...
02.11.2009 16:51
На такива като Патрашкова,Гочева,Тошев,Велева...Тъй,че съветът ми е!Ако искате да ви е мирна главата-не купувайте жалките им парцали!
цитирай
2. kapricia - :о)))
02.11.2009 16:53
Има. Некадърен "журналист", който се опитва да убеждава всички (които имат нерви да го слушат), че е мерило за настроениета на нацията и будна съвест на целия народ. А май г-жа Патрашкова това се опитва да прави. За споменатия сайт с аферите не мога да кажа нищо - лично на мен ми е напълно непознат. Явно изоставам в попълването на информационните дупки. :о)))
цитирай
3. homonarkoman - не искам да се заяждам но &qu...
02.11.2009 17:12
не искам да се заяждам
но
"свещеННа простота"!?
по-надолу има и пунктуация за търсещите

та
съветът ми е
като плюеш някого - плюй го безупречно
:-)
цитирай
4. valsodar - Харесва си ми с двойно Н - пиша си го и така
02.11.2009 17:20
А и някои грешки са си характерни за мен, защо ли да оставям без занятие критиците си? :)
цитирай
5. анонимен - Xfire
03.11.2009 12:15
На Афера.бг само името му е афера, както и Разкрития.ком. Дори weather.bg e по-интересен от тях. А за Патрашкова - това е журналистическия вариант на Азис, отвратителна и тъпа.
цитирай
6. valsodar - Мда, сравнението е добро
03.11.2009 12:24
Чудех се на кого ми мяза като присъствие и ти уцели десятката - нещо като кръстоска между Мара Отварачката, Азис и Евгени Минчев в женски вариант :)))

Но... такива като нея са знаменосците на новата култура на Потребителя :)
цитирай
7. xfire - Недей сега...
03.11.2009 18:40
Чак пък и Мара и Евгени 3 в 1, много сложна и многопластова личност я изкарахме:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392415
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив