Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2009 13:16 - Новите строители на България
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4942 Коментари: 25 Гласове:
0





Това са те.



Тагове:   новите,


Гласувай:
0



1. анонимен - Не искам много...
27.11.2009 13:51
...само една гражданска война. То се е видяло, че друг лек освен войната няма.
цитирай
2. анонимен - Редакция...
27.11.2009 13:59
Сега се загледах, че това не е в България. Дали Стивън Хокинг не е прав, че човечеството се е изчерпало и му е време да изчезне като динозаврите?
цитирай
3. valsodar - За съжаление е прав
27.11.2009 14:09
Въпросът е, как то може да изчезне, без да пострадат невинните?
цитирай
4. totoni - Въпросът е, как то може да изчезне, ...
27.11.2009 14:23
valsodar написа:
Въпросът е, как то може да изчезне, без да пострадат невинните?

Няма такъв начин...
Божеее..., днес явно ми е ден за подобни гледки...
Нямам какво да кажа...
цитирай
5. valsodar - Грозно е. И нечовешко. Което води до ...
27.11.2009 14:26
Грозно е. И нечовешко.
Което води до въпросът, защо някои хора стават такива?

Кое ги роди?
Кое ги създаде?

Не си ли отговорим на последните два въпроса, няма да можем да променим случващото се.

А то, то ще се случва все по-често.

След време и с хора.
цитирай
6. reffina - ама те убиха ли това магаренце
27.11.2009 15:25
ама те убиха ли това магаренце
цитирай
7. reffina - Радооооооо, кажи ми, веднага ми ...
27.11.2009 15:25
Радооооооо, кажи ми , веднага ми кажи!
цитирай
8. анонимен - За съжаление да...
27.11.2009 15:52
Едва ли е оцеляло при падане по гръб от 10 метра височина. А и да е оцеляло, не знам магаретата да могат да плуват.
цитирай
9. reffina - Ама това е ужасно, изродско е! ...
27.11.2009 16:04
Ама това е ужасно, изродско е!
Отиде ми цялото настроение, цялата ми"надутост", дето са ме изтипосали в ПрепУръчани...
Ама това е гадно , наистина...и защо, мамка му , се случват такива неща!
Е га ти изродите!!!
Аз съм писала за циганите, ама хвалебствия, и сега се изяждам, отвътре се изяждам!
Радо, изтрий този пост!
цитирай
10. valsodar - Ренка, това е действителноста
27.11.2009 16:11
Жестокоста не е присъща на нито едно животно в природата, с изключение на човека.

Клипа го дадох, за да си дадат хората сметка, с какви "сънародници" живеем в тази страна.
А това е бъдещето на страната ни - Неграмотно, озлобено и ...

Ние тук се опитваме да побутваме нещата към по-добрата им страна, а някой в същият момент побутва към по-лошата.

Равновесието в силите отдавна е нарушено и само сериозен качествен превес може да го възстанови.
цитирай
11. reffina - Аз не мога да звуча като теб, нямам в ...
27.11.2009 16:13
Аз не мога да звуча като теб , нямам в тиквата си такива думи, но не искам да виждам такива неща!
Не, не защото искам да съм щрауса, който крие глава в пясъка, а просто защото губя почва под краката си, губя смисъла да казвам "Не" на еднопосочния билет за чужбина.
И защото просто ми прилошава!
цитирай
12. valsodar - Грозното е също толкова близко до нас, колкото и красивото
27.11.2009 16:21
Това е живота, има и от двете.
Ако виждаме само от едното, то живеем в някакъв илюзорен наш си свят, който не кореспондира с настоящият.

А трябва да имаме очи и за двете, не трябва да извръщаме глава от случващото се край нас, защото бездействието ни провокира действие от липсата на съпротива.

Ще си премълчим пред това, ще извърнем погнусено очи, ще се направим, че то не съществува и... и в крайна сметка ще окуражим извършителите му за още по-страшни дела с безразличието си към тях.

Ренка, светът ни не е идеален, но... ние сме някаква странна порода хора щом ни боли от това.
Живеем в два свята и все ни се иска оня другият да е на мястото на този тук.
цитирай
13. totoni - А ето ви моят еквивалент от днес - от ...
27.11.2009 16:23
А ето ви моят еквивалент от днес - от една "бяла" държава.
Гледката не е подходяща за всеки - предупреждавам:
http://totoni.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/27/no-comment.444104
цитирай
14. reffina - valsodar
27.11.2009 16:33
Прав си, но...
Не искам да наслоявам в себе си омраза, не мога да мразя, не искам!
Отвратителна е тази гледка, наистина!
Владимир се разтресе до мен, псува като каруцар и ...така.
цитирай
15. valsodar - Владо си реагира естествено
27.11.2009 16:39
То... такива да ги добара човек, направо в реката след магарето да ги хвърли!

Не са само те Ренка, не са и само циганетата такива - в това е страшното.
И... формирането на подобни "хора" не е от вчера и днес.
Бяха формирани за 20 години бездържавност, безкултурност и безпросветност, в които всички ние живяхме и се мъчехме да оцелеем.

Извели оцеляването на преден план и покрай него, губейки от поглед настъпващите промени в светът ни.
А не всички от тях са към добро.
И не всички още сме ги съзряли.
цитирай
16. reffina - Омраза се наслоява така, Радо - и...
27.11.2009 16:44
Омраза се наслоява така, Радо - изтрий поста!
цитирай
17. valsodar - Не, няма да го трия
27.11.2009 16:45
Не може истината да доведе до омраза.

Единствено Невежеството и Глупоста могат да го сторят.
цитирай
18. reffina - Казах ти го и в моят пост - така е, само ...
27.11.2009 16:54
Казах ти го и в моят пост - така е, само дето съм по-емоционална и...така.
Дано не се случват повече такива жестокости, дано това е монтаж или незнам си там какво...
цитирай
19. gothic - Не ми се вярва да е монтаж....
27.11.2009 16:58
Не ми се вярва да е монтаж....
цитирай
20. анонимен - В България не може да има такъв мост ...
27.11.2009 17:20
В България не може да има такъв мост като конструкция. А цигани има навсякъде.
цитирай
21. reffina - анонимен
27.11.2009 17:26
ПОДКРЕПЯМ ТЕ!!!!
цитирай
22. valsodar - Впечатлен съм
27.11.2009 19:48
анонимен написа:
В България не може да има такъв мост като конструкция. А цигани има навсякъде.


За първи път виждам човек познаващ всички мостове в България поименно - нямам думи просто!
цитирай
23. sezoni - Потресаваща жестокост.
27.11.2009 22:46
Първото нещо за което си помислих е от къде се е появила тази лошотия ?!Как е възможно да не ги е било жал?!Толкова е безумно и абсурдно да се забавляват по - този начин!Без значение е къде се е случило защото от значение е това , че има такива хора които не ги е грижа какво причиняват!Аз също съм много състрадателна и много ме е жал но си мисля , че постинга не трябва да се изтрива за да се знае какво се случва . Не е и достатъчно да се показват само нещата а трябва и да се казва и какви са били наказанията .
цитирай
24. emil60 - Момичета и момчета - не се стряскайте!
28.11.2009 17:26
И моите връстници през периода 1955-1965 година не правеха по-малко щуротии от тези, които са паказани тук... За тях още се разказва по нашия край... Пример: Един съученик с многозначителния прякор Ганьо... Казали им в класа да заведат на кино за важния тогава филм "Хамлет" всички свои най-добри приятели... Нашичкия хванал магарето на дядо си и го завел на кино... Е, затова бате Ганьо бе изключен от гимназията в село Арчар и дойде в нашето видинско Димово, където го "превъзпитахме", изучихме на четмо и писмо и го оженихме... Сега живее във най-хубавия град Видин...
Все пак това е един от веселите случаи, има и много други...някои от които са страшни и не са за разказване...
цитирай
25. анонимен - Говорим за извържителите, а не се замисляме за "фотограва"
29.11.2009 12:12
Говорим за извършителите и кой са – а защо не питаме, кой е „фотографа”! Защо безопасно стои и снима! Дали именно той не е подбудителя!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392599
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив