Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2009 13:14 - Че защо?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1655 Коментари: 17 Гласове:
3

Последна промяна: 08.12.2009 13:22


 Не, няма да ви чета!
Отказвам се.
Предпочитам любимите си автори като Стайнбек, Чудомир и Зелазни, наместо поредните миризливи партенки, които ми предлага този сайт.
 Отвратителни са!
Без стил, без идея, без свестен словоред дори.
Брътвежи на луди изпаднали в безконечна логорея.

Има 10-15 човека, от които бих чел и за в бъдеще, но.. честно казано този сайт от ден на ден ми липсва все по-малко и се чувствам все по-добре без него.
Всяко едно влизане тук, наместо да ме разтовари, ме обременява с поредната си простотия, хит номер едно за деня.

 Какъв е смисълът тогава да го посещавам?
Дали ще си говоря на глас или на хартия, то пак си говоря сам. Това че, някой който няма какво да каже е минал и е цвъкнал плюсче или глас ме вълнува точно толкова, колкото и даровете на гларусите сипещи се покрай морският бряг.

 Намерих си една истинска съкровищница на книги (http://www.chitanka.info/lib), през ден си разархивирам по една и чета. Чета тези, които имат какво да кажат и го правят водени от вътрешната си потребност да споделят дареното им.
 Те са ми интересни.
А не излиянията на недоибаните булки в сайта или на разгонените кочове около тях.

 Звуча ви грубичко и ви наранявам с написаното?
Че защо?



Гласувай:
3



1. chara - Защо така грубо?
08.12.2009 14:08
:)
цитирай
2. vanya70 - Малко допълнение към съкровищницата:
08.12.2009 14:24
http://www.e-bookbg.com/

http://truden.com/downloads.html

http://liternet.bg/

Приятно четене! :)

Поздрави!

ПП. Звучиш ми грубичко, но не ме нараняваш никак ;).
Аз пък си те чета, макар че рядко коментирам... по-често от липса на време... и си гласувам понякога за твоя блог, защото има такава възможност тук :)
цитирай
3. анонимен - Не си отивай,
08.12.2009 14:30
ще ми липсваш! А и котаракът е страхотен!
цитирай
4. lubopitstvo - Добре де,
08.12.2009 14:54
обещавам - повече никога няма да гласувам :)
И се извинявам, че прочетох, и се извинявам, че коментирах, и се извинявам, че се родих...:(
цитирай
5. valsodar - Не това е причината
08.12.2009 15:16
aniia написа:
Хъм ...озлобял от самота ... дано този път ти се получи с дискусията и да се появят повече засегнати от думите ти, че да излезеш на първа страница :)


Няма криви, няма прави - просто ми е писнало от простотии от всякакъв род и калибър, каквито ме обливат всекидневно от този сайт.

Явно е невъзможно да се очаква каквото и да е подобрение в нивото му, за което грешката си е изцяло моя, в смисъл че съм очаквал повече от това на което е способен да предостави на читателите си.

Мога да си позволя в блога си да изразявам прямо и откровено мнението си за нещата, такива каквито ги виждам, дори и гледната ми точка да е без претенции за пълна обективност.

Плявата, която всекидневно ме залива си ми идва в повечко, така че наистина смятам да отдам предпочитание на тези които имат какво да кажат, наместо към тези, които искат на всяка една цена да бъдат чути.

Надявам се никой от прочелите поста ми да не изпада в тежки форми на депресия, все пак животът е това, което си направим сами, а не това, което искат другите от нас! :)
цитирай
6. sowhat - изобщо не съм наранена
08.12.2009 15:37
даже ми е кеф :)))
мрънкалоооооооооооо
цитирай
7. lubopitstvo - Не се притеснявай, валсодаре,
08.12.2009 15:48
моята депресия е от друго :(
цитирай
8. panazea - Ама ти що не си избираш какво да четеш?
08.12.2009 16:31
Минаваш блогове и четеш това , което е по твой вкус! Кой те кара всичко да четеш?
Аз пък намирам много хубави постове и съм доволна!
Извинявай , ако съм те отекчила с нещо! Аз съм си такава ! Поздрав!
цитирай
9. panazea - От мен депресия не очаквай!
08.12.2009 16:34
Аз съм си толкова самодоволна и щастлива ! Желая ти здраве и да намериш това , което търсиш!
Всекиму своето!
цитирай
10. valsodar - Е, в такъв случай съм радостен, п...
08.12.2009 16:59
Е, в такъв случай съм радостен, пандемията от масова депресия явно ще я избегнем, поне в този случай.

Между другото, благодаря за линковете, довечера ще си ги отворя с интерес.

Да, гледам да подбирам прочетеното, в тази връзка и смятам да си изтрия блогрола, напълно ненужен е. :)
цитирай
11. valsodar - За наказание на кого и за какво?
08.12.2009 18:51
Нещо не съм фен на мелодрамите.
Не смятам да разигравам мнимо заболяване от рак или да заплашвам с изтриване на блога си, щото някой си ми е взел куклите и съм си останал с парцалките.

Ако някой го очаква, то ще бъде разочарован със сигурност. :)
цитирай
12. vanya70 - 11. valsodar,
09.12.2009 09:35
valsodar написа:
...смятам да си изтрия блогрола, напълно ненужен е. :)


Защо ще го триеш - имаш още толкова много позиции за допълване ;)
Спомням си, че първия път, когато надникнах в твоя "Блогрол" накрая имаше един IQ-тест - направих го, но за да разбера резултата трябваше да се прати SMS (платен) и... така и не разбрах какъв ли ми е коефициента, а си помислих, че дори може би имаш нещо общо със собствениците на онзи сайт :)))
цитирай
13. valsodar - Te и мене ме пробваха така. Отговора ...
09.12.2009 13:01
Te и мене ме пробваха така.

Отговора гласи - След като сте толкова тъп за да си плащате за IQ тест, защо изобщо го правите? :)
цитирай
14. panazea - Хе хе
09.12.2009 15:19
въдиците са за рибоците! Не че аз не съм се хващала ! Нали съм наивна и глупава , а това не се лекува , това си е за цял живот ! Ама си се понасям , че може и по-лошо! така стоят нещата !
А това да те зарибяват / риболов/ fishing , е цяла наука : как да се използва наивността , добронамеренестта и любопитството вродено в човека , та определени хора да извлекат облаги от него!
Както и да го погледнем , това си е измама , ама трудно я лови закон .
Някои трупат пари от това и се смятат преуспели . Господи , прибери си мющериите!
цитирай
15. vanya70 - 15. valsodar :)
09.12.2009 15:55
valsodar написа:
...Отговора гласи - След като сте толкова тъп за да си плащате за IQ тест, защо изобщо го правите? :)


Готин отговор!!! :)))

И явно не съм чак толкова тъпа, щом си го решавах с удоволствие и се лиших само от платената екстра - да узная колко съм умна ;) :)))

Това беше "Минутка за реклама" - скромна ;):)))
цитирай
16. valsodar - Колко сме умни?
09.12.2009 16:01
Недостатъчно, Доволно и Прекалено.
И трите отговори са верни.

Недостатъчно, щом се ядосваме на случващото се и не искаме да го приемем такова, каквото е.

Доволно, след като въпреки първото оцеляваме все още.

Прекалено, след като имаме скрупули, които явно ни пречат.
цитирай
17. aida - Нещо много засегнати ????
15.12.2009 21:42
Учудвам се, при това не е конкретизиран поста :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7430754
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив