Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2009 14:03 - А де!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 844 Коментари: 1 Гласове:
9



 Нищо ново под слънцето како Сийке!
Тая игра сме я играли вече, та и за това не може да ме изненада с нищо ново.
Цензура, модконтрол, триене на постинги, изваждане от класации и заплашителни лични съобщения - Само това ли можете?
 До там ли сте ограничени във въображението си или сте свикнали всяко едно от тези действия винаги да води до незабавен резултат, че така трескаво ми триете всеки един постинг изразяващи личната ми гражданска позиция относно цензурата в медиите и интересите криещи се зад нея?!

 Свободно слово, гражданска позиция?
Това са неща, които още дълго време ще си бъдат на хартия у нас, не заради друго а заради насажданият с поколения страх, че бъдеш ли различен от стадото, непременно ще бъдеш наказан.

 Да, ще ме накажат и какво?
Ще ми отнемат правото на глас ли?
Ще ме накарат да се откажа от принципите си, поради които не считам за достойно безчестието на тези, що се възползват от дадената им в ръцете власт единствено за да избият дълбоко вродените си комлекси за малоценост?

 Как ще стане това се питам?
Като ми изтрият настоящият постинг и този ми блог?

 И какво от това?
Просто от руините им ще си изградя пиедестал, на който стъпвайки ще се чувам все по-ясно и все по-далеч.

 Цензура?
Над какво?
Над мислите ми?
Над идеите ми?
Над същността ми?

Можете ли да се докоснете изобщо до тях, за да ги контролирате?
Можете ли да ги задържите в ръце, за да им сложите окови?

Опитайте!
Искам да видя, как ще стане това!


Тагове:   ОПИТАЙТЕ,


Гласувай:
9



1. aida - Поздравления valsodar :))
16.11.2009 09:44
Поздравления valsodar :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391892
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив