Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2009 22:37 - A защо пък не?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1372 Коментари: 2 Гласове:
4



- Сериозно ли си решил да отвориш профил на котаракът във Фейсбук?
- А защо пък не, та нали това е все пак една социална мрежа, а и той си има нуждата от нови контакти!
- Е, сложи му тогава някоя от по-хубавите снимки, че дано да си намери мацка!


И ще му сложа наистина. Кой е казал, че социалните мрежи са само за хора при положение, че повече от половината публикуващи в тях, са под нивото на котака ми?
Още утре ще я свърша тази работа ако ми остане време, ако ли пък не, то най-късно през уикенда.

 Така де, има си 50% участие в блога ми, защо тогава да си няма пълноправен профил във Фейсбука?
 При толкова много разгонени мацки там, все при някоя ще му се отвори парашута, а и като гледам колко кокошки целодневно свъкат спам, надали и гладен ще остане?


Тагове:   не,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - хахаха, на него няма да му стана приятел
20.11.2009 00:16
обаче.
и да питам де са тия разгонените щото аз лично не съм срещнала такава?

))))))))))
цитирай
2. анонимен - Ммм - не знам как ще наглежда Фермата!?
20.11.2009 00:17
Пък сурово пилешко не е за препоръчване!:))
Обаче гледам някакви рибки там - сигурно ще му харесат!
И - да го снимаш на копринен чаршаф, ей!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7407581
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив